איך נערכים לפרסום בבלאק פריידי?

אירוע הבלאק פריידי הוא אחד מאירועי המכירות החשובים ביותר בשנה. מטבע הדברים הוא גם בין הימים החשובים לכל בית עסק לפרסום השירותים והמוצרים שלו, הזדמנות להעניק הנחות מיוחדות שימשכו קהל לקוחות גדול ונאמן שבשאיפה ייהנה מהשירות שלכם, ימשיך עליכם ואולי אפילו ימשיך להיעזר בשירות שלכם או לקנות מכם מוצרים בהמשך גם במחיר מלא. אז איך ניערך לפרסום בבלאק פריידי? האם כדאי להשקיע בשירותי קידום בפייסבוק? אולי דווקא פרסום באינסטגרם? בואו נצא לדרך.

#1 – רשמו את התאריכים החשובים ביומן:

רשמו לעצמכם את התאריכים בהם אתם רוצים לערוך את המבצעים וכמה זמן אתם צריכים כדי "לחמם" את הלקוחות שלכם לקראת המבצעים. בדרך כלל מומלץ להתחיל להכין את הלקוחות לפחות שבועיים לפני בלאק פריידי לקראת המבצעים המיוחדים שלכם. 

#2 – הכינו את רשימת המבצעים שאתם רוצים לקדם:

50% הנחה על כל החנות? אולי דווקא הניסוח של 1+1 יותר יתאים וגם יאפשר לכם למכור יותר ולא להיתקע עם סחורה? האם אתם מספקים מתנה מיוחדת? אולי מוצרים מיוחדים רק לבלאק פריידי? במידה ואתם מספקים שירותים ולא מוצרים פיזיים תוכלו להעניק הנחות נהדרות ללקוחות ולאפשר להם לטעום מהשירות שלכם.  

#3 – בדקו היכן קהל היעד שלכם והיכן כדאי לכם לפרסם:

ראשית כדאי להבין כי קמפיין פרסום לכבוד בלאק פריידי הוא קמפיין עונתי ולא משקיעים בו אקסטרה בקידום האורגני למשל שהוא פועל באופן שוטף עבור העסק שלכם. לצורך פרסום המבצעים שלכם לימי המבצע הנהוגים בבלאק פריידי כדאי לעשות קידום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם. אפיינו את קהל היעד שלכם ושכרו שירותים של חברת פרסום מקצועית שתסייע לכם להתכונן לקמפיין הגדול.

#4 – הכינו תקציב פרסום:

אז נכון שהמטרה היא להכניס כסף ובכמה שיותר, להזרים לקוחות חדשים לעסק ולהתקדם. אבל ללא השקעה כספית לא תצליחו להביא לקוחות חדשים בכמות הרצויה לכם וגם אם עמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלכם עובדים היטב באופן שוטף הרי שכדאי יהיה לתת בוסט גם עם קידום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק ולהגדיל משמעותית את החשיפה לפוסטים ולמודעות שלכם בימי המבצע. לצורך כך כדאי יהיה להכין מראש תקציב בחשבון ומסגרת פנויה בכרטיס האשראי.

#5 – התחילו בבניית הקופי:

בהתאם לתשתיות בהם אתם הולכים לפרסם (דף נחיתה, דף עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, עמוד פנימי באתר שלכם ועוד) צריך יהיה להתחיל להכין את התכנים והעיצובים הגרפיים לקמפיין. עדיף לעשות זאת אפילו חודש מראש ולא לחכות לרגע האחרון. כך תוכלו לסגנן ולחדד את המסרים השיווקיים, להכין בנחת את העיצובים הגרפיים, לעבור על העיצובים ולבצע תיקונים אם צריך ועוד. הכנת התכנים תהיה לא רק ליום המבצע אלא גם לימי הפרומו הקודמים למבצע שם מומלץ לחלק טיפים בעלי ערך ולדחוף על הדרך את ההכנות לקראת מבצעי הבלאק פריידי כדי להתחיל לחמם את הקהל שלכם.

אנא דרגו את המידע
איך נערכים לפרסום בבלאק פריידי?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.