מהו מיתוג וכמה זמן לוקח לבנות מותג?

בניית מותג היא לא משהו שקורה ביום אחד. היא עשויה לקחת זמן, לדרוש סבלנות וגם זה תלוי ברמת המקצועיות של חברת הפרסום שלכם. מיתוג לעסקים קטנים הוא המומחיות שלנו בוואמוס במדיה, בשילוב שירותי פרסום כמו קידום אורגני ופרסום ממומן בהם אנו מתמחים, נוכל להביא לכם חשיפה גדולה יותר ולבנות אתכם כמותג מוביל בתחום שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז מהו מיתוג בכלל?

כל אחד עשוי לפרש מיתוג בצורה שונה, גם בין אנשי השיווק דרך אגב, מיתוג עשוי להתפרש באופן שונה. בניית מותג, על פי האמונה שלנו, היא יצירה של זהות זכירה לעסק, כזו שהלקוח יוכל להכיר, לזכור ולהזדהות אתה אפילו. הכוונה היא שהלקוח יראה משהו שקשור אליכם ויזכור אתכם, שהלקוח ישמע את השם שלכם, הוא יקשר אתכם למותג איכותי ומוכר בתחום שלכם. למותג יש כוח עצום.

היתרונות של בניית מותג:

  • סמכות ואמינות – מותג הוא למעשה חברה בעלת שם. חברה מובילה בתחומה. חברה שהשם שלה הולך לפניה. כל אלה יכולים לתאר מותג אם הוא נבנה נכון. מיתוג לעסקים קטנים למשל יכול להיות עוצמתי במיוחד שכן הוא יכול להציג אתכם כעסק גדול וסמכותי יותר דרך האינטרנט ולאפשר לכם להתחרות בעסקים גדולים בתחום שלכם.
  • חשיפה גדולה למותג – עבודת מיתוג עסקים בדרך כלל כוללת עבודה רבה על הגברת החשיפה למותג שלכם. על כן, חשיפה גדולה למותג שלכם תאפשר לכם ליהנות מפרסום גדול יותר, יותר לקוחות ויותר עוקבים. אלה יסייעו לבנות בסיס גדל והולך על מנת לבנות בסופו של דבר את האימפריה הפרטית שלכם.
  • פעולה מתוך אסטרטגיה – אנו מכירים היטב מגוון בעלי עסקים, גם כאלה שעושים קידום אורגני אצלנו או אצל קולגות וגם בעלי עסקים אחרים, שפשוט פועלים ללא אסטרטגיה. אולי יש להם תכנון לגבי הביטויים המקודמים בגוגל או אסטרטגיה "צרה" כפי שאנו מכנים, לגבי שיטת הפרסום שהם משקיעים בה בלבד ומבלי מחשבה על המיתוג הכללי של העסק. חשוב לזכור כי בניית מותג מתקיימת בכל דבר הקשור לעסק שלכם ולא רק בקמפיין הפרסום ולכן חשוב מאוד שהכול יהיה מבוסס אסטרטגיית מותג נכונה.

מה כוללת חבילת מיתוג לעסק?

אצל כל חברת פרסום חבילת מיתוג לעסק עשויה להיות בנויה בצורה שונה. חבילה שכזו תהיה לרוב שירות כולל של בניית מותג, המתפרס על פני כמה רבדים שונים של עבודה וסוגי שירותים שונים הנדרשים מטעם חברת הפרסום. כך למעשה בניית מותג קשור גם לעיצוב הלוגו והקונספט הוויזואלי של החברה, גם לעיצוב המשרד, גם לעיצוב האריזה של המוצר שלכם ואפילו לשירות הלקוחות שאתם והעובדים שלכם מספקים בשיחת הטלפון או בצורה פרונטלית מול הלקוח. צרו עמנו קשר ואנו בוואמוס מדיה נשמח לפרט לכם יותר אודות מיתוג העסק שלכם וכמה זמן זה עשוי לקחת בתחום שלכם.

אנא דרגו את המידע
מהו מיתוג וכמה זמן לוקח לבנות מותג?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.