איך להגדיל מכירות בעזרת ניוזלטר?

ניוזלטר הוא בעצם אימייל אותו אתם שולחים לרשימת התפוצה שלכם, דרך מערכת תפוצה שאתם רשומים אליה. המטרה שלכם היא לבנות רשימת תפוצה איכותית של אנשים שמתעניינים במוצר/בשירות שלכם ורוצים להמשיך לעקוב אחריכם כדי לחזק את היחסים אתכם, להחזיק מכם אמינים יותר או מקצועיים יותר. בעזרת ניוזלטר תוכלו להגדיל משמעותית את המכירות שלכם לאורך זמן כך שאם כבר השקעתם בשירות בניית אתר מקצועי לעסק שלכם כדאי יהיה להתחיל לבנות גם רשימת תפוצה.

היתרונות של בניית רשימת תפוצה ושליחת ניוזלטרים:

  • פניה אישית – בשונה משיטות פרסום אחרות כמו קידום ממומן או קידום אורגני למשל השימוש בניוזלטר נחשב לערוץ פרסום אישי יחסית. אומנם לא מדובר בSMS או וואטסאפ אך גם שליחת מייל לתיבת המייל הפרטית/העסקית של הלקוח שלכם תאפשר לכם להגיע אליו בגובה העיניים ול"חדור" למתחם הפרטי שלו. תוכלו לנסח את המיילים בצורה אישית או חברית יותר מבלי לפגוע בסמכות המותג שלכם אך כן כדי לבנות יחסים עם הלקוחות שלכם.
  • להישאר בתודעה – שליחת ניוזלטר לרשימת התפוצה שלכם תאפשר לכם להישאר בתודעה שלהם לאורך זמן. תדירות שליחת הניולזטר תלויה ברמת היחסים שלכם איתם. ככל שהיחסים שלכם יותר עמוקים כך תוכלו לשלוח ניוזלטרים בתדירות גבוהה יותר מבלי שהם ירצו להסיר את עצמם מהרשימה שלכם.
  • לבנות אמון – אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות אמון היא באמצעות שליחת ניוזלטר. נניח שהשקעתם בשירותי בניית אתר חנות והחנות נראית מדהים, המוצרים שלכם אחלה ואולי גם המחירים סבירים. עם זאת, יש מעט מכירות. מדוע זה כך? אולי מכיוון שאנשים עדיין לא מכירים את המותג שלכם ולא מספיק סומכים עליו. תנו להם צ'ופר קטן בהרשמה לתפוצה שלכם ואפשרו להם לקבל מכם מיילים. זו תהיה דרך נהדרת עבורכם לטפח עמם יחסי אמון, לחלוק טיפים ולבנות אמינות מה שיתרום להגדלת המכירות שלכם לאורך זמן.
  • פרסום המוצרים/השירותים/חדשות – בצורה לא אגרסיבית כמובן תוכלו לקדם גם את המוצרים והשירותים שלכם, לפרסם מבצעים או חדשות לגבי העסק שלכם. 
  • קידום מכירות – יתרון נוסף הוא כמובן היכולת לקדם מכירות באירועים שונים. לדוגמה: קידום מכירות לבלאק פריידי, ולנטיין, חג מסוים ועוד.

איך בונים ניוזלטר?

הדרך הטובה ביותר לבנות ניוזלטר היא לשתול את אופציית ההרשמה באתר שלכם, עם קוד שתקבלו מחברת התפוצה שתהיו רשומים אליה. אם לא תדעו לעשות זאת בעצמכם כדאי יהיה להיעזר בחברה בניית אתרים מקצועית שתסייע לכם בנושא ותטמיע את טופס ההרשמה עבורכם. לא מדובר בטופס הרשמה רגיל ליצירת קשר אתכם אלא לטופס הרשמה מטעם רשימת התפוצה שלכם, שבעת ההרשמה מכניס את הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם, אולי אפילו שולח להם מייל או סדרת מיילים באופן אוטומטי (אם הגדרתם זאת מראש) וידאג לשלוח להם את הניולזטר שלכם בשוטף כל זמן שהם יהיו רשומים לרשימת התפוצה שלכם.

אנא דרגו את המידע
איך להגדיל מכירות בעזרת ניוזלטר?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.