מאמרים קצרים או ארוכים – כמה ארוכים צריכים להיות המאמרים לאתר שלנו?

כתיבת מאמרים לאתר שלנו תהיה אחת המשימות החשובות ביותר שנבצע ולכן חשוב מאוד להשקיע את 3 הדקות הקרובות בהבנה לגבי אורך המאמרים הנדרשים לנו ואיכותם. כידוע עבודה יעילה ואיכותית תסייע לנו להשיג את המטרות שלנו יותר מהר ובצורה אפקטיבית יותר, בין אם מדובר על קידום אורגני של האתר בזכות התכנים האיכותיים שבו, בניית יחסי אמון עם הקהל שלכם או כתיבת מאמרים לצרכי קידום ויצירת קישורים במינימום זמן ומאמץ.

התייעצו עם חברת הפרסום שלכם – כמה מאמרים אתם באמת צריכים כל חודש?

ראשית תרצו ודאי לבדוק כמה מאמרים תצטרכו כל חודש. חברה לקידום אורגני תסייע לכם בנושא לאחר הבנת אסטרטגיית הקידום שלכם בהתאם למטרותיכם ולתקציב שלכם. ככל שתשאפו למטרות גבוהות יותר ולהתקדם בתחום תחרותי יותר כך תצטרכו תכנים איכותיים וארוכים יותר לאתר שלכם ובתדירות שלא נופלת מהמתחרים שלכם. לדוגמה: אם המתחרים המובילים שלכם מעלים מאמר בשבוע, תצטרכו גם אתם, לכל הפחות לעלות מאמר בשבוע. זו לא דרישת מינימום חתומה בדם אך ללא ספק תהיה חיונית ותאפשר לכם לעקוף את המתחרים שלכם לאט לאט בזכות אלמנטים שונים שתשלבו. בהתאם לכמות המאמרים שתצטרכו כל חודש גם תוכלו להתאים את הזמן או התקציב שלכם ליצירת התכנים.

מאמרים לקידום אורגני – אלה שהולכים לאתר ומחוצה לו:

מאמרים לצרכי קידום אתרים שונים באיכותם, באורכים ובמאפיינים נוספים. הטבלה הבאה תשפוך לכם מעט יותר אור בנושא:

מאפיין: מאמרים לקידום אורגני: מאמרים לתוך האתר:
אורך המאמר מאמרי SEO יהיו לרוב סביב 400 מילים אם כי תמצאו גם אתרים המאפשרים את העלאת המאמרים אצלם ליצירת קישורים החל מ350 מילים ואחרים החל מ500 מילים. האורך המומלץ יתחיל מ400 מילים.
איכות הכתיבה לא נדרשת רמת כתיבה גבוהה בדרך כלל. (ישנם תחומים כמו משפטים או רפואה שבהם גם בתכנים מהסוג הזה חשוב שתהיה רמה טובה של כתיבה ומידע יותר מדויק ואמין) נדרשת רמה טובה ומעלה של תוכן לאתר. התוכן באתר מייצג אתכם בצורה ניכרת יותר אפילו מהתוכן המפוזר ברחבי הרשת ליצירת קישורים.
קישורים יוצאים מהתוכן בדרך כלל בין קישור אחד לשניים היוצאים מתוך אנקור טקסט ומכוונים לאתר המקודם. בין 1 ל-5 קישורים בדרך כלל היוצאים לעמודים אחרים באתר (בחלק מהתכנים מומלץ להוציא קישור גם לאתרים חיצוניים לשמירה על טבעיות). כמות הקישורים הפנימיים תלויה גם באורך התוכן.
מי כותב את התוכן? אפשר לייצא לכותבי תוכן בלב שלם מייצאים לכותבי תוכן או מקבלים במסגרת עבודת קידום אתרים לעסק של חברת הקידום. לעתים בעל העסק כותב את התוכן בעצמו.

אם כן כעת יש לכם יותר מושג לגבי אורך המאמרים המומלץ לאתר שלכם ולצרכי קידום האתר במנועי החיפוש. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לייעץ לכם יותר בנושא, לספק לכם תכנים במסגרת שירותי הקידום וגם כשירות נפרד אם תרצו בכך. 

אנא דרגו את המידע
מאמרים קצרים או ארוכים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.