מה זה סרץ' קונסול ואיזה מידע הוא נותן לנו על האתר?

כלי נוסף ומשמעותי של גוגל שאתם חייבים להכיר הוא גוגל סרץ' קונסול. את הכלי הנהדר הזה אפשר לחבר דרך גוגל אנליטיקס שלכם או באחת הדרכים האחרות שגוגל מאפשרת, ולאסוף נתונים חשובים אודות האתר שלכם והתנהגות הגולשים בו. תוכלו לצפות בנתונים שיציגו לכם את חוויית המשתמש באתר שלכם, כניסות לאתר, בעיות אבטחת שונות באתר, לבדוק את הקישורים השונים באתר ואתרים המקשרים אליו ועוד. מדובר בכלי חובה בכל הליך קידום אתרים אורגני ובכלל לכל בעל אתר הרוצה לאסוף יותר נתונים על האתר שלו.

שליפות דוחות על האתר שלנו באמצעות גוגל סירץ' קונסול:

באמצעות הכלי הנהדר הזה תוכלו להוריד את דו"ח הביצועים של סרץ' קונסול ולקבל מידע רב על האתר שלכם. בין היתר תוכלו לראות כמה אנשים הקליקו על האתר שלכם דרך גוגל, מהיכן הם מגיעו, לאילו עמודים הם נכנסו, מאיזו מדינה הם, באיזה תאריך הם נכנסו ואפילו מאילו מכשירים. תוכלו להשוות את כמות הכניסות הללו מול כמו ההופעות של האתר שלכם בגוגל לפי תאריכים מסוימים. תוכלו לראות את אחוז הCTR (שיעור הקליקים שבין כמות הלחיצות על האתר שלכם לכמות ההופעות) מה שעשוי להצביע על מסקנות רבות המשמשים חברה לקידום אורגני בקידום האתר בגוגל.

תוכלו גם לראות מיקום ממוצע של ביטוי מסוים, כאשר המטרה של קמפיין קידום אתרים היא כמובן להעלות אתכם בדירוגים ככל האפשר.

בדקו את חוויית המשתמש באתר שלכם על ידי הסקת נתונים מסרץ' קונסול:

דרך נוספת להשתמש בסרץ' קונסול היא לבדוק נתונים אודות האתר שלכם וחוויית השימוש בו. כך למשל תוכלו לבדוק את מהירות הטעינה של האתר שלכם במובייל ובמחשב, לבדוק האם משתמשים לוחצים על כפתורים/קישורים מסוימים באתר שלכם, ועל מידע נוסף שעשוי להצביע על חוויית משתמש טובה או לקויה. מסקנות אלו יעזרו לכם לשפר את חוויית המשתמש באתר לשכם, לנתח את הנתונים ולשפר את הביצועים מה שיתרום גם להגדלת ההמרות באתר וגם לקידום האורגני שלו בגוגל.

ניתוח קישורים בסרץ' קונסול:

הקישורים באתר שלכם ואלה המקשרים לאתר שלכם הם חלק משמעותי לקידום האורגני שלו בגוגל ולכן חשוב מאוד לעקוב אחר הקישורים. הסירץ' קונסול יוכל לספק לכם מידע אודות כמות הקישורים הנכנסת לאתר שלכם, מאילו אתרים מגיעים לכם קישורים, אילו קישורים יוצאים מהאתר שלכם, מהו האתר שמקשר אליכם הכי הרבה, קישורים פנימיים באתר שלכם ועוד.

גוגל סרץ' קונסול יכול לספק לכם עוד הרבה נתונים חשובים ולכן מדובר בכלי חשוב מאוד בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ועולם הקידום האורגני בפרט. כלי זה הוא חינמי ולכן אין סיבה שלא תשתמשו בו. אם אתם צריכים עזרה בהתקנת הסירץ' קונסול שלכם צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם.

אנא דרגו את המידע
סרץ קונסול
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.