תוך כמה זמן באמת ניתן לצפות לתוצאות בקידום האורגני?

אחת השאלות שאנו כחברת קידום אתרים נשאלים עליה הכי הרבה מלקוחות זה "כמה זמן ייקח עד שנקבל תוצאות?" ובכן על מנת לסייע לאותם לקוחות אנו פשוט החלטנו לכתוב מאמר מסודר בנושא ולהפנות אליו לכאן כדי לקבל את התשובה שלהם. קידום אורגני בגוגל הוא הליך מורכב ומסועף, הוא כולל בתוכו עבודה רבה על מאות פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום אתר במנוע החיפוש וצריך כמובן להתחשב גם במתחרים. לא ניתן לחזות מראש בדיוק מתי נתחיל לקבל תוצאות משמעותיות ואלה גם עשויות להשתנות בהתאם למטרות השונות בין בעל עסק אחד לאחר. על פי גוגל למשל, מדברים על ממוצע של 4 עד 12 חודשים עד שבעל עסק יתחיל לקבל פירות יותר משמעותיים מהקידום שלו, כאשר גם זה לא חקוק בסלע ועשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים. בואו נדבר על כמה מהם.

נתחיל מהבסיס – המתחרים שלכם:

בסופו של דבר כאשר אתם באים להשקיע בקידום אתר בגוגל צריך לזכות כי מדובר במרתון. בואו ננסה לדמות קידום אתרים למרוץ סוסים. לא מספיק שהסוס שלכם יהיה חזק ושתדעו לדהור אתו מהר – אתם צריכים להתחשב גם במתחרים שלכם. אלה שרצים לצידכם וגם רוצים את המקום הראשון, אלא שינסו לעשות הכול כדי לשים לכם רגל ותיפלו בדרך וכו'. האם לסוס שלכם יש גם סיבולת? האם אתם יודעים לקחת את הפניות הנכונות? האם אתם חזקים מספיק להתמודד עם אתגרים שבדרך? אם המתחרים שלכם משקיעים פי 2 או 3 מתקציב הקידום שלכם והם עובדים עם חברה לקידום אורגני מקצועית ומנוסה, סביר להניח שיהיה לכם קשה לעקוף אותם אלא אם כן תשקיעו יותר משאבים, עבודה מקצועית ותהיו סבלניים לאורך זמן.

הפרמטר הבא יהיה איכות האתר שלכם:

גוגל רוצה להציג לגולשים שלה אתרים איכותיים וסמכותיים, כאלה המספקים חוויית משתמש נוחה. זה כולל אינספור פרמטרים שונים, החל מהכותרת והתיאור של האתר שלכם המופיעים במנוע החיפוש בתוצאות וגורמים לגולש להיכנס אליכם ועד למהירות הגלישה באתר שלכם וניווט נוח ויעיל. אתרים איכותיים יותר, עם חוויית משתמש טובה יותר ומותאמים למובייל ולגלישה במסכים שונים – יהיו מועדפים על ידי גוגל.

קישורים איכותיים – הכוח שמניע:

מאז ומתמיד קישורים היו חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אתרים אורגני. עם זאת, לאורך השנים והעדכונים הגדולים של גוגל איי שם לפני עשור לערך, גוגל החלה להתחשב באיכות הקישורים ובסמכות האתר המקשר יותר מאשר בכמות הקישורים. לכן כדאי יהיה להשקיע בקישורים איכותיים ואטרקטיביים המספקים ללקוח שלכם תוצאות מעשיות. 

רמת האיכות של התוכן באתר שלכם:

כפי שאמרנו קודם: גוגל רוצה להציע לגולשים שלה את התוצאות הטובות ביותר. זה מתחיל בתשתית טובה לגלישה וממשיך באתר עם תוכן איכותי ובעל ערך לגולש. בשורה התחתונה – הגולש מחפש משהו בגוגל וגוגל רוצה לספק לו מענה מדויק, אמין והאיכותי ביותר לאותו חיפוש. לכן אתם רוצים לדאוג לתוכן איכותי ובעל ערך באתר שלכם מה שיספק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם לאורך הזמן.

אם יש לכם שאלות נוספות בנושא אנו בחברת VAMOS MEDIA נשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
תוך כמה זמן באמת ניתן לצפות לתוצאות בקידום האורגני?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.