האם קידום ממומן עוזר לקידום אורגני?

שתיים מטכניקות הפרסום המובילות באינטרנט הן קידום אורגני וקידום ממומן. שתיהן מתמקדות בפרסום בגוגל והן תמיד יהיו מונחות על שולחן ההצעות בפגישות שבין הלקוח למחלקת השיווק כיוון שברוב המקרים ניתן יהיה למצוא את קהל היעד של בית העסק בגוגל. השאלה הנשאלת היא האם כדאי להשקיע רק באחד מהם או בשניהם? והאם קידום ממומן עוזר בכלל לקידום האורגני או לא?

אז נתחיל מהסוף – האם קידום ממומן עוזר לקידום האורגני שלנו בגוגל?

התשובה אולי תפתיע אתכם אבל – לא. קידום ממומן לא עוזר לקידום אורגני בגוגל, לפחות לא באופן ישיר. על פי גוגל – קידום אורגני הוא לא מודל המבוסס על תשלום להופעה (כמו במקרה של קידום ממומן למשל). מנוע החיפוש מציג לגולשים את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר מבחינת גוגל, בהתבסס על מאות רבות של פרמטרים ואולי מעבר לכך. על אף שקידום ממומן לא משפיע באופן ישיר על הקידום האורגני, אין זה אומר שהוא לא משפיע עליו באופן עקיף. בואו נבחן את הנושא.

השפעת התנועה החדשה על הביצועים באתר:

בבואנו לבחון אפשרויות שונות של פרסום באינטרנט ללקוחות שלנו אנו מסבירים להם שקידום אורגני בגוגל היא טכניקת הפרסום המשתלמת ביותר, אך לטווח הארוך. קידום אורגני בגוגל דורש סבלנות ולעתים עשויים לקחת חודשים ארוכים עד שיגיעו תוצאות (לעתים אפילו מעבר לכך). פרסום ממומן בגוגל לעומת זאת יוכל להביא לקוחות כאן ועכשיו. גם אם הקמפיין פחות רווחי בטווח הקצר, התנועה של הגולשים המגיעה מהקמפיין יכולה להשפיע בדרך עקיפה על הקידום האורגני של האתר. איך אתם שואלים? ובכן תנועה אורגנית לאתר תעלה לאט לאט ככל שהאתר ישפר את הדירוגים. עשויים לקחת חודשים של עבודה עד שהאתר יתחיל לראות תנועה אורגנית בכמות יותר מספקת ובזמן שהאתר מצמיח אבק וקורי עכביש התנועה החדשה של הגולשים תוכל להתעניין בתכנים באתר שלכם, לשתף את האתר ברשתות החברתיות, להמליץ עליו בפורומים ואתרים שונים ולסייע ביצירת קישורים טבעיים לאתר ועוד. 

יותר שטח נדל"ן עבורכם:

השפעה נוספת של קידום ממומן היא שאתם מקבלים יותר שטח נדל"ן בתוצאות של מנוע החיפוש בגוגל. אם תבצעו חיפוש בגוגל של מונח כלשהו, תגלו לרוב כי התוצאות הראשונות הן תוצאות ממומנות ממערכת הפרסום של גוגל ורק מתחתיהן התוצאות האורגניות. כך שגולש יכול לראות אתכם בתוצאות הממומנות, לגלול למטה ולראות אתכם גם בתוצאות האורגניות. זה אומר יותר שטח נדל"ן בתוצאות מבחינתכם ויותר סיכוי שגולשים יגיעו לאתר שלכם.

עוזר גם למחקר מילות מפתח:

מחקר מילות מפתח הוא חלק מרכזי גם בקידום אורגני וגם בפרסום ממומן. בשלב המוקדם של בניית אתרים ללקוחותינו אנו מבצעים קודם כל מחקר מילות מפתח בהתאם לצרכי הלקוח ורק לאחר מכן מתקדמים לשלב הבא בעבודה. קידום ממומן יעזור לכם לבחון את מילות המפתח הרלוונטיות והממירות ביותר לעסק שלכם, מבלי שתצטרכו לחכות חודשים ארוכים שהתנועה תגיע מהתוצאות האורגניות. כך תוכלו לגלות מילות מפתח שכדאי להשקיע בקידום האורגני שלהן.

אנא דרגו את המידע
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.