איך מגדילים את הסיכויים להשארת לידים באתר?

ההשקעה באתר אינטרנט תשתלם רק כאשר תתחיל לראות ממנו פירות. לראות פירות מהאתר שלכם הכוונה היא לראות לידים המגיעים אליכם דרך האתר. אותם לידים הם לקוחות מתעניינים המשאירים פרטים באתר מרצון במטרה להתעניין אודות השירות או המוצר שלכם. ישנן דרכים שונות שבהן תוכלו לשפר את אחוז ההמרה באתר שלכם ולהגדיל את הסיכוי להשארת לידים באתר, בלא קשר אם אתם משקיעים בפרסום ממומן, קידום אורגני בגוגל או בכל קמפיין אחר המוביל אנשים בסופו של דבר לאתר שלכם.

#1 – חלון קופץ באתר – מומלץ או לא מומלץ?

אם בעבר היינו רואים כמעט בכל אתר אינטרנט חלוץ קופץ עם הכניסה לאתר, הרי שכיום אנשים לא אוהבים שקופצים להם חלונות באתר. בכל זאת, עבור אתרים מסוימים זה עובד ומשכנע להשאיר פרטים ואצל אחרים פחות. אנו מאמינים שזה תלוי מאוד בהודעה הקופצת, ברמת העיצוב שלה וכמובן בהצעה עצמה. קחו בחשבון מתי החלוץ יקפוץ לגולש ובאיזה שלב הוא נמצא במסע הלקוח שלכם ובתהליך ההכרה של העסק שלכם.

#2 – הוסיפו הנעה לפעולה:

אם זה לא היה ברור מתכנים אחרים שלנו באתר, נשמח לרשום גם פה כי הנעה לפעולה יכולה לשדרג משמעותית את התוצאות של הקמפיין שלכם ואחוז ההמרה באתר שלכם. כשאתם מוסיפים הנעה לפעולה אתם למעשה מאפשרים לקהל שלכם להבין טוב יותר מה אתם רוצים שהם יעשו, אתם שותלים את המסרים במוחם ועל ידי כך למעשה אתם מגדילים את הסיכוי שהם ישאירו לכם פרטים. הנעה לפעולה במיוחד חשובה בדף נחיתה עם קידום ממומן.

#3 – דאגו לתוסף נגישות באתר שלכם:

בבואכם לבנות ולעצב את האתר שלכם אתם רוצים לוודא עם חברת בניית אתרים מקצועית (או איתנו בוואמוס כמובן) שיש לכם תוסף נגישות המספק מגוון אפשרויות להנגיש את התוכן באתר שלכם לבעלי מוגבלויות. לא רק שמדובר בחובה חוקית הרי שזה גם יעזור לכם להגיע לקהילה גדולה מאוד של אנשים שאלמלא התוסף הזה היו מתקשים ליהנות מהתכנים וממה שיש לכם להציע.

#4 – דאגו לבצע התאמה רספונסיבית לאתר שלכם:

דמיינו לעצמכם שהשקעתם אלפי שקלים ויותר באתר מקצועי לעסק אך הוא אינו מותאם למובייל. גולש נכנס לאתר שלכם דרך המובייל ורואה רק חצי מהמסך והתוכן נחתך לו בעקבות כך הוא נוטש את האתר באופן מידי, מגדיל את אחוז הנטישה, מפחית את אחוז השהייה ובאופן כללי יפחית משמעותית גם את אחוז ההמרה באתר שלכם והסיכוי שאותם גולשים ישאירו לכם פרטים. עם הנתונים שגוגל מציגה לנו שיותר מחצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות המובייל זה רק טבעי שנרצה להשקיע בהתאמה רספונסיבית של האתר שלנו כדי להימנע מגולשים שינטשו מהר את האתר ועמם הסיכוי שהם ישאירו פרטים ויהפכו ללידים ולקוחות.

אנא דרגו את המידע
איך מגדילים את הסיכויים להשארת לידים באתר?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.