איך להרוויח כסף מגוגל?

גוגל היא ענקית האינטרנט מספר אחת כיום ועם הבעלות על יוטיוב ואינספור כלים מדהימים וחשובים שברשותה היא רק ממצבת את עצמה כמספר אחת. מנוע החיפוש של גוגל, משמש ככלי הפופולרי והחשוב ביותר של גוגל ועמו הזדמנויות רבות להרוויח כסף מגוגל. כדי להבין איך אפשר להרוויח כסף מגוגל חשוב תחילה להבין איך מערכת הפרסום של גוגל עובדת.

מהי מערכת הפרסום של גוגל? כיצד היא עובדת? וכיצד ניתן להרוויח ממנה כסף?

כאשר אנו מדברים על להרוויח כסף מגוגל איננו מדברים על לעבוד בתחום הפרסום כמו קידום אתרים למשל ולהרוויח כסף כשכירים. אנו מדברים על לבנות אתר אינטרנט בתחום מסוים, לעשות מחקר מילות מפתח כמו שצריך בנישה הנבחרת, לקדם את האתר בגוגל בעצמכם ולהרוויח מפרסומות גוגל שיוצגו באתר שלכם. איך זה עובד אתם שואלים? מאוד פשוט למעשה: 

את רוב הכסף שהיא מכניסה גוגל עושה ממערכת הפרסום שלה – גוגל אדס. המערכת מתבססת על בעלי עסקים המעוניינים לקדם ולפרסם את העסק שלהם באינטרנט באמצעות קידום ממומן בגוגל. כלומר, בואו נשלם לגוגל שתציג אותנו במקומות הראשונים במנוע החיפוש, נחסוך את כל הטרחה של הקידום של האתר לאורך זמן ונופיע בתוצאות. יש יתרונות וחסרונות לשיטה הזו כמובן אך לא בכך הפוסט הזה עוסק, אלא בלהרוויח כסף מגוגל. אז איך זה מתבצע? ובכן בעל עסק משלם לגוגל שיציג את המודעה שלו והוא משלם לפי לחיצה. בשפה המקצועית זה נקרא PPC או PAY PER CLICK. כלומר, הוא משלם כאשר גולש לוחץ על המודעה שלו בגוגל (זה אגב יכול להיות גם באתרי שותפים של גוגל, ביוטיוב ובאפליקציות של גוגל – לא רק במנוע החיפוש – בעל העסק בוחר היכן להציג את המודעות שלו). כאשר הגולש לוחץ – גוגל גובה תשלום עבור אותה לחיצה, נניח 3 שקלים, וזה יורד מתקציב הפרסום היומי של הלקוח. 

מי שרוצה להרוויח מגוגל כסף – נרשם לתוכנית גוגל אדס כשותף (גוגל אדסנס) ויכול להציג מודעות של גוגל באתר שלו לפי גדלים מסוימים, צבעים וסוגי פרסומות. יש כמובן תנאים והנחיות שחשוב להכיר עליהם אנו ממליצים להרחיב בתקנון של גוגל.

בניית אתר ממנו תוכלו להרוויח כסף מגוגל:

בשלב הבא תצטרכו לבנות אתר אינטרנט מקצועי, בו תוכלו להציג את המודעות שלכם כחלק אינטגרלי מהתוכן שלכם. כך תוכלו להציג לגולשים שלכם באתר אופציות נוספות לתכנים רלוונטיים באתר שלכם, כאשר הגולשים ילחצו על המודעות שלכם, הם יגיעו לאתר של בעל העסק מתוך המודעה. מכיוון שהגולש הגיע דרככם – אתם תזכו לאחוזים מתוך סך ההקלקה של גוגל על המודעות. בטווח של מאות או אלפי הקלקות על מודעות באתר שלכם תוכלו ליהנות מהכנסה פסיבית יפה מאוד. 

קידום אורגני של האתר בגוגל – כיצד לעשות זאת נכון?

קידום אתרים אורגני הוא חיוני כדי להרוויח כסף מגוגל אדס, שכן לא תוכלו להיעזר בקמפיין הממומן להביא תנועה לאתר שלכם כי זה לא יהיה רווחי. לכן, הרעיון הוא לקדם את האתר שלכם אורגנית ולהשקיע בו כנכס דיגיטלי. תוכלו לשלם לחברת קידום לעשות זאת או ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם ולהשקיע מהזמן שלכם ואולי קצת כסף לקניית קישורים איכותיים לקידום האתר והעלאת תכנים אליו. כך לאורך הזמן יגיעו יותר גולשים וסטטיסטית תזכו ליותר הקלקות על הפרסומות של גוגל באתר שלכם ותוכלו להגדיל את ההכנסה שלכם.

אנא דרגו את המידע
איך להרוויח כסף מגוגל?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.