למה שווה להשקיע בקידום עסקים בגוגל?

קידום העסק שלכם בגוגל הוא בגדר MUST. למעשה, הוא בגדר חובה לכל בית עסק כיום, בכל תחום, בכל סדר גודל ובכל אזור בארץ. יש כמה דרכים לקדם אתר בגוגל: באמצעות קידום ממומן, קידום אורגני בתוצאות החיפוש, באמצעות פתיחת עמוד עסקי בגוגל ביזנס ועוד. אפילו יוטיוב שבבעלות גוגל מספקת פלטפורמה נהדרת לבעלי עסקים להתקדם באמצעות סרטונים והקמת ערוץ וידיאו אטרקטיבי. לקידום העסק בגוגל יש מגוון יתרונות חשובים.

בין היתרונות החשובים ביותר של קידום עסקים בגוגל:

  • חשיפה גדולה מהחיים – הדרך הטובה ביותר לקבל חשיפה באמצעות האינטרנט היא באמצעות האתר הפופולרי ביותר בישראל ובעולם – גוגל. ניתן לקדם את העסק בדרכים שונות כאשר ה2 הפופולריות ביותר הינם קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן. גוגל הוא ערוץ התנועה הגדול ביותר באינטרנט בכלל וגם בישראל בפרט. 
  • ניתן להגיע במגוון מכשירים ופלטפורמות – הופעה בתוצאות החיפוש יכולה להתבצע באמצעות חיפוש בגוגל בכל מכשיר: מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט, טלפון סלולרי ועוד. בבואכם לשכור שירות בניית אתרים ודאו שאתם מתאימים את האתר רספונסיבית לגלישה במסכים שונים. 
  • סמכותיות – אתרים הנמצאים בתוצאות הראשונות בגוגל נתפסים על ידי הגולשים כאתרים סמכותיים ואמינים. אם אתם שם – כנראה שאפשר לסמוך עליכם בתחום שלכם, מה שהופך את התנועה המגיעה לאתר שלכם לאיכותית ורלוונטית יותר ותורמת לקמפיין מוצלח ומניב יותר.
  • מגוון אסטרטגיות קידום – גוגל מאפשרת לנו לפעול לטווח הקצר או הארוך בהתאם לצרכים שלנו, לתקציב שלנו ולמטרות שלנו. הקידום האורגני מספקת תוצאות מניבות ורווחיות יותר בטווח הארוך, בעוד הקידום הממומן תורם יותר לטווח הקצר. אפשרויות הפרסום השונות תואמות גם לתקציבים שונים ולמידות השקעה שונות. 

האם כדאי להשקיע בקידום אורגני או ממומן?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי בכלל והפרסום בגוגל בפרט היא אם כדאי להשקיע בקידום האורגני או הממומן. לכל אחד מאלה יש את היתרונות והחסרונות שלו. טבלה זו מציגה כמה מהיתרונות של כל אחד מהשירותים הללו:

היתרונות של הקידום האורגני: היתרונות של הקידום הממומן:
התוצאות המשתלמות ביותר בטווח הארוך הבאת לקוחות באופן מידי או כמעט מידי
בניית מוניטין וסמכותיות בעיני הגולשים הופעה בתוצאות הראשונות בגוגל (אלה תמיד יופיעו מעל התוצאות הממומנות בשל העובדה שגוגל מרוויחה מהפרסום הממומן)
תנועת גולשים איכותית יותר ניתן לנתח את נתוני הקמפיין במגוון דרכים ולשפר את הביצועים בתוך זמן קצר.
תורם למוניטין החברה ניתן לפרסם מודעות במגוון סוגים: טקסט, תמונה, וידיאו.
מעלה את ערך המותג שלכם וערך האתר שלכם. ניתן לפרסם את המודעות גם ביוטיוב ובאתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת ולא רק במנוע החיפוש עצמו.
גם אם תפסיקו בהמשך את הקידום, במידה ובוצעה עבודה מקצועית ונכונה לאורך הזמן תוכלו למשך תקופה מסוימת להמשיך ליהנות מפירות הקידום. לא מחייב בניית אתרי תדמית או כל אתר בכלל – ניתן לקדם גם דפי נחיתה.

 

אנא דרגו את המידע
קידום עסקים בגוגל
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.