למה הקורונה גרמה ליותר אנשים לרכוש מוצרים מהאינטרנט?

כיום אנו עדים לעליה משמעותית בכמות האנשים המבצעים רכישות דרך האינטרנט. כבר לא מדובר על העלייה שהייתה מהתקופה שלפני עשור שבה אנשים לא סמכו על האינטרנט והזנת פרטי אשראי באינטרנט, לעומת כמות המכירות שהייתה לפני כמה שנים בודדות. אנו מדברים על שיא חדש במכירות בארץ ובעולם שבה אנשים מבצעים הזמנות אונליין כמעט לכל דבר אפשרי והמגמה הזו החלה בקורונה. תופעה זו גרמה לכך שיותר אנשים החלו לשכור שירותים של חברה לקידום אורגני, השקיעו בקידום האתר שלהם והחלו לפרוס תקציבים לטובת הפרסום הדיגיטלי והשגת לקוחות חדשים רבים ככל האפשר לעסק שלהם.

מדוע למעשה יש עליה במכירות באינטרנט מאז הקורונה?

ובכן העלייה במכירות בדיגיטל בתקופת הקורונה היא עליה טבעית לחלוטין שכן אם בתי עסק רבים נסגרו כתוצאה מהסגר שהיה בתקופת הקורונה, אנשים שהיו צריכים לרכוש מוצרים או שירותים מסוימים היו מחפשים אותם באינטרנט. בעלי עסקים שרצו להתפרנס ולהתקיים, אך לא יכלו לפתוח פיזית את החנות שלהם החלו לחפש חלופות אפשריות דרך האינטרנט על מנת לקדם השירותים שלהם ולייצר הכנסה. כך הם למעשה גילו את עולם האינטרנט מצד אחד ואנשים שרצו להזמין  מוצרים ושירותים שונים והגדילו לעשות זאת דרך האינטרנט החלו לסמוך יותר על עולם הרכישות אונליין. הם החלו להבין שזה לא נורא לשים פרטי אשראי מאובטחים וזה אפילו נוח יותר להשוות מחירים, למצוא מה שהם רוצים דרך האינטרנט ולקבל משלוח עד הבית. כך למעשה החל גל עלייה נוסף ומשמעותי של אנשים שעד היום, הרבה אחרי הקורונה, מזמינים מהאינטרנט ולא הולכים פיזית אל החנות. 

אז מה אתם יכולים לעשות כדי להגדיל מכירות אצלכם בעסק?

כעת תוכלו לנצל את המצב ולבנות אתר מדהים לעסק שלכם המשווק את המוצרים ו/או השירותים שלכם באינטרנט. עם העלייה המדהימה בכמות האנשים המבצעים רכישה דרך האינטרנט תוכלו גם אתם לנצל את המצב לטובתכם ולהציע להם את הערך שלכם באמצעות השירותים הנהדרים שלכם. שכרו חברה שתסייע לכם עם קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני ותוכלו לפרסם את האתר, לבנות מותג מוביל בתחום שלכם ולבנות אמון עם הקהל שלכם. לאורך זמן תוכלו להגדיל מכירות והכנסות ולהתקדם. 

דברים שחשוב לשים אליהם לב:

  • ודאו שבניית האתר שלכם כוללת התאמה רספונסיבית לגלישה במובייל ובמסכים שונים – כיום מרבית הקהל גולש ורוכש דרך המובייל ולא דרך המחשב.
  • ודאו שאתם עובדים עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה שיכולה לבנות עבורכם אתרים מדהימים ואפקטיביים ומצד שני גם יודעת לשווק ולהשיג לכם תוצאות.
  • בדקו המלצות על החברה ושאתם עובדים עם האנשים הנכונים. יש הרבה אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי ולצערנו הרב רק מעטים באמת אנשי מקצוע באמת מוערכים.

אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם החל משלב בניית האתר ועד הפרסום של האתר והבאת תוצאות בפועל.

אנא דרגו את המידע
למה הקורונה גרמה ליותר אנשים לרכוש מוצרים מהאינטרנט?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.