מה ההבדל בין  לידים חמים ללידים קרים?

אחד המונחים היותר חשובים שאתם רוצים להכיר כבעלי עסקים הוא המונח לידים. ליד הוא למעשה לקוח פוטנציאלי, אדם שמתעניין בשירות או במוצר שלכם ומשאיר את פרטיו באתר שלכם, בדף הנחיתה או בכל תשתית אחרת שלכם. בין אם אתם משקיעים בפרסום ממומן, פרסום ברשתות החברתיות או קידום אורגני בגוגל אתם רוצים לשאוף לקבל כמה שיותר לידים ממוקדים ורלוונטיים למוצרים והשירותים שאתם מספקים ולשאוף לסגור כמה שיותר מהם ללקוחות. כאן נכנס לתמונה נושא החמימות של הלידים. אז מה ההבדל בין לידים חמים ללידים קרים? בואו נבדוק

לידים חמים – הלידים הטובים ביותר שאתם צריכים לשאוף אליהם:

לידים חמים אלו לידים שהשאירו לכם פרטים כמתעניינים במוצר או בשירות שלכם ממש לא מזמן. אנו מדברים על לפני כמה דקות או כמה שעות לכל היותר. נניח שפרסמתם את האתר שלכם באמצעות קידום ממומן, במהלך היום תנועת גולשים זורמת לאתר שלכם, ולפני מספר דקות השאיר לכם פרטים אחד הגולשים. אותו גולש הוא כעת ליד והוא חם מכיוון שהוא רק השאיר לכם פרטים, יבין מי אתם ומאיפה אתם כשתרימו לו טלפון והוא עדיין "חם" על המוצר/השירות שלכם גם ברמה הרגשית. זה הזמן הטוב ביותר לחזור אליו וככל שיעבור הזמן הליד שלכם ילך ויתקרר.

מהו ליד קר והאם עדיין אפשר למכור לו?

נניח שחיפשתם שירות בניית דף נחיתה, הגעתם לאתר היפה שלנו בוואמוס מדיה, בנינו לכם דף נחיתה מרהיב, מעוצב היטב, כתוב בצורה שיווקית שמקדמת את השירות שלכם. העלינו קמפיין פרסום וגולש השאיר לכם פרטים באתר. אותו גולש הופך כעת לליד. נניח שרק אחרי יום-יומיים נכנסתם למייל שלכם וראיתם שהליד השאיר פרטים וקבעתם לעצמכם שרק למחרת תחזרו אל הליד. יום למחרת הגיע והיה משהו לחוץ בעסק לטפל בו ורק יום לאחר מכן התפניתם לטפל בליד. עברו כבר 4 ימים מאז שהשאיר פרטים באתר שלכם וכעת שתחזרו אליו הוא כבר לא יזכור שהוא השאיר לכם פרטים באתר שלכם והסיכוי שתמכרו לו יהיה נמוך מאוד. לא בלתי אפשרי, אבל נמוך מאוד. בדרך כלל לידים קרים יהיו לידים שעבר הרבה זמן עד שבעל העסק או נציג מכירות מטעמו יחזור אל הלידים (ובינתיים התקררו) או שמדובר בדאטה בייס של לידים קרים שלא חזרתם אליהם או קניתם מחברה אחרת ואתם חוזרים אליהם כעת במטרה להציע להם את השירות שלכם, סוג שירות שהם התעניינו בו בעבר. 

לסיכום; בין אם אתם משקיעים בשירותי קידום אורגני לאתרים ובין אם בכל טכניקת פרסום אחרת אתם רוצים לוודא שאתם חוזרים אל הלידים שלכם במהירות האפשרית, כל עוד הם חמים, וכך יגדל הסיכוי שלכם לסגור עסקה. עסקים קמים ונופלים על כמות העסקאות שהם סוגרים מאותם לידים ולכן אתם רוצים לוודא שאתם עובדים בצורה נכונה על מנת למקסם את שיחות המכירה שלכם.

אנא דרגו את המידע
מה ההבדל בין לידים חמים ללידים קרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.