הדרך הנכונה לכתיבת מאמרים לקידום אורגני

קידום אתרים אורגני הוא הבחירה הטבעית של רבים לשיווק העסק באינטרנט. הדרך למקום הראשון בגוגל רצופה כוונות טובות וגם הרבה עבודה, משאבים, זמן וסבלנות אך כשתגיעו לארץ המובטחת תוכלו ללא ספק ליהנות מפירותיה הנהדרים לאורך שנים רבות כל זמן שתמשיכו להשקיע בקידום האתר שלכם ושמירה על הדירוגים הגבוהים כמובן. אז מהי הדרך הנכונה לכתיבית מאמרים לצורך קידום אורגני בגוגל? אנו בחברת VAMOS MEDIA עושים לכם סדר בנושא.

פרמטרים חשובים בהכנת מאמרים לקידום אורגני:

  • אורך המאמר – בדפי נחיתה ועבודה עם קידום ממומן למשל אורך התוכן בעמוד עשוי להשתנות בהתאם למוכר שאנו רוצים למכור בדף הנחיתה ולרמת העומק שאנו רוצים להגיע עם התוכן. בנוגע למאמרי קידום אורגני זה תלוי היכן הולך המאמר. אם הוא הולך לאתר שלכם – כמובן שמאמר ארוך יותר יהיה טוב יותר. אם הוא הולך לפיזור באתר חיצוני כלשהו – תצטרכו לבדוק את הדרישות המינימליות של בעל האתר. לדוגמה: מאמר עם 400 מילים לפחות ועד 2 קישורים שיוצאים ממנו.
  • איכות המאמר – בכל הנוגע למאמרים לקידום אורגני איכות המאמר לא צריכה להיות גבוהה במיוחד בדרך כלל. עם זאת, ישנם אתרים שבהם אתם רוצים לפרסם את המאמרים שבעליהם ידרשו איכות מינימלית מסוימת. כאשר מדובר על מאמרי קידום ההולכים לאתר שלכם חשוב יהיה לדאוג לאיכות מינימלית מסוימת.
  • שילוב ביטויי מפתח – במאמרי קידום אורגני חשוב לשלב את ביטויי המפתח הרלוונטיים על מנת שגוגל הסורקת את המאמר תדע במה הוא עוסק. 
  • כותרות – חשוב לשלב את הביטוי בכותרת הראשית של המאמר ובאחת מכותרות המשנה שלו. כמו כן מבנה המאמר מצריך בדרך כלל מספר כותרות משנה בין הפסקאות והתכנים על מנת לאפשר חוויית קריאה נעימה ונוחה יותר לגולשים. 
  • קישורים במאמר – שילוב הקישורים במאמרים הוא קריטי לצרכי הקידום האורגני. במאמרים העולים לתוך האתר שלכם אתם רוצים לשלב כמה קישורים פנימיים (קישורים לעמודים אחרים באתר שלכם) בהתאם לאורך המאמר כמובן – לא צריך להגזים בכמות הקישורים הפנימיים ובדרך כלל 2-3 קישורים פנימיים בהחלט יספיקו. במאמרים ארוכים מאוד של 800 מילים ומעלה אפשר לשלב עוד קישור או שניים. במאמרים חיצוניים שמיועדים להכניס קישורים לאתר שלכם בדרך כלל תרצו לשלב קישור או שניים.

מי כותב את המאמרים שלנו?

האם אנחנו כותבים את מאמרי הקידום לאתר שלנו? אולי חברה לקידום אורגני שנשכור? ואולי כותב תוכן פרילנסר שנרצה לשכור לצורך עבודה זו? על כל פנים חשוב לבדוק כי מי שכותב את המאמרים מבין היטב מה הוא צריך לעשות, כיצד המאמרים צריכים להיות בנויים ולאפיין לו את האורך הנדרש והביטויים הנדרשים בשילוב בתוך עצמו. 

אנו בוואמוס מדיה דואגים לתגבר את מאמרי הקידום האורגני עבור לקוחות הקידום שלנו. כך שאם אתם לקוחות שלנו בוואמוס אתם יכולים להיות רגועים בנושא. 

אנא דרגו את המידע
כתיבת מאמרי קידום אורגני
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.