מהו קידום אתרים OFFSITE?

אפשר לומר שקידום אורגני מתחלק ל2 חלקים: עבודת OFFSITE ועבודת ONSITE. הכוונה היא שיש פרמטרים המשפיעים על קידום האתר הקשורים לתוך לתוך האתר וישנם פרמטרים הקשורים לעבודה מחוץ לאתר. על חלקם יש לנו השפעה ועל חלקם פחות. קידום אתרים OFF SITE הוא החלק שמתייחס לעבודה מחוץ לאתר, זו שבדרך כלל אין לנו יותר מדי השפעה עליה. במאמר זה ניגע בנקודות שכן נוכל להשפיע עליהן, משהו שכל חברה לקידום אורגני אמורה לדעת.

קישורים נכנסים – אולי הפרמטר החשוב ביותר:

קישורים הם חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אורגני בגוגל והם תורמים לקידום המוניטין והסמכות של האתר בעיני גוגל. הקישורים הנכנסים מרחבי הרשת לאתר נחשבים כמעין המלצות על האתר ועוזרים לבנות את המוניטין שלו מול האלגוריתם של מנועי החיפוש ובראשם זה של גוגל. בניית קישורים לאתר היא בגדר אומנות ועל אף שכל מקדם אתרים מכיר בחשיבות של הקישורים להליך הקידום, לא כל מקדם בעל הניסיון המקצועי הנדרש כדי לבצע את העבודה בצורה נכונה ומקצועית. לצורך העניין, חשוב לבנות תמהיל קישורים טבעי, בקצב הנכון לקצב הצמיחה של האתר. כמו כן חשוב לוודא שהקישורים הינם קישורי DOFOLLOW, כלומר קישורים המעבירים כוח לאתר. חשוב לדעת גם מאיזה ביטוי לקשר (או מתי להשאיר קישור פתוח) והיכן ימוקם הקישור בתוכן שאתם מעלים ברחבי הרשת. 

הרשמה לגוגל מיי ביזנס:

גוגל עסקים, או Google My Business או תרצו, הוא מאגר העסקים של גוגל והוא אחת הדרכים הטובות ביותר להציג את העסק שלכם לגולשים. במקרים רבים כאשר גולש מחפש בית עסק מסוים בגוגל או שירות מסוים באזור שלו גוגל תציג עסקים הקרובים אל הגולש מתוך מאגר העסקים שלה. הרשמה לגוגל ביזנס תאפשר לכם לעדכן את פרטי העסק שלכם כמו שעות פתיחה, שם ומידע על העסק, הכתובת שלכם ומידע נוסף כמו גם שיתוף תמונות של העסק. אתם תוכלו לקבל ביקורות מהלקוחות שלכם ואף לעדכן את התכנים בחשבון שלכם מעת לעת במידת הצורך. בין אם אתם מנהלים קמפיין קידום ממומן בגוגל, משקיעים בקידום אורגני או בכל טכניקת פרסום אחרת כדאי יהיה להירשם למאגר הזה. 

שיתופים ואזכורים ברשתות החברתיות:

אחד הדברים שאנו בחברת ואמוס מדיה שמים עליהם יותר דגש בקידום האורגני ללקוחותינו בחלק של הOFFSITE הוא נושא הרשתות החברתיות. על אף שגוגל, אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות משמשות כמעין מתחרות לגוגל על תשומת לב הגולשים, גוגל מכירה בהחלט בעוצמה שלהן בחיינו ולכן מדגישה את החשיבות של אזכורים ברשתות החברתיות המסייעים לקידום האתר. 

לסיכום; עבודת קידום אורגני אף פעם לא נגמרת. תמיד יש מה לשפר ולעשות ובוודאי כל עוד יש מתחרים על המקומות הראשונים אתם רוצים לוודא שאתם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר ובאופן עקבי, לרבות עבודת OFF SITE. 

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים off site
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.