מה זה CRM ולמה כל עסק צריך מערכת כזאת?

מערכת CRM הינה מערכת לניהול לקוחות. מה שבעבר היה פריבילגיה של בתי עסק גדולים במיוחד כיום עובדים ובנויים בצורה שונה, ולכן מתאימים לכל עסק קטן כגדול. למעשה, בעלי עסקים קטנים יכולים לשדרג משמעותית את השירות שהם נותנים ללקוחות שלהם ולהעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר הניתן על ידי חברות גדולות מרובות משאבים. אם אין לכם עדיין מערכת CRM זה הזמן לחבר מערכת כזו לעסק שלכם.

הפיצ'רים השונים של מערכת CRM ובחירת המערכת המתאימה לכם ביותר.

ראשית נרצה לומר כי כל מערכת CRM עשויה להיות שונה מאחרת. יש מערכות ישראליות נהדרות לצד מערכות בינלאומיות איכותיות במיוחד. תוכלו לבחור את המערכת המתאימה לכם ביותר, בשפה המתאימה לכם ועם כל הכלים והפיצ'רים השונים שחשובים לכם. בין הכלים הנפוצים ביותר הוא האפשרות לנהל כרטיסיות לקוח, לחבר מרכזיה טלפונית ומערכת דיוור ולנהל שיחות עם לקוחות, להקליט שיחות, להוסיף ולערוך נתוני לקוח, לנהל משימות ולנתב אותם בין העובדים והמחלקות, לנהל תהליכי מכירה ושילוח, לנהל מלאי ועוד. חשוב כמובן להתאים את המערכת והכלים השונים בה לצרכים שלכם כפי שאמרנו, גם כדי שתוכלו להפיק את המירב מהמערכת וגם כדי שלא תשלמו על כלים שאתם לא צריכים.

ניהול קמפיינים וחיבור למערכת CRM:

מכיוון שאנו רוצים לאסוף נתונים ולצפות בהם במקום אחד שמרכז את המידע של כל הקמפיינים שלנו חשוב שמערכת הCRM שלנו תאפשר לנו להתחבר למערכות הפרסום ולקמפיינים השונים, לדפי הנחיתה ולאתרים שלנו. הלקוחות שיגיעו מהקמפיינים יגיעו למערכת CRM של החבר ולאזור הלידים החדשים שם יועברו לטיפול אנשי המכירות בארגון. לאחר שיחת המכירה ניתן יהיה לתייג את הלקוח בהתאם להתקדמות אתו ולהעבירו למנהל התיק או המחלקה הרלוונטית. בין אם אתם משקיעים בפרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם או קידום אורגני בגוגל (וכן בכל טכניקת פרסום אחרת) חשוב יהיה לוודא שהמערכת שלכם יכולה לאסוף את הנתונים הרלוונטיים מאותו קמפיין. 

שיפור השירות ללקוחות והמענה המקצועי:

מערכת CRM תסייע לכן גם עבור קידום אורגני וגם עבור קידום ממומן ופרסום ברשתות החברתיות. היא תאפשר לכם לחבר את הלקוחות לנציג הרלוונטי לצורך השיחה ובהנחה שהמערכת מחוברת למרכזיה טלפונית מקצועית, תוכלו לשפר את השירות באמצעות כלים שונים כמו הקפצת מסך וכד', על מנת לצפות בנתונים רלוונטיים על הלקוח בזמן קבלת השיחה ובמהלכה. 

איך ניתן לחבר את מערכת הCRM לפייסבוק?

פעילות ברשתות החברתיות הינה בגדר חובה כיום לכל בית עסק. לכן, קידום ממומן בפייסבוק או לקוחות המגיעים דרך העמוד העסקי שלכם יצטרכו להיות מסונכרנים עם מערכת הCRM והמידע המועבר למערכת. בבחירת מערכת CRM המתאימה לחיבור לפייסבוק ולרשתות החברתיות תוכלו לעקוב אחר הלקוחות המגיעים מהקמפיינים השונים שלכם והפעילות שלכם ברשתות החברתיות ולהעניק שירות מהיר וטוב יותר ללקוחות שלכם.

אנא דרגו את המידע
מערכת crm
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.