מה זה VPN ולצורך מה השימוש של VPN?

אחד הנושאים היותר חשוב בעולם השיווק הדיגיטלי אך בעולם שאנו חיים בו בכלל הוא נושא אבטחת המידע. מהאקרים המנסים לפרוץ לאתרים שלנו, לסחוט מידע רגיש ואולי אפילו פרטי אשראי, ועד לספקי אינטרנט וממשלות המנסות ללמוד יותר על האזרחים, לרגל אחריהם, לסחור במידע ועוד. באמצעות VPN תוכלו להגן על עצמכם עם שכבת אבטחה נוספת שתאפשר לכם לחסום את הגישה לפרטים שלכם ולהגן על עצמכם ועל הגולשים שלכם. אנו בחברת VAMOS MEDIA נשמח לעשות לכם סדר בנושא ולהכיר לכם מעט יותר את שירות האבטחה שיעניק לכם ראש שקט.

אז תכירו – VPN:

 VIRTUAL PRIVATE NETWORK או בקיצור VPN היא בעצם רשת פרטית וירטואלית שתשמור על הפרטיות שלכם, נתוני הגלישה שלכם ופרטים חשובים נוספים הנמצאים באתר שלכם. באמצעות רשת זו המסתירה את כתובת הIP הפרטית שלכם, תוכלו לחסוך גורמים עוינים מצד ג' המחפשים לפרוץ למידע שלכם, לעשות בו שימוש לרעה או לסחור בו. כך למשל ממשלות עושות שימוש במידע על האזרחים לאיסוף מידע עליהם, ספקי אינטרנט שונים סוחרים במידע הגלישה שלכם ואפילו האקרים מחפשים דרך לפרוץ למחשב, למערכת שאתם מחוברים אליה או לאתר שלכם מה שעשוי להיות פתע לגניבת מידע, כסף ואולי אפילו הפלת אתר או מערכת שהשקעתם בהם הרבה כסף. 

רשת VPN היא רשת מוצפנת המאפשרת להגן על נתוני הגלישה שלכם באמצעות שרתים מוצפנים ומונעת מצדדים שלישיים לרגל אחריכם. במילים פשוטות – כולם יוכלו לראות שאתם מחוברים באינטרנט אבל לא מה אתם עושים, היכן אתם גולשים וכו'. 

כיצד זה קשור לעולם השיווק הדיגיטלי והקידום האורגני בפרט?

במסגרת שיווק דיגיטלי ואחזקת אתר פרטי או עסקי משלכם ובוודאי במסגרת קידום אורגני, אתם משקיעים כסף רב בתשתיות שאתם לא רוצים שהאקרים יפרצו אליהם ויפילו את האתר. כמו כן אתם רוצים להציע אבטחה משופרת לגולשים הנרשמים לאתר שלכם או משאירים פרטי אשראי כדי לרכוש מוצרים אונליין. אתם רוצים לוודא שאתם מגנים על פרטי המשתמשים שלכם בצורה הטובה ביותר ולכן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים שימוש ברשת VPN שתסייע עם שכבת אבטחה נוספת.

כיצד עוד VPN תורם לנו?

חיבור מוצפן לרשת וירטואלית באמצעות VPN תאפשר לכם ליהנות מחיבור WIFI ציבורי מאובטח יותר. האקרים שונים יוצרים לעתים נקודות חמות בציבור עם אפשרות התחברות חינמית על מנת לגנוב פרטי אשראי, סיסמאות ועוד. VPN תאבטח את השימוש שלכם בWIFI. תוכלו לשמור על פרטיות הנתונים שלכם גם כאשר אתם משתמשים בחנויות דיגיטליות שונות. לבסוף גם תוכלו ליהנות מהנחות ומחירים מיוחדים של לקוחות ממדינות שונות אותם מציעים אתרים מסוימים, כאשר הVPN מסתיר את המיקום הגיאוגרפי שלכם. 

 

אנא דרגו את המידע
vpn
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.