איך לבחור מקדם אתרים שלא יעבוד עליכם?

קידום אתרים אורגני הוא ללא ספק אחד התחומים החשובים אך גם המורכבים בעולם השיווק הדיגיטלי ועולם הפרסום בכלל. אנו בוואמוס מדיה יכולים לומר לכם בגאווה רבה כי קידום אורגני בגוגל הוא תחום ההתמחות הראשי שלנו בחברה ואנו מאושרים להעניק תוצאות מדהימות ללקוחותינו ולראות את התגובות שלהם. אך מה קורה עם בעל עסק שנחשף למקדם אתרים לראשונה? איך הוא יכול לבחור מקדם אתרים שבאמת יהיה מקצועי ולא חרטטן? כיוון שלצערנו התחום מלא גם בכאלה. אז הינה כמה טיפים חשובים בנושא.

#1 – בדקו את התוצאות בשטח:

מקדם אתרים איכותי יכול להיות ההבדל בין קמפיין SEO מוצלח לבין מצב שבו תשקיע שנה (ואף יותר) בקידום אורגני, אלפי שקלים בחודש שילכו לטובת קידום האתר שלכם וזמן יקר ערך שלא יחזור, ואפיל לא תראו התקדמות. לכן, אחד הפרמטרים החשובים ביותר שאתם רוצים לבדוק מול מקדם האתרים שאתם בוחנים הוא את התוצאות שלו בשטח. בדרך כלל באתר החברה יהיה למקדם/חברת הקידום רשימה של אתרים עם טבלה ובה מוצגים ביטויים מקודמים וכתובות אתרים. בחנו אותם בסבלנות ובדקו שאכן מדובר במקדם טוב.

#2 – המלצות הן דבר חשוב מאוד:

פרמטר נוסף שחשוב לבחון הוא כמובן ההמלצות מהלקוחות. בדקו שמדובר על המלצות הקשורות לקידום אורגני ולא למשל לשירות אחר כמו בניית אתר אינטרנט או קידום ממומן. בחנו את ההמלצות והפידבקים השונים, גם אלה הפחות טובים, שתדעו עם מי אתם מתמודדים.

#3 – רמת השקיפות:

חברת SEO מקצועית וותיקה תעבוד עם אסטרטגיית קידום אורגני לאתרים, אותה היא בנתה לאורך השנים מניסוי וטעיה, וכן מהניסיון שצברו בתחום על פני עדכוני גוגל לאורך ההיסטוריה, קידום אתרים בתחומים שונים ורמות תחרות שונות ועוד. לכן, אי אפשר לצפות מחברת הקידום לחשוף בפניכם את כל מה שהיא הולכת לעשות כדי לקדם את האתר שלכם, אך רמת השקיפות עשויה להתבטא בפרמטרים שהיא כן תספק לכם. למשל: כמה מאמרים היא תעלה כל חודש לאתר שלכם? כמה קישורים נכנסים לאתר היא תיזום? האם תקבלו את הקישורים לראות שהם אכן קיימים? האם תקבלו דוח חודשי שמסכמת את הפעילות החודשית באופן כללי ואת ביצועי האתר החודש?

#4 – האם מקדם אתרים יכול להתחייב לתוצאות?

אחת הבעיות הגדולות עם מקדמי אתרים שמחפשים לעבוד על בעלי עסקים היא לנצל את העובדה שהם נכוו בעבר ולהבטיח להם תוצאות. כל בעל עסק שמשקיע כסף רוצה בסופו של יום להיות בטוח ורגוע שהוא יקבל תוצאות ופירות מההשקעה שלו. בתחום הקידום האורגני אי אפשר להבטיח תוצאות תוך זמן מסוים. כן אפשר להבטיח שאם העבודה תתבצע בצורה מקצועית ובהיקף ואיכות המתאימים למידת התחרות אליה מכוון בעל העסק – ניתן יהיה לראות התקדמות לאורך הזמן ולהגיע מתישהו לתוצאות הראשונות. אך יש פרמטרים אחרים שחשוב לזכור כמו מתחרים והאופן שבו הם מקדמים את האתר שלהם וכמובן את עדכוני גוגל שעליהם לאף חברת קידום, מנוסה ומקצועית ככל שתהיה, אין שליטה עליהם. לכן כדאי יהיה יותר להתמקד בחברות שאומרות לכם את האמת בפרצוף ולא משלות אתכם בהבטחות מאשר חברות שמוכנות להתחייב להם ל100 לקוחות בחודש החל מעוד 3 חודשים.

אנא דרגו את המידע
איך לבחור מקדם אתרים שלא יעבוד עליכם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.