האלמנטים החשובים ביותר בכל דף נחיתה

בניית דף נחיתה תשמש אותנו בדרך כלל כאשר ללקוח אין תקציב לבניית אתר אינטרנט מלא או כאשר רוצים לבדוק את רמת הביקוש לשירות או מוצר מסוים. דפי נחיתה נהדרים גם לקידום אירועים שונים ולצורך בניית רשימת תפוצה. דף נחיתה מאופיין בעצם היותו עמוד אחד הכולל תוכן שיווקי אודות העסק, המוצר/השירות והבעיה שהוא פותר. בניית דף נחיתה מוצלח תלויה במגוון רחב של פרמטרים אולם כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לייצר אחד כזה חשוב יהיה לכלול בו מספר אלמנטים חיוניים.

אלמנטים חיוניים שישדרגו את דף הנחיתה שלכם:

ראשית אנו ממליצים בחום לבנות את העמוד על מערכת וורדפרס. בניית אתרים וורדפרס או דפי נחיתה במערכת זו יכולים להיות אטרקטיביים במיוחד ולהקל על בונה האתר לייצר עבורכם דפים מעוצבים ואיכותיים במחירים אחראיים ועל הדרך לספק חוויית משתמש טובה ללקוחות שלכם. כעת בואו נבחן את האלמנטים החיוניים ביותר בכל דף נחיתה:

  • כותרות – הכותרת הראשית של העמוד שתופיע בחלקו העליון וכן כותרות המשנה לאורך העמוד יהיו בעלי תפקיד חשוב ומשמעותי עבור הגולשים שלכם. בסופו של דבר הגולשים לא יקראו לרוב את כל התוכן בעמוד שלכם ובהתאם לכותרות שיקראו וירפרפו עליהם הם יחליטו אם לקרוא את התוכן או לא. הכותרת הראשית צריכה לכלול את התועלת הגדולה ביותר שהלקוח יוכל להפיק מהמוצר שלכם. לדוגמה "תוכל להרוויח 2000 ₪ יותר בכל חודש מ15 דקות עבודה ביום!" או בענף אחר: "כעת תוכלו לאפשר לילדיכם מורה פרטי במחיר של כוס קפה!"
  • הבליטו את הכאב – תוכן שיווקי לדף נחיתה חייב לכלול את הכאב/הבעיה של הלקוח ואת הפתרון שאתם יכולים לייצר עבורו.
  • תועלות – כדי להציג את הפתרון ללקוח תוכלו לעשות זאת באמצעות בוליטים/רשימות מעוצבות עם התועלות של הלקוח מהמוצר שלכם.
  • סרטון/תמונות הוכחה – מומלץ להוסיף לכל דף נחיתה הוכחות מצולמות: סרטונים של לקוחות ממליצים, תמונות לצד הציטוטים של הלקוחות הממליצים שלכם וכל צילום מסך של הוכחה שאתם יכולים לספק. כמו תמונות לפני ואחרי למוצר/שירות הקשור לירידה במשקל או ניתוח קוסמטי, תמונות של הכנסה לשיווק מוצר המלמד איך להרוויח/לחסוך בכסף וכו'.
  • ביטויי מפתח – אנו יודעים. לא מדובר על הליך קידום אורגני וכי לא מומלץ להשקיע בקידום אורגני לדף נחיתה. למרות זאת חשוב לשלב כמה ביטויי מפתח רלוונטיים בצורה טבעית לאורך העמוד וזאת כדי לסייע במיקוד ושיפור הרלוונטיות של מודעות הקמפיין הממומן שככל הנראה תעשו לעמוד.

לסיכום; בניית דף נחיתה יפה ככל שיהיה – אם לא יהיה בו תוכן שיווקי איכותי הוא לא יביא לכם תוצאות. למעשה, כל קמפיין פרסום באינטרנט מבוסס על תוכן טוב בסופו של דבר. פנו אלינו בוואמוס מדיה ונשמח ליצור עבורכם דפי נחיתה מדהימים ואיכותיים. 

אנא דרגו את המידע
האלמנטים החשובים ביותר בכל דף נחיתה
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.