האם אתר וורדפרס מתאים לקידום אורגני?

אתרי וורדפרס הינם מהאתרים הנפוצים ביותר בעולם כיום. מעל 40% מאתרי האינטרנט כיום באינטרנט בנויים על מערכת וורדפרס ולא בכדי. מדובר במערכת הנוחה והפונקציונלית ביותר בעיני אנשי שיווק וחברות פרסום רבות (כולל אותנו בוואמוס מדיה). באמצעות המערכת ניתן לבנות כמעט כל סוג של אתר, בוודאי אתרי תדמית ואתרי חנות לעסקים, מגזינים למיניהם, בלוגים, פורטלים ועוד. ניתן להוסיף פורום פנימי, כלים בהתאמה אישית ולערוך כל דבר שקשור לאתר כיוון שמדובר במערכת קוד פתוח. בניית אתרים בוורדפרס היא ללא ספק החלטה נבונה של כל בעל העסק ויתרון משמעותי נוסף שלה – הוא ההתאמה לקידום אורגני.

היתרונות של אתר וורדפרס לקידום אורגני:

לפני שאנו מבצעים קידום אורגני בגוגל לאתר חדש של לקוח אנו מבצעים מחקרים ואפיונים רבים ושונים, אחד הדברים החשובים שאנו מבצעים בתהליך הוא לבדוק תחילה את האתר של הלקוח: שהוא אינו מיושן, שהוא אינו מוגבל למערכת קוד סגור או מערכות מיושנות שונות שכבר לא כדאי לעבוד עמן כיום. באמצעות אתר וורדפרס ניתן לבצע את כל המשימות הנדרשות לקידום אורגני ולפחות ברמה הטכנית לא יהיו מגבלות שיעצרו אתכם מלהגיע למקום הראשון בגוגל. בין היתרונות השונים של וורדפרס:

  • מערכת קוד פתוח – אפשרות לערוך כל אספקט באתר.
  • חוויית משתמש – ניתן לבנות אתרים עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר מה שעשוי להשפיע גם על הקידום האורגני של האתר. 
  • תוספים – באמצעות מערכת וורדפרס ניתן להתקין תוספים מהמשרד האחורי של האתר. תוספים אלה תורמים למעקב אחר התנהגות הגולשים, לחיבור כלים שונים באמצעות API, לשפר את חוויית המשתמש של האתר וכמובן לבצע אופטימיזציה ולהתאים את התכנים באתר לצרכי קידום אורגני.. ללא ספק אחד החלקים האהובים על כל חברה לקידום אורגני.

הכירו את תוסף האלמנטור:

אחד הדברים החשובים ביותר בהליך קידום אתרים ואפילו בקמפיין קידום ממומן – הוא הנושא הטכני של האתר. כלומר המבנה של האתר, התפריטים, הניווט, חוויית המשתמש, העיצוב, מהירות הטעינה של האתר ועוד. באמצעות תוסף האלמנטור ניתן לשלוט בפרמטרים רבים הקשורים לזה. תוכלו לסדר את האלמנטים והמבנה של האתר, לשלוט במאפיינים של כל האלמנטים ועוד. באמצעות התוסף אלמנטור פרו של וורדפרס תוכלו ללא ספק לבנות אתר מדהים שגם נראה טוב וגם מסודר ובנוי היטב למנוע החיפוש. 

שימוש בתוספים לשדרוג עבודת הקידום:

דיברנו על נושא התוספים בוורדפרס וללא ספק יש להם משמעות אדירה על קידום אורגני בגוגל. מלבד תוספי קידום כמו יוסט SEO למשל שתוכלו להיעזר בהם לבצע אופטימיזציה לתכנים באתר שלכם תוכלו גם להיעזר בתכנים נוספים לביצוע פעולות שונות שתורמות לקידום. לדוגמה: שימוש בתוסף שמפחית את המשקל של התמונות באתר שלכם, תוסף שמגלה קישורים שבורים באתר ועוד. 

אנא דרגו את המידע
האם אתר וורדפרס מתאים לקידום אורגני?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.