גוגל אדסנס – איך אפשר לעשות מזה כסף?

גוגל אדסנס היא תוכנית שותפים של גוגל המאפשרת לבעלי אתרים להרוויח כסף באמצעות פרסום מודעות של גוגל באתרים שלהם. זה עובד בצורה פשוטה על הנייר: יש לכם אתר אינטרנט? רוצים להרוויח ממנו כסף? תציבו באתר שלכם פרסומות של גוגל אדסנס וכאשר מישהו ילחץ על מודעה באתר שלכם אתם תרוויחו סכום מסוים מגוגל. ניתן גם להרוויח מחשיפות לבאנרים (פרסומות תמונה) בתשלום לפי אלף חשיפות אך התשלום כאן נמוך משמעותית מהתשלום לקליק.

כיצד עובד גוגל אדסנס ומי משלם לנו?

לגוגל יש את אחת ממערכות הפרסום הגדולות בעולם הפרסום בכלל ועולם הפרסום הדיגיטלי בפרט. למעשה, אולי מדבר במערכת הפרסום הגדולה ביותר. היא מציעה לבעלי עסקים להקים קמפיין קידום ממומן במערכת שלה, לשלם בעבור חשיפת המודעות רק כאשר גולש מסוים הקליק על המודעה של בעל העסק ונכנס לאתר שלו. לדוגמה: חברה לקידום אורגני המפרסמת את השירות שלה במערכת הפרסום. כאשר גולש מחפש למשל: קידום אורגני בגוגל או ביטוי הקשור בענף זה, בהנחה שחברת הקידום סימנה את הביטוי הזה ברשימת הביטויים בקמפיין, יש סיכוי גבוה שהיא תופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל. זה תלוי כמובן גם בעלות לקליק שבעל העסק מציע, במידת הרלוונטיות של המודעה ובפרטים נוספים אחרים. במידה וגולש מתעניין במודעה של בעל העסק, הוא לוחץ על המודעה וגוגל גובה מבעל העסק תשלום מסוים. חלק מהתשלום הזה מגיע אל בעל האתר שאצלו הופיעה המודעה של הלקוח. המודעות של גוגל מופיעות גם במנוע החיפוש עצמו, בערוצי יוטיוב שונים ובפלטפורמות אחרות שגוגל מריצה. לכן כל מה שנאמר פה מתייחס להקלקות של מודעות על פרסומות באתר שלכם.

הצבת פרסומות של גוגל אדסנס באתר שלכם:

לאחר ששכרתם שירות בניית אתר וורדפרס אצלנו בוואמוס מדיה או בכל חברת בניית אתרים אחרת שתחפצו, דאגו שיהיה מקום מסודר בו תרצו להציב את פרסומות האדסנס באתר. בזכות האלגוריתם החכם של גוגל, ברוב המקרים, המודעות שיופיעו יהיו רלוונטיות לנושא האתר שלכם ושל העמוד בו נמצא הגולש. (המודעות אינן רלוונטיות רק כאשר העמוד לא בנוי נכון עם תוכן או כאשר נושא האתר והעמוד כלליים מדי או שאין בהם מפרסמים). במילים אחרות, במידה ויש לך אתר בנושא הדברות למשל ואתם רוצים להציב בו פרסומות של גוגל אדסנס – ברוב המקרים המודעות שיופיעו יהיו מודעות של חברות הדברה. 

דברים שחשובים לשים אליהם לב:

חשוב לקרוא את ההנחיות ותנאי השימוש של גוגל בנושא כדי שלא תיחסמו על ידי גוגל. לדוגמה: לנסות ללחוץ על פרסומות באתר שלכם כדי שתרוויחו כסף (או אפילו לבקש מחבר לעשות את זה ממחשב אחר) לא יתפוס ומהר מאוד גוגל תעלה על זה. הצבה של יותר מדי פרסומות באתר גם אינה מותרת ויש הגבלה על כמות וסוג הפרסומות שיכולים להופיע בו זמנית בכל עמוד. מה אתם כן יכולים לעשות? לשכור שירותי קידום אורגני, לקדם את האתר בגוגל, לקבל הרבה תנועה של גולשים ולהרוויח יותר מההוצאות שלכם כדי שיישאר לכם ביד נכס דיגיטלי מניב.

אנא דרגו את המידע
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.