בעל עסק קטן? זה מה שאתה צריך לדעת לפני שתקים אתר

בעידן שאנו חיים בו כיום אין כמעט בעל עסק שלא נמצא באינטרנט ולכן גם אתם, כבעלי עסקים המעוניינים לנצל את הכוח העצום של האינטרנט, והעובדה שמיליוני ישראלים גולשים בו מדי יום, רוצים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם. כאן עולות כל מיני שאלות של איזה אתר צריך לעסק? מה חשוב לדעת לפני שבונים אתר? כמה יעלה לנו האתר? איזה סוג אתר אנחנו בכלל צריכים? ומה נעשה עם האתר שלנו לאחר שיקום? איך הוא יביא לנו בכלל לקוחות? על כל אלה ועוד נשתדל לענות במאמר זה. אם יש לכם שאלות נוספות תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להכיר אתכם ולסייע לכם.

#1 – למה אתם בכלל צריכים אתר?

כל בעל עסק חייב היום אתר אינטרנט ויש לכך כמה סיבות:

  • תקבלו תנועה מגוגל – אנשים רבים מחפשים את המוצרים והשירותים שאתם מספקים בגוגל ואולי גם ביטויים רבים הרלוונטיים לתחום שלכם. אותם אנשים יכולים להפוך ללקוחות משלמים שלכם ובבוא הזמן גם לשגרירים הממליצים עליכם. עוד לפני שתשקיעו בפרסום באינטרנט או קידום אורגני בגוגל תוכלו, רק באמצעות הקמת האתר והעלאת תכנים אליו, להתחיל לקבל לאורך הזמן תנועה מגוגל, אותה תוכלו להגדיל משמעותית באמצעות קידום אורגני.
  • המתחרים שלכם שם – אם אתם רוצים שהלקוחות יגיעו אליכם ולא אל המתחרים שלכם תצטרכו להיות שם לפני המתחרים שלכם או במקביל אליהם, כדי לאפשר ללקוח להכיר אתכם ולהחליט אם הוא רוצה להזמין מכם. 
  • חוסר מקצוענות – כיום לקוחות המחפשים מוצרים ושירותים מבצעים השוואות מחירים אונליין, מחפשים את בית העסק לקרוא וללמוד עליו יותר ולצורך כך צריך שיהיה לכם אתר אינטרנט בו יוכלו למצוא אתכם ואת השירותים והמוצרים שלכם. 

#2 – איזה סוג אתר אתם צריכים? 

השלב הבא יהיה לבדוק איזה סוג אתר אתם צריכים. בשלבי האפיון הראשוניים לפני בניית האתר, בונה האתר שלכם יאפיין ביחד אתכם את העסק שלכם, אילו מוצרים/שירותים אתם מספיקים, מה עשוי להיות התקציב שלכם לבניית האתר ועוד. בהתאם לכך תאפיינו את סוג האתר והמאפיינים השונים בו. לדוגמה: בניית אתר חנות תהיה יקרה יותר מאתר תדמית קלאסי. גם בתוך הקטגוריה של אתרי חנות – יש חנויות שמחוברות לסליקה ומערכות CRM ויש אתרי חנות שרק מציגים את המוצרים ומאפשרים הזמנה בטלפון.

#3 – כיצד תקדמו ותפרסמו את האתר שלכם?

השלב הבא יהיה לבדוק כיצד תרצו לקדם את האתר שלכם לאחר שזה יקום. זה עשוי להשפיע כמובן על סוג האתר שתבנו, התכנים שיעלו אליו ועוד. במידה ותרצו להשקיע בקידום אורגני תצטרכו להשקיע ביותר תכנים לאתר, מחקר מילות מפתח נרחב וקפדני יותר ועוד. קידום ממומן לעומת זאת יאפשר לכם לשים יותר דגש על דף הבית או עמוד הנחיתה הספציפי אליו יגיעו הגולשים וכמובן לכמה עמודים ראשיים ומידע על העסק ושירותיו.

#4 – על איזו מערכת תוכן תבנו את האתר?

לבסוף תרצו לבדוק היכן כדאי יהיה לבנות את האתר שלכם. בניית אתר מבוסס וורדפרס תהיה בדרך כלל האופציה הטובה ביותר. תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאתר שלכם ולבנות אתר מקצועי מכל סוג על הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם כיום לבניית אתרים.

אנא דרגו את המידע
זה מה שאתה צריך לדעת לפני שתקים אתר
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.