פרסום באינסטגרם – איך להפוך להיות משפיען בעצמך?

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר בעולם. למעשה היא שניה רק לפייסבוק שגם היא בבעלותה. אינסטגרם היא רשת חברתית מבוססת שיתוף תוכן ויזואלי לרוב, כאשר תמונות, סרטונים וסטוריז יהיו התכנים העיקריים בה. באמצעות האפליקציה שלה ניתן יהיה לערוך תמונות בקלות, להוסיף פילטרים מדליקים, לשנות צבעי רקע ולבצע עריכות נוספות שיהפכו את התמונות להרבה יותר מושקעות ומדליקות. אם אתם ילדים… אם אתם בעלי עסקים כמובן שמדובר בסיפור אחר לגמרי והמחשבה מאחורי פרסום באינסטגרם היא שונה מבחינתכם. בשונה משירות בניית אתרים שמתקדם לקידום אורגני או ממומן כדי להביא קהל לאתר שלכם ולשווק לו את השירותים שלכם, באינסטגרם אתם פועלים לטובת קידום המוניטין שלכם ובנייה של עצמכם כמותג. אם תרצו – להפוך למשפיעני רשת בעצמכם ובתחום שלכם.

הכירו תחילה את קהל היעד שלכם ואפיינו את האופן שבו אתם רוצים למתג את עצמכם:

פרסום באינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג שלכם. בין אם מדובר על מיתוג עסקי או אישי, אתם רוצים להכיר תחילה את קהל היעד שלכם ולאפיין היטב את האופן שבו אתם רוצים למתג את עצמכם. ראשית – תצטרכו להחליט אם למתג את עצמכם בשמכם האישי, בכינוי שלכם או בשם העסק שלכם (כלומר הקמה של פרופיל עסקי – לדוגמה: השם של המאפייה שהקמתם או השם של חברת האטרקציות לאירועים שלכם). 

הכירו את סוגי התכנים השונים באינסטגרם ובנו אסטרטגיית תוכן מותאמת:

כדי להצליח לבנות קהילת עוקבים באינסטגרם חשוב יהיה לשתף תכנים והרבה. עם זאת, חשוב לעשות את זה בצורה עקבית ונכונה. ראשית יהיה עליכם להכיר את סוגי התכנים השונים, המאפיינים שלהם ואפילו להיכנס לעומק ולהכיר את הזמנים הטובים ביותר לפרסום תכנים באינסטגרם שהקהל שלכם באמת יצפה בהם. זכרו כי מידת הפופולריות של הפוסט שלכם, התגובות בו וכד' עשויים להשפיע על האלגוריתם של אינסטגרם לתת לכם יותר חשיפות ובסופו של דבר לסייע לכם בהגדלת כמות העוקבים. על מנת להרחיב את החשיפה למותג שלכם תצטרכו גם לבנות אסטרטגיית תוכן עקבית שתוכלו לעמוד בה וגם אסטרטגיית פרסום.

הרחיבו את הקהל שלכם באמצעות קמפיין ממומן:

באמצעות מערכת הפרסום של אינסטגרם תוכלו להגדיל את החשיפה לפרופיל העסקי שלכם ולפוסטים שלכם ולהגיע לקהל יעד נרחב מהר יותר. קידום ממומן באינסטגרם יכול להיות גם בתקציב צנוע, אולם ככל שתשקיעו יותר כך תגדילו את החשיפה למותג שלכם ותגיעו ליותר אנשים, תצברו יותר עוקבים ותוכלו בסופו של דבר להביא יותר לקוחות. שימוש בקמפיין ממומן באינסטגרם הוא אחד הסודות הגדולים ביותר של משפיענים שונים שאפילו אלה עם מיליוני העוקבים עדיין משפיעים בפרסום ממומן לפוסטים שלהם כדי להגדיל את כמות העוקבים באופן שוטף כל הזמן. 

רוצים להפוך לכוכבים באינסטגרם? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בהגשמת המטרה הזו.

אנא דרגו את המידע
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.