איך נקבע מחיר קידום אתרים?

קידום אתרים אורגני הוא אחד השירות הסיזיפיים ביותר מבחינת כמות העבודה ואופי העבודה שיש לבצע. ככל שהזמן עובר התחומים הופכים תחרותיים יותר וקמים גם יותר מתחרים המתחרים על המקומות הראשונים בגוגל ועל תנועת הגולשים האיכותית המגיעה משם. בסופו של יום ההבדלים הקטנים הם אלו שיכריעו ורמת המקצועיות ואיכות העבודה של חברת הקידום שלכם תשפיע גם כן. אחד הדברים שמשפיעים על היקף העבודה והעבודה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה היא כמובן מחיר השירות או אם תרצו – מחיר קידום אתרים.

איך חברת קידום קובעת את מחיר העבודה?

בעבר חברת הקידום הייתה מציעה ללקוחות מספר חבילות אפשריות לקידום בהתאם לכמות מילות המפתח שהחברה תפעל לקידומן. לכל חבילה היה מחיר מסוים ומפרט עבודה של אותה חבילה והלקוח היה בוחר בחבילה הרצויה לו בהתאם לציפיות שלו מחברת הקידום ומהליך קידום אורגני בגוגל בכלל ובהתאם לתקציב שלו כמובן. כיום התמחור עשוי להיות בהתאמה אישית למטרות ולצרכים של הלקוח ובהתאם לתקציב החברה בוחרת את היקף הביטויים ואת זהות הביטויים המיועדים לקידום (תחרות גבוהה יותר דורשת יותר משאבים). אלו פרמטרים יכולים להשפיע על מחיר השירות?

  • חברת הקידום – חברת פרסום המספקת שירותי קידום אורגני לאתרים עשויה להעריך את זמן העבודה שלה ואת איכות העבודה שלה במחיר שונה. כל חברה עשויה לגבות מחיר שונה לשעת העבודה שלה. זה לאו דווקא מעיד על שירות איכותי יותר של חברת הקידום אך ללא ספק חברות איכותיות ומנוסות רבות גובות מעל המחיר הממוצע בשוק.
  • כמות הביטויים המקודמים – כל ביטוי מקודם דורש יותר משאבים בתוך האתר ומחוצה לו, הן ברמת התוכן והן ברמת הקישורים. על כן היקף העבודה יהיה בהתאם לתקציב הלקוח או במידה ואין תקציב מוגדר כמות הביטויים תיבחר בהתאם לציפיות הלקוח.
  • רמת התחרות בתחום – ככל שהתחרות גבוהה יותר נדרשים יותר משאבים לקידום האתר והעמודים שלו.
  • רמת הציפיות של הלקוח – ציפיות גבוהות יותר דורשות עבודה מקיפה יותר שדורשת משאבים רבים יותר.
  • זמן העבודה בפועל – בשונה משירות קידום ממומן בו מרבית העבודה מתבצעת בהקמת הקמפיין ומחקר המילים והמתחרים, בקידום אורגני יש עבודה רבה וסיזיפית, כל חודש מחדש.
  • חברת בוטיק/חברה גדולה – חברה גדולה תגבה לכם יותר כסף כדי לממן את העובדים והמשרדים שלה ויתר ההוצאות הכבדות.
  • שירותים נוספים – האם החברה מספקת גם שירותים נוספים במקום אחד? כמו למשל בניית דף נחיתה או אתר מקצועי לעסק? זה עשוי להשפיע על הדיל שתסגרו מול החברה.

חסכו מעט בעלויות הראשוניות של הקידום ודאגו להתאים מראש את האתר שלכם לגוגל

בשכירת השירותים של ואמוס מדיה תוכלו ליהנות משירות בניית אתר אינטרנט והכנת האתר לצרכי קידום אורגני כבר משלבי הבניה שלו. זה יחסוך לכם זמן ועלויות בהמשך במידה ותרצו לעבוד עם חברת קידום אחרת.

אנא דרגו את המידע
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.