האם יש הבדל בבניית אתרים לעסקים בתחומים שונים?

ישנם מגוון סוגי אתרים שקיימים כיום ולא צריך להבין בבניית אתרים כדי לדעת את זה. גם כגולשים ייתכן וגלשתם כבר באתרי תדמית של חברות שונות, אתרי חנות המאפשרות להזמין מוצרים אונליין ישירות דרך האתר ואולי אפילו מגזינים, בלוגים, רשתות חברתיות, פורומים, אתרי מאמרים ועוד. בכל הנוגע לעסקים יהיו 4 סוגי תשתיות הנחשבות לנפוצות ביותר: אתר תדמית קלאסי, אתר חנות, בניית דף נחיתה ואתר קטלוג/פורטפוליו.

הכירו את סוגי האתרים השונים ואת ההבדלים ביניהם:

אתר תדמית – האופציה הראשונה היא כמובן בניית אתר תדמית. זהו האתר הקלאסי ביותר הכולל מספר עמודים ראשיים המקדמים מידע אודות החברה, הפעילות שלה והשירותים שלה. אתר זה יכיל גם בלוג מאמרים אליו יעלו מאמרים חדשים לעתים קרובות כדי להעניק ערך לגולשים, לבנות אמון, להניע לפעולה ולהרחיב את כמות המבקרים המגיעים ממנוע החיפוש אל האתר. 

אתר חנות – האופציה הבאה היא בניית אתר חנות. אתר מסוג זה יכלול כל מה שאתר תדמית יכלול רק בתוספת קטלוג מוצרים המחולק לקטגוריות. הלקוחות יוכלו להוסיף מוצרים לעמוד הקניות ולשלם אונליין על המוצרים שלהם בצורה מאובטחת. בעל האתר מקבל את ההזמנות במשרד האחורי שלו ובהתאם לכך מעביר אותן לטיפול המחלקה או העובדים הרלוונטיים בחברה שלו לצורך אריזה ושילוח. אתר חנות יהיה מאופיין בעמודים רבים, בעיקר עמודי מוצר, שחשוב יהיה להכניס אליהם תמונות ומידע אמין אודות המוצרים. חשוב יהיה לספק מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה על מנת לבנות סמכותיות במנוע החיפוש.

אתר קטלוג/פורטפוליו – זהו אתר שמה שמאפיין אותו זה העובדה שהוא בנוי בעיקר כגלריה או קטלוג אם תרצו. הוא מתאים לצלמים, מעצבי פנים, מעצבים גרפיים וכל אדם העוסק בתחום העיצוב או תחום אחר שבו הוא יכול להציג את העבודות שלו בצורה ויזואלית בצורה הטובה ביותר. ישנם בעלי עסקים שלא משקיעים באתר מלא וכי מעדיפים שיהיה להם אתר שהוא מעין פורטפוליו שבו יוכלו להציג את העבודות שלהם.

בניית דף נחיתה – עמוד אחד שהוא לא אתר למעשה. עמוד זה יהיה בעל מטרה אחת ויקדם בדרך כלל מוצר, שירות, אירוע או יהיה טוב עבור בניית רשימת תפוצה. מתאים ללקוחות שיש להם תקציב מוגבל לבניית תשתית טובה יותר או כאשר רוצים לבחון שירות חדש או את הביקוש למוצר מסוים.

היכן כדאי לבנות את האתר שלנו?

האופציה הטובה ביותר לבניית אתר מקצועי לעסק תהיה באמצעות מערכת וורדפרס. בניית אתר וורדפרס תאפשר לכם לבנות כל סוג של אתר ולעצב אותו בצורה הטובה ביותר, תוך הצגת חוויית שימוש ברמה גבוהה, חיבור תוספים שונים לשיפור השימוש והניהול של האתר ועוד. אנו בחברת ואמוס מדיה ממליצים ללקוחותינו לבנות האתר שלהם במערכת וורדפרס ומשקיעים באתרינו במערכת זו גם כן מתוך אמונה שהיא האופציה הטובה ביותר הקיימת כיום.

אנא דרגו את המידע
האם יש הבדל בבניית אתרים לעסקים בתחומים שונים?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.