ייעוץ SEO – איך ולמה למצוא יועץ לקידום אתרים?

בדרך כלל כאשר אנו רוצים ללמוד משהו בנושא מסוים נפנה למומחה באותו נושא. זה לא שונה גם כשמדובר על קידום אורגני בגוגל. מדובר בתחום מורכב ומסועף הכולל מאות פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר בתוצאות החיפוש, כאשר רבים מהם כלל לא ידועים לציבור ושמורים היטב בכספות של גוגל. לכן, הניסיון של מקדם אתרים מקצועי שיכול לספק לכם שירותי ייעוץ SEO יכול להיות קריטי לקידום האתר שלכם.

מי צריך יועץ קידום אתרים?

בעלי אתרים רבים מחפשים לקדם את האתר שלהם בעצמם. זה יכול לנבוע ממחסור בתקציב, מחוסר רצון של בעל העסק להשקיע בחברת קידום, חוסר אמונה שנובע מכוויית שירות של חברת קידום בעבר ועוד. בשורה התחתונה – בעל העסק מנסה לקדם את האתר שלו בעצמו ועם כל הכוונה הטובה, אין לו את הידע המקצועי והניסיון של מקדם אתרים העובד בתחום במשרה מלאה במשך שנים. לכן, במקום לשלם אלפי שקלים בחודש לחברת קידום, הוא מעדיף לשלם רק על שירות בניית אתרים ולקדם את האתר שלו בעצמו, לשכור יועץ שידריך אותו מה כדאי לעשות, באיזו תדירות וכו', ואולי אף יעזור לו לבחון ביטויי מפתח רלוונטיים לקידום ובעל העסק מבצע את יתר העבודה בעצמו. 

יועץ קידום אתרים לדוח מצב:

נניח שעבדתם תקופה מסוימת על קידום האתר שלכם בעצמכם והאתר לא מתקדם כפי שציפיתם. מרגישים שחסר לכם הגרוש ללירה ושאתם רוצים לעשות קפיצת מדרגה נוספת. כעת תוכלו לפנות אל מקדם אתרים מקצועי ומנוסה, שיעזור לכם לבחון, למפות ולאפיין את האתר ברמת SEO מקצועי והתאמו לצרכי הקידום שלכם. יועץ SEO איכותי יעזור לגלות פרטים שונים שיכולים להתברר כפוגעים בקידום שלנו, מקומות שכדאי לבצע בהם שיפור ופעולות שחשוב לבצע באתר ומחוצה לו כדי לעזור לו להתקדם בגוגל. יועץ הקידום לא מבצע את העבודה בעצמו אלא מספק דוח מפורט בהתאם למה שמסוכם מול בעל העסק ובעל העסק מקבל את הדוח ויכול לבצע את השיפורים כראות עיניו. 

איך לבחור יועץ קידום אתרים מקצועי?

ראשית, תוכלו לפנות אל חברת קידום מקצועית. מרבית חברות הקידום המנוסות והוותיקות מספקות גם שירותי ייעוץ לבעלי עסקים שאינם רוצים להשקיע בחברת קידום בנקודת הזמן הנוכחית, אך כן היו שמחים לקבל ייעוץ מקצועי והכוונה בנושא כדי לבצע את העבודה בעצמם בצורה טובה יותר. זוהי גם דרך נפלאה מבחינת חברת הקידום לבנות יחסים טובים עם לקוחות שרוצים לקדם את האתר שלהם בגוגל אך נכוו משירותי פרסום באינטרנט בעבר ומאוד זהירים לגבי אנשי המקצוע שהם עובדים עמם. כך שהאינטרס של חברת הקידום היא להעניק לכם את הייעוץ הטוב והמדויק ביותר למצב שלכם, במטרה לעזור לכם להתקדם, שתראו תוצאות ותמשיכו לשכור את שירותיה באופן קבוע.

לצד העובדה שתוכלו לשכור שירותי ייעוץ מחברת קידום אתרים, כדאי יהיה לבדוק את תחום ההתמחות של היועץ. האם מדובר ב"יודע כל", כלומר איש דיגיטלי שמכיר היטב גם קידום ממומן, גם קידום אורגני, גם פרסום ברשתות החברתיות ויכול לייעץ לכם באופן כללי יותר על כל אחד מאלה, או שמדובר במקדם אתרים שעובד רק בתחום הזה ויכול להעניק לכם ייעוץ מעמיק יותר.

אנא דרגו את המידע
ייעוץ SEO – איך ולמה למצוא יועץ לקידום אתרים?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.