איך לבחור חברת קידום אורגני? על מה חשוב באמת לשים דגש?

 

קידום אתרים אורגני הוא ללא ספק אחד מערוצי השיווק המשתלמים ביותר לכל בעל עסק ובכל תחום. הוא כרוך בלא מעט השקעה כלכלית וסבלנות אך בטווח הארוך הוא ללא ספק משתלם אם העבודה מתבצעת בצורה הנכונה. נחזור שוב על המשפט – בהנחה שהעבודה מתבצעת בצורה מקצועית ונכונה. כדי להבטיח זאת יהיה עליכם לעבוד עם אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים, חברה לקידום אורגני הנחשבת למנוסה ויודעת מה היא עושה ומעסיקה אנשי מקצוע המכירים היטב את עולם הקידום האורגני, את העדכונים השונים של גוגל לאורך ההיסטוריה וחברה שיש לה אסטרטגיית קידום שבאמת עובדת לה וללקוחותיה.

על מה באמת חשוב לשים דגש בבחירת חברת קידום אורגני?

בחירה בקידום אורגני כערוץ שיווקי לאתר שלכם תתרום לבניית מותג מוביל בתחום שלכם, לשיפור הדירוגים שלכם בתוצאות החיפוש, בהגדלת התנועה לאתר שלכם, בבניית אמון סביב העסק שלכם וכמובן בקבלת לקוחות חדשים ורבים מדי חודש. חברת קידום אתרים מתאימה יכולה להיות ההבדל בין קמפיין מוצלח לכושל. להלן כמה פרמטרים חשובים בבחירת החברה:

  • מיקום בתוצאות – הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא שהסנדלר לא הולך יחף. אומנם לא כל חברת קידום אתרים יכולה להיות במקומות הראשונים לביטויים כמו קידום אורגני או קידום אתרים ויש חברות קידום שאולי הן פחות ותיקות אך יש בהן אנשי מקצוע מצוינים שיכולים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. ובכל זאת, חברת הקידום צריכה להיות מדורג גבוה לכל הפחות לביטויים ארוכים יותר שם בהחלט יש אפשרויות אינסופיות.
  • תחום התמחות – יש חברות המתמחות בבניית אתרים ומציעות שירותי קידום אורגני בגוגל ויש חברות המתמחות בשיווק בווידיאו או ברשתות החברתיות ומציעות גם שירותי SEO. לעומת זאת, יש חברות שתחום ההתמחות שלהם הוא קידום אורגני והיתר מהווים שירותים משלימים. חשוב מאוד לבדוק במה החברה מתמחה. תוכלו לבדוק זאת על ידי תחום ההתמחות של נציג החברה המשוחח אתכם, על ידי ההבנה שלו בתחום ובמונחים השונים, תוכלו לבדוק זאת על ידי תיק העבודות של החברה ועוד.
  • מקצועיות – כל חברת קידום וכל איש מקצוע יציג את עצמו כסופר מקצועי ואיכותי אך איך בוחנים זאת באמת? על ידי הבנה מעמיקה בתחום ועל ידי הצגת המידע הרלוונטי באמת ללקוח ולא רק את הדברים שהוא רוצה לשמוע. חברה אמינה ומקצועית תציג לכם את המצב הקיים של האתר שלכם כך שאם יש לכם היסטוריית קישורים לא טובה או נזק שהאתר שלכם ספג בגוגל בשל פעולות שביצעתם או בוצעו עבורכם בעבר, הרי שחברת הקידום תצטרך להמליץ לכם על פתרונות אפקטיביים בנושא. 
  • הסמכה מקצועית של גוגל – כדאי לבדוק שהחברה היא שותפה מוסמכת של גוגל. כלומר עברה הסמכה מקצועית של גוגל ונכונה לעבוד לפי החוקים של גוגל.
  • המלצות – כמובן שאתם רוצים לבדוק את ההמלצות על החברה. תוכלו לבדוק אותם גם באתר החברה אבל גם לחפש המלצות אותנטיות יותר בעמודים העסקיים של החברה ברשת ובגוגל ביזנס. אם אתם רוצים להיות בטוחים יותר בהמלצות ובאמינותן בקשו לשוחח טלפונית עם לקוח או שניים של החברה. בדרך כלל תוכלו למצוא את לקוחות החברה גם בתיק העבודות שלה וליצור עמם קשר באופן ישיר.
  • תיק עבודות – אם כבר הזכרנו את הנושא הזה הרי שחשוב לבדוק גם את תיק העבודות של החברה. בבואכם לבחון תיק עבודות הקשור לקידום האורגני מעניינים אתכם 3 דברים: התוצאות שהחברה מספקת בעניין הדירוגים הרלוונטיים במנוע החיפוש, אילו עסקים היא מקדמת, כלומר: עסקים קטנים, בינוניים או גדולים ובאילו תחומים והדבר האחרון הוא את מידת התחרות בתחומים הללו ובביטויים המקודמים. כל אלה יספקו לכם מדד לגבי אופי הפעילות של החברה והיכולות שלה לעומת חברות קידום מנוסות אחרות.
  • כלים טכנולוגיים – כיום ללא כלים טכנולוגיים מתקדמים אי אפשר לבצע עבודת קידום כמו שצריך. מקדם טוב ככל שיהיה ללא כלים טכנולוגיים שמנתחים את האתר, המתחרים, המיקומים, התקלות הקיימות והפוטנציאליות – זה פשוט לא יהיה אותו דבר. אתם רוצים לוודא שחברת הקידום עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ולכן חשוב לבדוק עמה באילו כלים טכנולוגיים היא משתמשת. תוכלו גם לקרוא קצת באינטרנט על כלים שונים בתחום הקידום האורגני ולבדוק עם החברה האם היא עושה בחלקם שימוש.

קידום אתרי חנות:

אתרי חנות יהיה מאתגרים יותר מבחינת קידום אורגני בדרך כלל מכיוון שהם כוללים עמודי מוצר רבים, שלרוב ייחשבו לעמודים "רזים" בתוכן. הם יצרו תמהיל כזה שרוב העמודים באתר יהיו בעלי תוכן דל וזה מה שהאתר ישדר למנוע החיפוש, אלא אם כן תשקיעו בתוכן לאתר שלכם ותיצרו מספיק תוכן לכל עמוד מוצר, בלי קשר לעמודי השירות והפוסטים בבלוג באתר. כמובן שניתן לקדם אתרי חנות ועמודי מוצר ויש להתייחס גם לתוצאה 0 של גוגל ותוצאות עשירות אחרות ולאו דווקא לקידום האורגני הקלאסי. קידום אתרי חנות דורש מיומנות והתמחות מיוחדת של חברת הקידום ולכן חשוב לבדוק זאת מול החברה שהיא אכן מספקת שירות כזה.

קידום אתרים לעסקים קטנים:

אחד היתרונות החשובים של עדכוני גוגל בשנים האחרונות הוא שהיא מאפשרת לעסקים קטנים להגיע גבוה בתוצאות החיפוש גם כן. בעבר מי שהיו תופסים את המיקומים הראשונים בגוגל היו בדרך כלל חברות גדולות עם תקציבי עתק אותו השקיעו בפרסום ובקידום אורגני מאסיבי. כיום באמצעות קידום אורגני חכם ואסטרטגי, גם עסקים קטנים יכולים להתברג בתוצאות הראשונות. קידום אתרים לעסקים קטנים מצריך מחקר מילות מפתח ואפיון ממוקדים, בניית אסטרטגיית קידום חכמה, שימוש בכלים טכנולוגיים, משאבים ותוכן טוב אך כמובן שתהיה אפשרית לכל עסק ובכל תחום – כל עוד עובדים עם האנשים הנכונים.

5/5 - (12 votes)
איך לבחור חברה לקידום אורגני?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.