איך לכתוב כותרות למאמרים שיגרמו לאנשים להיכנס אליהם?

לכותרות במאמרים שאתם מעלים לאתר שלכם יש חשיבות מכרעת לא רק על הקידום האורגני של המאמר בגוגל, אלא גם על רמת העניין שהכותרת תיצור ותגרום ליותר אנשים להיכנס למאמר ולרצות לקרוא אותו. גם לכותרות המשנה במאמר שלכם יש חשיבות גבוהה במיוחד. במאמר זה אנו בחברת ואמוס מדיה רוצים לבר על החשיבות של הכותרות במאמרים שלכם ואיך לכתוב כותרות מדהימות שיגרמו לגולשים שלכם לרצות להיכנס למאמר ולקרוא אותו.

היכן הגולש נחשף לכותרות המאמרים שלנו?

אז קודם כל דבר על החשיבות של הכותרות הראשיות של המאמרים שאתם מעלים לאתר שלכם. כדי שגולש יכנס וירצה לקרוא תוכן באתר שלכם הוא קודם כל ייחשף לכותרת הראשית של העמוד, כלומר של המאמר, ובהתאם לרמת העניין שהיא תיצור אצלו כך גדל הסיכוי שהוא יכנס לקרוא את התוכן. היכן הוא נחשף לתוכן שלכם? ובכן יש כמה מקומות בהם זה קורה. ראשית – בבלוג באתר שלכם. עמוד זה מופיע כעמוד ארכיון המציג את המאמרים באתר שלכם. גולשים הנכנסים לאתר שלכם עשויים להיכנס לעמוד הבלוג שיציג את ארכיון המאמרים שלכם. ראשית הם יעברו עם העיניים על כותרות המאמרים ובהתאם לכך יחליטו לאיזה מאמר להיכנס ולקרוא. בנוסף אם תשתפו את אחד המאמרים ברשתות החברתיות חלק מהמידע שיוצג תהיה הכותרת של המאמר שלכם ביחד עם תמונת הנושא של המאמר. הכותרת עשויה להשפיע מי יכנס מאותו שיתוף לקרוא את המאמר באתר שלכם. מקום נוסף יהיה כמובן מנועי החיפוש ובראשם גוגל. כאשר מישהו מבצע חיפוש בגוגל הוא יראה תוצאות אורגניות וממומנות. בתוצאות האורגניות יופיעו עמודים רלוונטיים מהאתר שלכם, שגם אם ידורגו בין התוצאות הראשונות הרי שמעל ומתחת לכם יהיו תוצאות נוספות שהגולשים עשויים לבחון עם העין שלהם. כותרת טובה תמשוך את העין ותשומת הלב שלהם. זו הסיבה מדוע כל חברה לקידום אורגני משקיעה בכותרות למאמרים באתר שלכם.

איך יוצרים כותרות מעניינות שיגרמו לאנשים להיכנס אל המאמרים?

בכל הנוגע לכותרות יש כמה חוקים שחשוב לדעת:

  • תמיד אבל תמיד חשוב יהיה לייצר כותרת שקודם כל תהיה קשורה למידע שמוצג בעמוד שלה. אם תכתבו כותרת שלא רלוונטית לתוכן שבא לאחר מכן זה יצור מצב שבו הגולש יעזוב במהירות את העמוד, לא ירצה לחזור אליכם יותר, יישאר עם טעם רע וגם אחוז הנטישה הגבוהה יפגע במאמצי קידום אורגני בגוגל של האתר שלכם.
  • במידה ואתם משקיעים בקידום אורגני כדאי יהיה לשלב את הביטוי הראשי של העמוד כחלק מהכותרת.
  • ולבסוף הכותרת צריכה לייצר עניין כלשהו על ידי יצירה של רגש. זה יכול על ידי דיבור לכאב של הלקוח, על ידי יצירת התפעלות ממה שכתוב, דחף רגשי לגלות את הנושא ועוד. כדאי יהיה להשתמש גם במילים מיוחדות כמו "גילוי מרעיש!", "חינם!", "לא תאמינו!" וכאלה כדי לשדרג את רמת העניין ולעורר את אותה סקרנות אצל הגולש. לדוגמה: "5 דברים שאסור לכם בשום אופן לעשות בכתיבת מאמר לאתר שלכם" תהיה כותרת מעניינת יותר מאשר "5 טיפים לכתיבת מאמר לאתר שלכם"
אנא דרגו את המידע
איך לכתוב כותרות למאמרים שיגרמו לאנשים להיכנס אליהם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.