מהו תוסף האלמנטור פרו ואיך ניתן לבנות אתו אתר מקצועי לעסק?

בניית אתר מקצועי לעסק הוא חלק בלתי נפרד מהליך המיתוג והפרסום שלכם באינטרנט. בניית אתרים דורשת עבודה מקצועית, סיזיפית ומבלי לעגל פינות (ויש הרבה כאלה). ההמלצה שלנו היא לבנות את האתר על מערכת התוכן של וורדפרס, הנחשבת למומלצת ביותר כיום בעיני אנשי דיגיטל רבים. 

מהו תוסף אלמנטור פרו? 

אלמנטור הוא תוסף וורדפרס רב עוצמה המאפשר למשתמשים ליצור אתרים מדהימים בעלי מראה מקצועי וללא צורך בידע נרחב בתכנות (לרוב אפילו ללא ידע בתכנות כלל). התוסף מאפשר גם בניית דפי נחיתה מרהיבים וגם אתרים מקצועיים. תוסף נהדר זה מאפשר בניית עמודים באמצעות גרירה ושחרור (drag&drop באנגלית) ומציע סט מקיף של כלים ותכונות, מה שהופך אותו לבחירה מומלצת עבור בוני ומעצבי אתרים מתחילים ומנוסים כאחד.אלמנטור פרו משפר את חווית הפיתוח של אתרי אינטרנט על ידי מתן ממשק ידידותי למשתמש, אפשרויות עיצוב מתקדמות ושילוב חלק עם יתר המאפיינים של וורדפרס. בואו נבחן כמה מהאלמנטים החשובים ביותר של אלמנטור פרו.

ניצול הכוח העצום של אלמנטור פרו:

  • ממשק גרירה ושחרור אינטואיטיבי: הממשק של אלמנטור נועד לפשט את תהליך בניית אתרי וורדפרס. עם הפונקציונליות האינטואיטיבית של גרירה ושחרור, משתמשים יכולים בקלות להוסיף, לסדר מחדש ולהתאים אישית אלמנטים בדפים שלהם.
  • תבניות מעוצבות מראש: התוסף מציע מגוון רחב של תבניות בעיצוב מקצועי עבור חלקי אתרים שונים כמו דפי בית, אודות דפים, שירותים, תיקי עבודות ועוד. תבניות אלו יכולות לשמש בסיס לעיצוב האתר שלכם. 
  • גמישות בהתאמה אישית: התוסף מאפשר התאמה אישית מעמיקה של כל רכיב באתר שלכם. מטיפוגרפיה וצבעים ועד למרווחים וגבולות, יש שלכם שליטה מלאה על פרטי העיצוב.
  • עיצוב רספונסיבי: יצירת אתר רספונסיבי לנייד היא חיונית מאוד כיום עם למעלה מחצי מהגולשים באינטרנט שעושים זאת דרך הטלפון הנייד שלהם. אלמנטור פרו מבטיח שהאתר שלך ייראה ויתפקד בצורה חלקה במכשירים ובגדלים שונים של מסך. אלמנט זה חיוני מאוד גם לצורך קידום אורגני בגוגל כך שאם יש לכם תכנון לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל ודאו שהוא מבוצע כראוי.
  • ווידג'טים ואלמנטים מתקדמים: התוסף מספק מגוון של ווידג'טים ואלמנטים מתקדמים מעבר לאפשרויות הסטנדרטיות של וורדפרס. אלה כוללים טפסים, טיימרים לספירה לאחור, טבלאות תמחור, המלצות ועוד. אלה תורמים לשיפור הפונקציונליות והעיצוב של האתר שלכם וקל ונוח להשתמש בהם.
  • בניית תבניות עבודה: התוסף מאפשר לבנות "תבניות נושא", לעצב ולהתאים אישית את ההאדר, הפוטר, תבניות הפוסטים הבודדים ואזורים דינמיים אחרים של האתר שלך, תוך שמירה על עיצוב עקבי ומקצועי בכל האתר. לדוגמה: תוכלו להכין עיצוב לעמוד ראשי באתר שישמש לכל העמודים הראשיים באתר, כאשר לאחר מכן תוכלו גם להתאים אישית עמודים ספציפיים על גבי אותה תבנית בסיסית שבניתם או להחליט לא לכלול את העיצוב התבניתי על עמודים מסוימים.
  • תוכן דינמי: עם גרסת ה-Pro, אתם יכולים להשתמש בתוכן דינמי ובשדות דינמיים כדי לאכלס תוכן מסוגי פוסטים מותאמים אישית ועוד, מה שהופך את האתר שלכם לדינמי ומרתק יותר.
  • שילוב ווקומרס: אם אתה מנהל חנות מקוונת, אלמנטור פרו משתלב בצורה חלקה עם ווקומרס, ומאפשר לכם לעצב דפי מוצרים ולעשות שימוש במגוון ווידג'טים וכלים שישדרגו את החנות הדיגיטלית שלכם ללא מאמץ.
  • סטיילינג גלובלי: בהגדרות התוסף תוכלו לבצע שינויים לכל האתר בטיפוגרפיה, צבעים ואלמנטים עיצוביים אחרים במקום אחד, מה שמבטיח אחידות בכל האתר שלכם.
  • היסטוריית גרסאות: אפשרות לעקוב אחר שינויים שביצעתם ולחזור לגרסאות קודמות של העיצוב שלכם, מה שמספק רשת ביטחון במהלך תהליך התכנון.
  • מהירות וביצועים: למרות כמות הכלים והתוספות הקשורים אליו, אלמנטור פרו מותאם למהירות וביצועים הנדרשים כיום מאתר מקצועי, מה שמבטיח שהאתר שלכם יישאר מהיר וידידותי למשתמש.

איך לבנות אתר מקצועי לעסק שלכם עם אלמנטור פרו בכמה צעדים פשוטים?

שלב 1 – התקינו והפעילו את אלמנטור פרו:

קנה והתקן את התוסף בגרסת הפרו שלו (בהתקנת התוסף בחינם דרך המשרד האחורי אתם מקבלים גישה לגרסה חינמית של התוסף ללא כל הפונקציות שלו לכן מומלץ לקנות אותו). כעת הפעילו את התוסף.

שלב 2 – בחרו ערכת נושא:

בחרו בתבנית HELLO חלקה של וורדפרס כדי שתוכלו להתחיל לעבוד עליה. לאחר מכן השתמשו בערכת נושא המיועדת לעמוד ספציפי או בנו תבנית של עמודים ראשיים/עמודי פוסטים. צרו גם תבנית לHEADER ו-FOOTER.

שלב 3 – התחילו לבנות: 

צרו דף חדש בוורפרס ולחצו על כפתור העריכה באמצעות אלמנטור. בחר תבנית מעוצבת מראש שתואמת את הסגנון והתוכן של העסק שלך. או התחילו לעצב מאפס.

שלב 4 – התאמה אישית של אלמנטים:

שנו את התבנית כך שתתאים לצבעים, לטיפוגרפיה והאסתטיקה הכללית של המותג שלכם. הוסיפו את התוכן, התמונות ואלמנטים אחרים שלכם. 

שלב 5 – שפרו את הפונקציונליות: 

שלבו ווידג'טים ואלמנטים מתקדמים כדי לשפר את האינטראקציה של המשתמש, כגון טפסי יצירת קשר, גלריות, סליידרים וכפתורים אינטראקטיביים.

שלב 6 – בצעו אופטימיזציה לנייד:

השתמשו בתכונות העיצוב הרספונסיביות של אלמנטור כדי להבטיח שהאתר שלכם ייראה ויתפקד היטב במכשירים ניידים.

שלב 7 – בצעו בדיקות שונות: 

בחרו בתצוגה מקדימה של האתר שלכם במכשירים שונים כדי להבטיח שהוא מגיב ונראה כמצופה. בדקו את כל הפונקציות, כולל טפסים וקישורים.

שלב 8 – פרסום ותחזוקה שוטפת: 

לבסוף בדקו שהאתר מספק חיבור מאובטח ומוכן לפרסום. התחילו בקמפיין הפרסום, בין אם מדובר על קידום ממומן ובין אם בערוץ שיווקי אחר, ושלחו תנועת גולשים לאתר שלכם. בדקו כיצד הם מגיבים לאתר ופועלים בו ובצעו שיפורים בהתאם. אם יש לכם שאלות או זקוקים לשירותי בניית אתרים מקצועיים לעסק שלכם – נשמח לעמוד לשירותכם.

5/5 - (17 votes)
בניית אתרים עם אלמנטור
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.