איך מניעים גולש לפעולה באמצעות מילים?

הדרך הטובה ביותר להניע את הגולשים באתר או בדף הנחיתה שלכם לפעולה היא באמצעות מילים. כמובן שתוכן יכול להתחלק גם לסרטונים, תמונות, קבצי אודיו ועוד, אך הדרך הטובה והישירה ביותר היא פשוט באמצעות טקסט, מילים, אשר יכוונו את הגולש לבצע את הפעולה שאתם רוצים. הבעיה של מרבית בעלי האתרים היא שאינם מנוסים מספיק בכל הקשור להנעת הגולש לפעולה או הבנה היכן צריך לשים את ההנעה לפעולה, כמה פעמים היא צריכה לחזור על עצמה לאורך העמוד ועוד. לדוגמה: בניית דף נחיתה מקצועי לעסק יצריך מכם כתיבה של חומרים שיווקיים לעמוד הכוללים מספר הנעות לפעולה שיחזרו לאורך העמוד. 

אז איפה נצטרך הנעה לפעולה?

הנעה לפעולה תשמש אותנו כמעט בכל תוכן של העסק, החל מפוסטים ברשתות החברתיות, דרך מאמר או עמוד שירות באתר העסק ועד לדפי נחיתה. נניח שהשקעתם עכשיו בשירות בניית אתר חנות ובניתם חנות מדהימה לעסק שלכם. כעת תצטרכו להניע את הגולשים שלכם לפעולה. תוכלו לעשות זאת באמצעות הנעה לפעולה בעמודי המוצר, באמצעות עמודים ראשיים ובאמצעות פוסטים לבלוג באתר שלכם. ההנעה לפעולה עשויה להיראות שונה בין עמוד אחד לאחר בהתאם לסוג העמוד. לדוגמה: בעמוד המוצר זה יכול להיות כפתור הקנייה או הצעת מחיר, בעמוד השירות תוכלו להוסיף טופס ליצירת קשר ובעמוד של פוסט תוכלו להניע לפעולה לקרוא פוסט נוסף, להוריד מוצר דיגיטלי שלכם או להגיע לעמוד צור הקשר שלכם.

באילו מילים/משפטים נוכל להיעזר כדי להניע גולשים לפעולה?

שימוש במילים כדי להניע את הגולשים לפעולה יעזור לכם לעודד את הגולשים לבצע את הפעולה הבאה שאתם רוצים שהם יבצעו. פעולה זו עשויה להשתנות בין עסק אחד לאחר, בהתאם למטרות בעל העסק, לצרכים שלו, לאן הוא רוצה להוביל את הקהל שלו וכו'. לדוגמה: במידה ואנחנו מעלים מאמר בנוסף בניית אתרים אצלנו באתר של ואמוס מדיה, ייתכן ונשתמש במשפט כמו: לשירות בניית אתר וורדפרס מקצועי לעסק שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. זהו משפט הנעה לפעולה שמעודד את הגולשים ליצור אתנו קשר ולהתקדם לקראת בניית אתר תדמית מקצועי לעסק שלהם או כל סוג אחר של אתר שהם יצטרכו, ולהתחיל לקדם את העסק שלהם באינטרנט. 

האם נוכל להשיג אותן תוצאות ללא הנעה לפעולה?

התשובה היא לא. אינספור מחקרים שבוצעו גם בארץ וגם בחו"ל, על ידי בעלי עסקים קטנים וגדולים, חברות פרסום, מקדמי אתרים ואנשי דיגיטל – הציגו באופן חד משמעי כי אתר או דף נחיתה ימירו הרבה יותר טוב עם הנעה לפעולה. במילים פשוטות – כאשר אתם אומרים לגולשים מה הצעד הבא שאתם מצפים מהם לעשות, אחוז גבוה יותר מהם יעשה זאת כיוון שזה כבר נשתל אצלו פסיכולוגית כצעד הבא המומלץ ביותר עבורכם. 

אנא דרגו את המידע
איך מניעים גולש לפעולה באמצעות מילים?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.