איך לבנות רשימת תפוצה לעסק והאם זה עדיין עובד?

בניית רשימת תפוצה לא רק עובדת אלא ממש חיה ובועטת בשיווק הדיגיטלי ובכלל. בתי עסק בכל גודל ומכל ענף בונים רשימת תפוצה. חלקם קוראים לזה חברות מועדון, חלקם רשימת תפוצה, חלקם מועדון לקוחות. תקראו לזה איך שאתם רוצים זה אפילו הופך להיות אחד המטרות החשובות של כל בעל עסק גם אם הוא שוכר שירות קידום אתרים שהמטרה שלו היא בכלל להתקדם בגוגל ולהביא גולשים לאתר שיהפכו ללקוחות.

מהי רשימת תפוצה ואיך מתפעלים אותה באופן שוטף?

רשימת תפוצה היא בעצם רשימה של אנשי קשר שהצטרפו לרשימה שלכם (בתקווה שהצטרפו אליה מרצון כיוון שיש גם בעלי עסקים הקונים רשימות קיימות ומדוורים אליהם ללא רשות ולא כחוק) אליה תוכלו להגיע בלחיצת כפתור. בהתאם לדרך שבה בניתם את רשימת התפוצה שלכם (מייל או SMS) תוכלו לשלוח לאנשי הקשר מייל או SMS ולהציע להם את השירותים והמוצרים שלכם, לשלוח להם טיפים בעל ערך כדי לבנות אמון, להישאר בתודעה של הלקוחות וגם לעדכן אותם בכל החידושים הקשורים לחברה. לדוגמה:

  • רשת מזון השולחת SMS בכל יום ראשון עם מבצעי השבוע בסניפים.
  • חנות בתחום המחשבים והטכנולוגיה המפרסמת SMS או מייל עם עדכון על האייפון החדש שיצא לשוק ולמכירה בחנויות.
  • כל חנות בכל תחום המפרסמת מבצעים עונתיים כדוגמת מבצעים לחג, בלאק פריידי, מבצעי סוף שנה וכו'.
  • חברת קידום אורגני בגוגל למשל השולחת טיפים ועדכונים ללקוחות שלה באמצעות התפוצה כחלק מהשירות, או טיפים בעלי ערך ללקוחות פוטנציאליים שהשאירו פרטים באתר ועדיין לא הפכו ללקוחות ובכך היא נשארת בתודעה שלהם, מגדילה את האמון ויבוא יום וחלק מהם יהפכו בסופו של דבר להיות לקוחות החברה.

מדוע חשוב שתהיה רשימת כזאת?

ליצירת רשימת תפוצה לעסק מגוון יתרונות וחשיבויות. ראשית עולה הרבה כסף להביא תנועת גולשים של לקוחות פוטנציאליים לאתר. על ידי כך שתתנו להם הצעה טובה כמו ספר דיגיטלי, שובר הנחה להזמנה או אפילו קורס דיגיטלי קצר ומצולם עם מידע בעל ערך – תוכלו לבנות רשימת תפוצה אליה תוכלו לדוור ולהמשיך לפרסם לה את העדכונים ושירותי החברה לאורך הזמן אלא אם יסירו את עצמם ידנית מהתפוצה. עבור לקוחות קידום אתרים לעסקים קטנים למשל מדובר בחשיבות אפילו גדולה יותר שכן עסק קטן יהיה בעל תקציב מוגבל יותר ולכן צריך לעשות כל שביכולתו על מנת לשמר את התנועה והלקוחות הפוטנציאליים.

איך לבחור חברת קידום אורגני שגם תעזור לנו לטפח רשימת תפוצה?

בחירת חברה לקידום אורגני צריכה להיעשות על ידי בחינת פרמטרים שונים, לרבות המלצות על החברה, בחינת תיק העבודות של החברה והלקוחות שהיא מקדמת וכמובן איך נראה הסכם העבודה מול החברה ומה הוא כולל במסגרת הצעת המחיר שקיבלתם. בסופו של דבר חשוב לבחור גם בחברת קידום המבינה בשירותי פרסום נוספים בדיגיטלי ותוכל לספק לכם מעטפת יותר רצינית ומקצועית הכוללת, בין היתר, גם בנייה ותחזוקה של רשימת תפוצה לעסק.

אנא דרגו את המידע
רשימת תפוצה
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.