איך לבחור מקדם לאתר האינטרנט שלכם?

קידום האתר בגוגל תהיה אחת המשימות החשובות ביותר עבורכם לאחר שתבנו אתר מקצועי לעסק. מדובר באתגר לא קטן שדורש סבלנות, משאבים ואורך רוח. זה ייקח מעט זמן על מנת לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר ולכן אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים זאת בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן. לצורך כך תצטרכו לבחור מקדם מקצועי לעסק שלכם שתהיה הבחירה הנכונה עבורכם. מכיוון שיש בישראל לא מעט מקדמי אתרים טובים פלוס, איך תבחרו את המקדם המתאים לכם ביותר? 

כדי לבחור מקדם אתרים טוב נרצה לבחון כמה פרמטרים חשובים:

  • תיק עבודות – הדבר הראשון שנרצה לבדוק יהיה תיק העבודות של החברה. עד כמה הוא גדול? מגוון? אילו עסקים ואתרים החברה מקדמת? באילו תחומים? האם הביטויים המקודמים הם ביטויים עם 0 חיפושים ו0 תחרות בגוגל או שמדובר בביטויים עם תחרות סבירה ומעלה ולא רק כאלה שנשמעים טוב? האם הביטויים רלוונטיים ללקוח המקודם ולשירותים שלו? האם החברה מקדמת מתחרה שלכם ואיך זה אמור שלא להתנגש עם האינטרסים שלכם?
  • המלצות – אתם רוצים לבדוק את ההמלצות של החברה. תחום קידום אתרים הוא תחום רווי תחרות וישנם מקדמים טובים ומקדמים פחות טובים. על כן חשוב יהיה לעבוד מול חברת קידום טובה ומקצועית שהמוניטין שלה הולך לפניה. קראו את הפידבקים וההמלצות אודות החברה. אם יש פידבקים פחות טובים כדאי לקרוא גם אותם כדי לדעת מול מי אתם עומדים לטוב ולרע.
  • ותק וניסיון – בכל הקישור לבחירת חברה לקידום אורגני אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם חברה מנוסה. כזו שעברה את העדכונים הגדולים של גוגל בעשור האחרון, מכירה היטב בעדכונים שהיו לפני ובמהות של כל העדכונים הללו וכיצד הם השפיעו ומשפיעים על הקידום האורגני של האתרים המקודמים. בדקו אודות הוותק של החברה ועובדיה והניסיון שלהם בקידום אורגני.
  • סוגי האתרים המקודמים – לא כל חברה מקדמת את כל סוגי האתרים. קידום אתרי חנות למשל עשויה להיות מורכבת יותר מקידום אתרי תדמית. כמו כן יש חברות קידום שלא לוקחות פרויקטים מאתגרים ותחרותיים מאוד כדי לא להיכשל מראש בתחומים עם תחרותך גדולה בהגזמה או לקוחות חסרי סבלנות.

קידום אורגני לעסקים קטנים – האם זה מתאים לכל עסק?

כל בעל עסק, במיוחד בעלים של עסקים קטנים, היו רוצים לצמוח ולגדול ביחד עם העסק שלהם והמצב הכלכלי שלהם. בדרך כלל קידום אתרים לעסקים קטנים יתאים מאוד, לפחות ב99% מהמקרים. כמובן שצריך תקציב מינימלי כדי לבצע עבודת קידום מקצועית ולא כל בעל עסק יכול בהכרח להרשות זאת לעצמו. מצד שני אם אין לכם מספיק תקציב לפרסם את העסק שלכם באינטרנט כדאי יהיה לחשוב בכיוונים אחרים לפרסום העסק. אם אתם רוצים תוצאות אמיתיות תצטרכו להשקיע בתקציב הפרסום שלכם ועדיף בקידום אורגני.

אנא דרגו את המידע
איך לבחור מקדם לאתר האינטרנט שלכם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.