איך לכתוב עמוד אודות לעסק?

עמוד האודות הוא העמוד המרכזי אליו יגיעו הלקוחות שלכם כאשר ירצו ללמוד יותר אודות העסק שלכם ומי עומד מאחוריו. בעידן בו אנו נמצאים כיום מדובר בעמוד חשוב מאוד לא רק לשיפור האמון במותג שעומד מאחורי האתר אלא גם ברמת סמכות האתר בעיני גוגל. לכן הוא גם יהיה חיוני להליך קידום אורגני ולבניית סמכות לאתר שלכם בעיני מנוע החיפוש של גוגל. איך כותבים עמוד אודות בצורה מקצועית ונכונה? בואו נצלול לתוך זה יחד.

ראשית – היכן נמצא עמוד האודות וכמה ארוך הוא צריך להיות?

עמוד האודות יופיע בדרך כלל באחד משני המקומות הבאים: בתפריט הראשי העליון באתר ו/או באזור הFOOTER של האתר. לרוב הוא יופיע בשניהם, לעתים רק באחד מהם, בהתאם לעיצוב האתר ורצון בעלי האתר ו/או חברת פרסום באינטרנט המייצגת אותו ומייעצת לו על מבנה תקין של האתר לשיפור חוויית השימוש בו. עמוד זה בדרך כלל זה צריך להיות בולט ומהיר להגעה שכן הוא חיוני מאוד לגולשים לקרוא אודות החברה ולהתקרב למעשה אל החברה, שכן גלישה באתר האינטרנט שלה הוא לא פגישה פרונטלית במשרדי החברה שם הוא יכול להתרשם מהיבטים נוספים של החברה כמו כוח אדם במקום, גודל המשרד, רמת הניקיון, איכות השירות, עיצוב המשרד ופרטי הדפוס בו ועוד. העמוד לא יהיה ארוך בדרך כלל ויכלול לרוב בין 100 ל-300 מילים.

מי עומד מאחורי החברה ואילו פרטים מזהים כדאי להכניס לעמוד האודות?

הדבר העיקרי שאתם צריכים לרשום בעמוד האודות הוא כמובן מידע אודות החברה שלכם ומי עומד מאחוריה. במקרים רבים שבהם רוצים להבליט את המותג עצמו בעלי החברה נמנעים מלהציג מידע אודות עצמם וזה בסדר, אפשר לכבד את הפרטיות שלהם, אולם אם יסכימו לשתף מעט מידע עליהם כמי שעומד מהחברה זה יתרום אף יותר לשיפור האמינות והסמכות של המותג. עבור עסקים קטנים זה אפילו משמעותי יותר ממותגים גדולים. כדאי לרשום אודות התחום והפעילות של החברה ואיך היא משתלבת בו, כמה זמן החברה קיימת, מידע אודות שירותיה החברה העיקריים, ערכי החברה, החזון שלה והיתרונות העיקריים שלה.

אפיון חזון החברה וערכיה:

כדאי להוסיף לעמוד האודות של החברה גם את חזון החברה והערכים שלה. זה פחות עבור גוגל אלא יותר למיצוב המותג שלכם בעיני הקהל. 

קישורים מהירים ליצירת קשר ולמציאת מידע נוסף:

בין אם מדובר על קידום אתרים לעסקים קטנים או בכל סדר גודל אחר חשוב לשפר את חוויית המשתמש באתר. זה אומר, בין היתר, גם ניווט נוח ויעיל ושיתוף מידע מועיל ואמין. בעמוד האודות כדאי להוסיף אודות שירותי החברה ואפשרויות שונות ליצירת קשר עמה ולהציע גם כפתורי ניווט מהירים אל אותם עמודי שירות. 

לסיכום; כבר משלבי בניית אתרים וורדפרס אתם רוצים לדאוג שיהיה לכם עמוד אודות לעסק שלכם. זה יתרום גם לשיפור שביעות הרצון של הגולשים, בניית אמון בינם לבין המותג וגם יתרום לקידום האורגני בגוגל.

5/5 - (11 votes)
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.