איך לכתוב מאמר SEO שבאמת מניב תוצאות?

התוכן הוא חלק חשוב מאוד מכל הליך קידום אורגני, כדי לקדם אתר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל חשוב לדאוג לתכנים שוטפים לאתר וכן תכני SEO המיועדים לפיזור ברחבי הרשת ויצירת קישורים לטובת קידום האתר. הכנת המאמרים הללו יכולים להתבצע על ידי בעל העסק עצמו, על ידי חברת הקידום האורגני או על ידי כותב תוכן שבעל העסק שוכר מטעמו. המאמר צריך להתאים להנחיות השונות הבונות מאמר SEO טוב לצרכי קידום ומצד שני גם להעניק ערך לגולשים ולזכור שאנו כותבים עבור אנשים אנושיים ולא רק עבור מנוע החיפוש. אנו בחברת ואמוס מדיה מכינים מאמרים בכתיבה אנושית ברמה גבוה ואיכותית לאתרי הלקוח ומאמרי SEO נהדרים המשלבים בין מידע אינפורמטיבי מקיף, נגיעות שיווקיות ויצירת האפקט הנדרש לטובת שיפור איכות הקישור המתקבל.

כיצד בנוי מאמר SEO מקצועי?

מאמר SEO שבאמת מניב תוצאות הוא מאמר שמשלב בין כתיבה לגולש לבין מבנה המתאים לצרכי הקידום האורגני. מאמרים אלה יכולים להיות לתוך האתר של הלקוח ולרוב ילכו לאזור המאמרים/הבלוג באתר הלקוח ויש מאמרי SEO המיועדים לפיזור חיצוני ויצירת קישורים נכנסים לאתר. מאמר SEO בבסיסו יכלול בדרך כלל לפחות 350-400 מילים ויהיה בנוי מכמה פסקאות עם כותרת ראשית וכותרות משנה בין לבין. בחלק מהתכנים יהיו גם בוליטים המעשירים את מבנה המאמר ואולי אפילו טבלאות תוכן העושות את אותו אפקט. 

התאמת המאמר לSEO:

כל מאמר SEO יהיה לרוב מבוסס על ביטוי מפתח ראשי שיחזור גם בכותרת הראשית וגם באחת מכותרות המשנה וכן יחזור עוד מספר פעמים לאורך המאמר. חשוב להימנע מאזכורים רבים מדי של ביטוי המפתח כדי להימנע מספאם שיגרור את האפקט ההפוך. כדאי לכלול את הביטוי הראשי גם בפסקה הראשונה של המאמר. 

קישורים יוצאים מתוך המאמר:

בדרך כלל בכל מאמר קידום אתרים יכלול בתוכו קישור יוצא. קישור זה יכול להיות קישור לעמוד פנימי באתר שלכם (אם מדובר על מאמר שעולה אליכם לאתר) ויכול להיות קישור חיצוני – כאשר מדובר במאמר העולה לאתר חיצוני ומקשר לאתר שלכם. את הקישור מומלץ לשלב לאורך המאמר בצורה טבעית ככל האפשר. לעתים כחלק מביטוי המפתח המקודם ולעתים כחלק משם החברה, לעתים כחלק ממשפט שלם. בדרך כלל לא מומלץ להוציא את הקישור מהשורה הראשונה.

איך נדע שהמאמר שלנו מביא תוצאות?

אחד הדברים החשובים ביותר בכל הליך קידום אתרים לעסקים קטנים והליך קידום בכלל הוא כמובן מדידת העבודה והביצועים שלה, ניתוח התוצאות וביצוע שיפורים. כחלק מהעניין תוכלו לבדוק אם מאמר הSEO שלכם עושה את העבודה על ידי בדיקה כמה הקישור ממנו מחזק את האתר שלכם ואת העמוד אליו הוא מקשר. כאשר מדובר במאמר העולה לתוך האתר שלכם תוכלו להיעזר גם בכלים שונים על מנת לבדוק את התנהלות הגולשים באותו עמוד כמו זמן שהייה וכו'. נתונים אלה אגב חיוניים למעקב בכל הליך פרסום באינטרנט ולא רק בקידום האורגני.

אנא דרגו את המידע
איך לכתוב מאמר SEO שבאמת מניב תוצאות?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.