מה זה פיקסל ומתי נשתמש בו?

בין אם אתם אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי ובין אם אתם בעלי עסקים שקראתם פה ושם על אפשרויות הפרסום העומדות בפניכם בדיגיטל ועשיתם מעט שיעורי בית, סביר להניח שנתקלתם במונח פיקסל. זה יכול להיות פיקסל פייסבוק, פיקסל של גוגל או כל פיקסל אחר של מערכת פרסום שאתם משתמשים בה. מה זה בעצם אותו פיקסל? למה הוא משמש? וכיצד נוכל להשתמש בו לשדרג את קמפיין הפרסום שלנו? המשיכו לקרוא.

ראשית – מהו אותו פיקסל מדובר?

פיקסל הוא חלקת קוד אותה נשתול באתר או בעמוד הנחיתה שלנו, על מנת לשתול קוקי (Cookie) בדפדפן של הגולש שלנו. באמצעות אותו פיקסל נוכל להמשיך לפרסם מודעות שיגיעו אליו ואל כל אותו הקהל ששתלנו לו קוקיז (לפחות למשך זמן מה). על ידי שימוש בפיקסל במערכת קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק נוכל למעשה לרדוף אחרי הקהל שלנו ולהציג להם מודעות ברחבי האינטרנט, בידיעה שהם כבר ביקרו אצלנו באתר או בדף הנחיתה שלנו והתעניינו בעבר במוצר או בשירות שלנו.

מדוע השימוש בפיקסל הוא כל כך עוצמתי?

אנו כבני אדם קונים קודם כל מרגש ורק אחר כך מהשכל. ייתכן ותצליחו לייצר את הרגש הנדרש להשיג ליד מהלקוח שלכם באופן מידי וייתכן ותצטרכו לתת לו להתבשל עוד קצת עם עצמו, לבחון את השטח או לבחון את המתחרים שלכם כדי שהוא יהיה בשל לפנות למישהו (בשאיפה שזה יהיה אליכם). לכן, השימוש בפיקסל ששתלתם לו בדפדפן בעת הכניסה שלו לאתר שלכם, יאפשר לכם להציג לו את הפרסומות שלכם בכל פעם שהוא יהיה באתרים שיציגו פרסומות של אותה מערכת. אם זה קידום בפייסבוק אז הפרסומות יופיעו כשהוא יהיה באפליקציה של פייסבוק (ואולי גם אינסטגרם) ואם מדובר בפיקסל של גוגל הפרסומת שלכם תוכל להופיע בכל אתרי השותפים של גוגל, ביוטיוב ובמנועי החיפוש (היכן שתחליטו להציג את המודעה שלכם). 

מדוע זה כל כך אפקטיבי?

חשוב על זה שהלקוח הצופה בפרסומות שלכם בכל רחבי האינטרנט, מושפע למעשה מאותן פרסומות גם אם הוא לא מודע לכך. אתם נמצאים אצלו בתת מודע כל הזמן ומכיוון שאתם מופיעים בכל מקום זה יוצר אצלו תחושה שאתם חברה גדולה, רצינית ומובילה בתחום שלכם. 

מתי נשתמש בפיקסל?

בכל קמפיין ממומן שתעשו, בין אם מדובר על קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל, כדאי יהיה לשתול את הפיקסל. זאת תעשו גם אם אתם לא מנהלים באותו הזמן את קמפיין הרימרקטינג שלכם (סוג הקמפיין שבו תעשו שימוש בפיקסל הלכה למעשה). במידה ואתם זקוקים לייעוץ בנושא או רוצים ללמוד יותר על השימוש בפיקסל בקמפיינים שלכם אנו ממליצים לעשות עם חברת פרסום מקצועית. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.

אנא דרגו את המידע
מה זה פיקסל?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.