השכרת אתרים – מה זה ולמי זה מתאים?

בעולם העסקים יש אינספור סוגים של הזדמנויות לפתח עסק משלכם ולהרוויח כסף. לעתים זה מצליח, לעתים זה כושל. בהתאם לניסיון שלכם בעולם העסקים בכלל ובענף כזה או אחר באופן ספציפי, תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לפתח את העסק שלכם ולייצר הכנסות הולכות וגדלות. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות השכרת אתרים. 

מה זה אומר השכרת אתרים?

השכרת אתרים היא שיטת מוניטיזציה מוכרת בתחום השיווק הדיגיטלי. יזם בונה אתר אינטרנט, מקדם אותו לאורך זמן נניח באמצעות קידום אתרים מקצועי וכאשר האתר מתקדם בדירוגים ומביא יותר כניסות לאתר הוא מביא גם יותר לקוחות פוטנציאליים. בעל העסק שוכר את האתר מהיזם ובתמורה לדמי השכירות מקבל את כל הלידים המגיעים דרך האתר והוא יכול למכור להם את שירותיו כאילו היה זה אתר שלו.

מהם היתרונות של השכרת אתר לבעל העסק?

  • אין צורך לבנות אתר לעסק – בעל העסק לא צריך להשקיע אלפי שקלים ויותר בבניית אתר חדש לעסק. כל שהוא צריך הוא להשכיר אתר קיים. 
  • אין צורך לתחזק את האתר – בדרך כלל היזם ימשיך לקדם את האתר כדי להעלות את ערכו לאורך זמן כך שמשכיר האתר לא צריך יהיה לדאוג לאתר באופן שוטף. 
  • לקוחות מגיעים באופן מידי – בדרך כלל משכירים אתר שהוא לא רק אתר מעוצב אלא גם אתר מקודם, שיש בו תכנים ואולי אפילו מקודם בגוגל ומביא תנועה אורגנית בכמות נאה. מכאן יש גם פניות רבות דרך האתר ולקוחות המגיעים באופן מידי.
  • כמות לידים הולכת וגדלה – כמות הלידים באתר הולכת וגדלה ככל שהזמן יעבור, האתר יצבור ותק וככל שבעל הנכס ימשיך להשקיע בקידום שלכם. שלא כמו קידום ממומן בגוגל שם התנועה תגיע כל עוד תשקיעו כסף בגוגל, הרי שבקידום אורגני אין תקרת זכוכית ממשית וככל שבעל הנכס ימשיך להתמיד בקידום האתר כמות התנועה באתר תגדל, הדירוגים ימשיכו להשתפר גם לביטויים נוספים וכמות הלידים שיתקבלו באתר תהיה גדולה יותר. 

האם זה באמת משתלם?

בסופו של יום בעל העסק יעשה את החישובים שלו האם זה משתלם לו לשכור אתר או להקים אתר אינטרנט משלו. אנו מאמינים כי כל בעל עסק צריך אתר אינטרנט מקצועי משלו כי בסופו של דבר הוא ייבנה בהתאמה אישית לשם העסק שלו, לדומיין שלו ולצבעי המותג שלו. עם זאת, לא לכל בעל עסק יש את התקציב להשקיע באתר אינטרנט ולהתחיל לפרסם אותו כל חודש. לעתים יהיה כדאי עבור בעל העסק פשוט להשכיר אתר מוכן, מקודם, מעוצב ועם המון תכנים ופשוט ליהנות מהלידים שמגיעים דרך האתר. זו הדרך המשתלמת ביותר לבעלי עסקים להתרחב, לקבל אליהם לקוחות חדשים ולדעת שעם הרחבת מעגל הלקוחות שלהם והגדלת ההכנסות הם יוכלו לחשוב על הצעדים הבאים.

אנא דרגו את המידע
השכרת אתרים – מה זה ולמי זה מתאים?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.