איך לחלק את תקציב הפרסום שלכם לפרסום העסק באינטרנט?

זה לא סוד שהאינטרנט הוא ערוץ התקשורת הפופולרי ביותר כיום ועבור בעלי עסקים הוא יכול להיות גם משנה חיים. באמצעות האינטרנט ניתן לבנות מותג על ללא צורך בהשקעה הון מטורף כפי שהיה צריך בעבר. ניתן גם בתקציבים סבירים לבנות מוניטין, להגביר את החשיפה למותג ולהביא לקוחות כדי להצמיח את העסק. השאלה העולה היא – איך מחלקים נכון את תקציב הפרסום שלנו למאמצי שיווק ממוקדים ונכונים יותר עבור העסק? יש באפשרותנו להשקיע בקידום אורגני, אולי קידום ממומן יהיה הפתרון? ומהיכן בכלל צריך להתחיל? כל התשובות לפניכם.

ראשית – התחילו מבניית אסטרטגיה:

בשלב הראשון יהיה עליכם לבנות אסטרטגיה. לפי האסטרטגיה תוכלו לדעת "לאן אתם הולכים" מבחינת התשתיות שאתם צריכים להשקיע בהן והיכן כדאי יהיה להשיק את תקציב הפרסום שלכם. באופן כללי כדאי יהיה להשקיע בערוץ שיווק אחד או שניים לכל היותר וכאשר הוא יביא תוצאות להתחיל להתרחב לערוצי שיווק נוספים. אלא אם כן אתם בעלי תקציב גדול במיוחד המאפשר לכם לרוץ על מספר פלטפורמות במקביל. במסגרת בניית האסטרטגיה תצטרכו לא רק לאפיין את העסק שלכם אלא גם לבצע מחקר שוק, להכיר את המתחרים שלכם טוב יותר וכמובן לאפיין את קהל היעד שלכם והיכן הוא נמצא באינטרנט. ייתכן ותגלו כי קידום אורגני בגוגל יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם שכן רוב הקהל שלכם מחפש את המוצרים או השירותים שלכם דרך מנוע החיפוש הפופולרי. אולי תגלו שהם דווקא נמצאים ברשתות החברתיות? אולי ביוטיוב? בהתאם לכך תוכלו לבחור היכן להשקיע את התקציב.

דאגו לבניית תשתיות מקצועיות לעסק:

בבואכם לחלק את תקציב הפרסום שלכם צריך לקחת בחשבון את בניית התשתיות אותן תשווקו ותפרסמו ברחבי הרשת. בניית אתר אינטרנט יספק לכם את התשתית הטובה ביותר בדרך כלל. לאתר תוכלו לעשות קידום אורגני או ממומן ולמעשה להביא אליו תנועה מכל מקום ברחבי הרשת. אתר מקצועי לעסק יעלה לכם לכל הפחות כמה אלפי שקלים בהשקעה חד פעמית (אתרי חנות עולים מעט יותר) ועלות האחסון והדומיין הינן עלויות תקופתיות אך נמוכות יחסית. 

היכן נשים את תקציב הפרסום שלנו?

כעת הגענו לשלב שבו אנו מחליטים היכן לשים את תקציב הפרסום שלנו. ובכן אם בניית דף נחיתה הייתה התשתית העיקרית שלכם ככל הנראה תרצו להשקיע בפרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק לצורך הבאת התנועה לדף. במידה והשקעתם באתר השמיים הם הגבול. צריך כמובן לקחת בחשבון את אפיון קהל היעד שלכם והיכן הוא נמצא באינטרנט. לאחר שגיליתם היכן הוא נמצא תוכלו להחליט איך לחלק את תקציב הפרסום שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה ממליצים בחום להשקיע תחילה בערוץ שיווק אחד את מרבית המשאבים, ומתקציב מסוים ניתן יהיה לפצל למשל בין קידום אורגני לאתרים לבין פרסום ממומן.

אנא דרגו את המידע
איך לחלק את תקציב הפרסום שלכם
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.