כיצד פרסום באינטרנט משפיע על המיתוג שלכם?

מיתוג הוא למעשה בניית זהות למותג שלכם. בעזרת מיתוג נכון תוכלו לבנות אמון עם הקהל שלכם, לגייס קהל לקוחות הולך וגדל, להעלות את הערך של העסק שלכם וכמובן גם להעלות מחירים ולהרוויח יותר. פרסום באינטרנט יכול להשפיע במידה ניכרת על מיתוג העסק שלכם בכמה דרכים, החל מהאופן שבו נראה האתר שלכם, דרך הצבעים שאתם משתמשים בהם בפרסומים שלכם ועד הפעילות שלכם ברשתות החברתיות. בואו נמנה כמה משתנים ונבחן אותם.

#1 – כיצד משפיע האתר על המותג שלכם:

אתר החברה מתפקד כתשתית המרכזית של העסק באינטרנט. באמצעות שירות בניית אתרים מקצועי תוכלו לבנות אתר אינטרנט שנראה טוב, מקצועי וכולל את כל מה שאתם צריכים כדי להציג את עצמכם בצורה הטובה ביותר. חשבו עליו כאל כרטיס הביקור שלכם באינטרנט, הנציג של העסק שלכם מול לקוחות פוטנציאליים. כאשר אתם נפגשים פיזית מול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הם יתרשמו מכם, מהשיח אתכם, מהאופן שבו תפגינו בקיאות בתחום שלכם, באיך שאתם מתלבשים, באיך שהמשרד שלכם מסודר ונקי וכו'. כך גם אתר האינטרנט שלכם ישפיע במידה ניכרת על המיתוג שלכם ועל מה שיחשבו עליכם.

#2 – פרסום ברשתות החברתיות:

פעילות ברשתות החברתיות כמו פרסום ממומן באינסטגרם ופרופיל פעיל, או הפעלת עמוד עסקי בפייסבוק למשל, יכולים ללא ספק לתרום משמעותית למיתוג וקידום העסק שלכם באינטרנט. מלבד העובדה שהרשתות החברתיות נחשבות לאחת האופציות הטובות ביותר לפרסום העסק שלכם באינטרנט הרי שבניית מערכת יחסים עם הקהל שלכם תתרום משמעותית למיתוג של העסק. האופן שבו תתחברו אל הלקוחות שלכם, התגובות ביניכם לבין הקהל שלכם, התכנים שתפרסמו ואפילו המודעות בקמפיין הממומן שלכם ישפיעו על המותג שלכם.

#3 – האם קידום ממומן בגוגל משפיע על המיתוג שלנו?

אחת מטכניקות הפרסום המוכרות ביותר היא קידום ממומן בגוגל. לרוב משווים אותה לקידום אורגני מכיוון שגם בקידום הממומן בגוגל אתם שואפים להיות בתוצאות החיפוש של גוגל (בין היתר) ורוצים להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש. 2 הטכניקות הנהדרות הללו לפרסום העסק קשורות לגוגל ולכן קל מאוד לקשר ביניהן. קידום ממומן מעלה אתכם לתוצאות הראשונות לא על ידי עבודת קידום קשה וסיזיפית לאורך זמן אלא על ידי הקצאת עלות לקליק גבוהה יותר מהמתחרים שלכם. ברמת ההשפעה על המותג – אפשר לומר שחשיפת המותג שלכם בתוצאות הראשונות בגוגל יכולה להוסיף למיתוג ולמוניטין שלכם ומצד שני הופעה במקומות הראשונים בתוצאות הממומנות ולא באורגניות לא בהכרח יתרום מהותית למיתוג.

לסיכום; הליך מיתוג עסקי הוא הליך מורכב והוא הרבה מעבר לאופן שבו תפרסמו את העסק שלכם באינטרנט. עם זאת, לכל ערוץ פרסום שתבחרו להשתמש בו וכל תוכן שתשתפו ישפיעו משמעותית על האופן שבו הקהל שלכם יראה אתכם, יחזיק מכם ויאמין לכם. 

אנא דרגו את המידע
כיצד פרסום באינטרנט משפיע על המיתוג שלכם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.