מה זה קופירייטר ומה ההבדל בינו לבין כותב תוכן?

כתיבה שיווקית היא חלק בלתי נפרד מכל קמפיין פרסום, לרבות קמפיינים ממומנים, לצרכי דפי נחיתה ומודעות ממומנות אך לא רק. גם עמודי שירות האתר יהיו תוכן המשלב אלמנטים שיווקיים שונים. וזה ההבדל העיקרי בין קופירייטר לכותב תוכן. כותב תוכן מקצועי ומנוסה ככל שיהיה, אם אין לו את היכולת למכור דרך הטקסט שלו, הוא לא קופירייטר. בכתבה זו נסקור את ההבדלים בין קופירייטר לבין כותב תוכן, ואולי אלה ההבדלים בין כתיבת תוכן לבין קופירייטינג, כלומר סוג התוכן הנכתב. כיצד אלה משפיעים בשירות מיתוג לעסקים קטנים או בכל קמפיין דיגיטלי ואל מי מהם כדאי לפנות. 

#1 – סגנון הכתיבה:

ראשית סגנון הכתיבה בין קופירייטינג לבין כתיבת תוכן הוא שונה. כפי שאמרנו, תוכן של קופירייטר הוא תוכן שיווקי יותר. לכן כאשר אתם מחפשים קופירייטר זה פחות עבור תכנים אינפורמטיביים לבלוג ויותר עבור תכנים שיווקיים. קו המחשבה הוא שונה ומעטים הם כותבי התוכן והקופירייטרים שיכולים לשלב בין 2 התחומים. לדוגמה: יש קופירייטר שנהדר בכתיבה שיווקית ואפילו יצירתי מאוד, אך אם תתנו לו לקרוא עכשיו הרבה תוכן בנושא מסוים או להצטרך לכתוב הרבה תוכן בנושא מסוים, כפי שצריך במקרים רבים במאמרים אינפורמטיביים או מאמרי SEO, הוא יאבד את עצמו. 

#2 – הכשרה מקצועית:

על אף שכיום כל אחד יכול ללמוד קופירייטינג או כתיבת תוכן מהאינטרנט, עדיין כדאי לבדוק אם יש לכותב/לקופירייטר שאתם שוכרים הכשרה מקצועית. לא כדי לתהות לגבי איכות העבודה שלו  (כי כאן תיק העבודות שלו ידבר וגם ההמלצות עליו) אלא כדי לבדוק אם הוא עבר קורס כתיבת תוכן או קופירייטינג, מה היקף הקורס, מה לומדים בו וכו'. ככל שאפשר לבדוק יותר בנושא אפשר להבין יותר על הרקע והניסיון של הכותב. שוב – בעידן הדיגיטלי של היום זה לא המאפיין העיקרי.

#3 – כיצד הוא מציג את עצמו:

האם הקופירייטר/כותב התוכן מציג את עצמו ככזה או כזה? אילו שירותים הוא מספק? האם הוא עצמו מבין את ההבדל בין כתיבה שיווקית לאינפורמטיבית? בין תוכן לדף נחיתה למאמר לבלוג? בין מודעות לקמפיין ממומן לבין פוסט רגיל לפייסבוק? 

מיתוג ופרסום לעסקים עם ואמוס מדיה:

אנו בחברת ואמוס מדיה מספקים שירותי מיתוג ופרסום לעסקים. שירותים אלה כוללים גם כתיבת תוכן מקצועי לעסק, בין אם מדובר בתוכן איכותי יותר לאתר הלקוח, תוכן שיווקי לדפי נחיתה וקמפיינים ממומנים ועד לתוכן פשוט יותר לצרכי SEO. מיתוג עסקים היא עבודה סיזיפית הפועלת על כל הרבדים השונים של העסק והתוכן הוא הדרך הטובה ביותר להעניק ערך לגולשים, לבנות אמון ויחסים ולקדם את העסק שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם גם עם שירותי כתיבה שיווקית וגם עם תוכן אינפורמטיבי בהתאם לצרכי הקמפיין שלכם.

אנא דרגו את המידע
מה זה קופירייטר?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.