התוכן הוא המלך – 5 סיבות מפורטות למה

התוכן שאתם כותבים לאתר שלכם (או לעמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות) הוא חיוני מאוד. בלעדיו לא תוכלו להישאר בתודעה של הלקוחות שלכם, לא תוכלו לקדם את האתר שלכם בגוגל ובוודאי שלא תוכלו לבנות מערכת יחסים של אמון וסמכות מול הקהל שלכם. בניית אתרים לכשעצמם לא יספיקו לאותם בעלי עסקים להביא לקוחות מהאתר, מקצועי, מעוצב ומדליק ככל שיהיה. צריך גם תוכן טוב והינה כמה סיבות לכך.

#1 – בניית יחסים עם הלקוחות שלכם:

בעזרת התוכן שתעלו לאתר שלכם תוכלו לבנות מערכת יחסית איכותית וקרובה יותר עם הגולשים שלכם. תוכלו לחלוק תוכן שיספק לגולשים שלכם ערך, ימצב אתכם כאנשי מקצוע טובים בתחום שלכם וכמובן יקרבו אליכם את הגולשים. נשליך דוגמה: נניח שאתם מוכרים מוצרי מחשב ואלקטרוניקה ובאתר שלכם יש חנות דיגיטלית של מחשבים ומוצרים נלווים. אם אתם לא מותג מוכר שיש לו חנויות בפריסה ארצית, מדוע שהגולש יקנה דווקא מכם? זה תלוי ביחסים אתכם כמובן. אם הוא יקרא מאמרים שלכם ויראה שאתם מבינים על מה אתם מדברים ואולי אפילו עזרתם לו עם סוגיה מסוימת מדי פעם – הוא יסמוך עליכם יותר וישקול אף להזמין מכם מחשב או מוצר כלשהו. 

#2 – השארת האתר שלכם מעודכן:

חשוב מאוד להשאיר את האתר שלכם מעודכן עם תוכן חדש לעתים קרובות, גם כדי לתת סיבה לגולשים לחזור אליכם לאתר וגם כדי לסייע לקידום האורגני שלו בגוגל.

#3 – תורם לקידום האורגני שלכם בגוגל

אם כבר דיברנו על קידום אורגני הרי שמנוע החיפוש של גוגל עובד על אלגוריתם שבוחן מאות רבות של פרמטרים שבאמצעותם הוא יודע איזה אתר למצב לפני אחרים במנוע החיפוש. האלגוריתם שולח זחלנים שאלו רובוטים של גוגל שסורקים את שורות הקוד של האתרים והעמודים שבהם ברחבי האינטרנט והתוכן שנמצא באותם עמודים מאפשר לגוגל למעשה להבין באיזה נושא העמוד עוסק. 

#4 – מניע את הגולשים שלכם לפעולה:

התוכן באתר שלכם הוא זה שמניע את הגולשים שלכם לפעולה. באמצעות התוכן שלכם תוכלו לספק לגולשים שלכם מה אתם רוצים שהם יבצעו ובהתאם לכך להגדיל את אחוזי ההמרה באתר שלכם. שימוש בהנעה לפעולה גם במהלך וגם בסוף מאמרים בבלוג למשל יכול להוביל את הלקוחות לפנות אליכם להזמנת שירות או לבירור פרטים נוספים, יכולה להוביל לקריאת מאמר נוסף בתחום והמשך בניית האמון מולכם ועוד.

#5 – ממצב אתכם כאוטוריטה בתחום שלכם:

התכנים באתר שלכם יבנו אתכם כמומחים בתחום שלכם. נניח שאתם חברה לקידום אורגני ואתם מעלים מאמרים שקשורים לתחום שלכם לבלוג באתר שלכם. המאמרים יהיו בנושאים שעשויים לעניין של הקהל שלכם: בעלי עסקים שמעוניינים להרחיב מעט את הידע שלהם לפני שהם מזמינים שירות שעולה להם אלפי שקלים בחודש ורוצים לוודא שאתם יודעים מה אתם אומרים. מהתוכן באתר שלכם הם יתרשמו לגבי הניסיון והידע המקצועי שלכם ובהתאם לכך תגדילו את הסמכות שלכם בעיניהם.

אנא דרגו את המידע
התוכן הוא המלך – 5 סיבות מפורטות למה
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.