מה ההבדל בין קידום אתר רגיל לקידום אתר חנות

על מנת להצליח בקידום אורגני דרושה סבלנות, עבודה מקצועית ונכונה לאורך זמן וכמובן התאמת אסטרטגית הקידום בהתאם לסוג האתר המקודם. יש הבדל בין אתר תדמית רגיל לאתר חנות, הן ברמת המבנה, הן ברמה הטכנית, הן ברמת התוכן וכמובן גם ברמת אסטרטגיית קידום אתרים מוצלחת וכיצד צריך להשקיע בקידום. בכתבה זו נסקור כמה מהפרמטרים החשובים ביותר המבדילים בין אתר רגיל לאתר חנות וכיצד הם מושפעים ברמת הקידום האורגני.

נתחיל ממבנה האתר:

ההבדל הראשון שניתן לשים לב אליו בין אתר תדמית לאתר חנות הוא כמובן מבנה האתר. באתר חנות יהיו הרבה יותר עמודים מאתר תדמית בדרך כלל כיוון שיהיו בו מוצרים (לרוב בין עשרות למאות מוצרים בכל חנות) כאשר כל מוצר יהיה בעמוד נפרד משלו, מלבד העובדה שהם יוצגו גם בעמודי קטגוריה. אתר חנות יאפשר גם להזמין מוצרים אונליין תוך חיבור לסליקת אשראי בתשלום מאובטח ומוצפן. המבנה המיוחד של אתר חנות והעובדה שיהיו בו יותר עמודי מוצר, תגרום לכך שתצטרכו להזין הרבה תכנים באתר, בעיקר סביב עמודי המוצר הנחשבים לעמודים "רזים" בתוכן.

בואו נדבר על השוני בתוכן באתר שלכם:

אז נגענו בזה מעט בפסקה הקודמת. קידום אתרי חנות יכלול תשומת לב רבה יותר על חוויית המשתמש באתר, אבטחת האתר, סמכות בעלי החנות וכמובן על התוכן. אתם רוצים להרחיב את התוכן בעמודי המוצר שלכם, להכניס תוכן בעמודי הקטגוריה וכמובן גם לדאוג לבלוג מאמרים אטרקטיבי ופעיל גם כן. שימו לב כי תמהיל העמודים באתר החנות יהיה לטובת עמודי המוצר ולכן חשוב להזין אותם בתוכן טוב שמפרט אודות המוצר, התועלות בשימוש בו, למי הוא מתאים ועוד. אפשר גם לכלול מידע טכני וכמובן את מחיר המוצר, תמונות או סרטונים שלו ועוד. 

חוויית המשתמש ורמת האבטחה של האתר:

בכל אתר חשוב שתהיה חוויית משתמש ברמה גבוהה וכמובן אתר מאובטח שהגולש ירגיש בטוח לגלוש בו. ההבדל הוא שבאתרי חנות אנשים מתבקשים לשים פרטים אישיים לצורך הרשמה לאתר, משלוח עד הבית ופרטי אשראי. כל אלה נחשבים למידע רגיש במיוחד וכבעלי האתר אתם אחראים לדאוג שהאתר יהיה ברמת אבטחה הגבוהה ביותר שיאפשר נוחות ובטיחות מקסימלית לגולשים שלכם. גוגל שמה על זה דגש רב ולא רק במסגרת קידום אתרים לעסקים קטנים אלא לקידום אורגני לעסקים בכל סדר גודל ובכל תחום.

לסיכום; על מנת לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר חברת הקידום שתבחרו חייבת להתאים את אסטרטגיית הקידום לסוג האתר המקודם. לכן, בחירת חברה לקידום אורגני היא לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש. אתם בהחלט רוצים לבחור בחברה מקצועית ומנוסה, המבינה היטב את ההבדל בין קידום אתרים רגיל לקידום אתר חנות ותוכל לספק לכם את העבודה באיכות הנדרשת.

אנא דרגו את המידע
מה ההבדל בין קידום אתר רגיל לקידום אתר חנות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.