איך להגדיל את ההמרות באתר האינטרנט שלכם?

השלב הראשון שבפרסום העסק שלכם באינטרנט הוא כמובן בניית תשתיות מתאימות לעסק. משום כך בניית אתרים הוא ככל הנראה השירות הראשון שתזדקקו לו ואנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לבנות לכם אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב להפליא שיסייע לכם, בין היתר גם בהגדלת ההמרות באתר שלכם. עם זאת, יש עוד דברים רבים שאפשר וצריך לבצע באתר על מנת להגדיל המרות בו אז מבלי להכביר במילים בואו פשוט ניגש לעניינים.

ראשית מה הכוונה הגדלת ההמרות באתר? למה מתכוונים?

למי שאינו יודע עדיין – הגדלת ההמרות באתר מתייחסת למעשה למידע מסוים שאותו ניתן למדוד ולבחון על פני ההשקעה שלנו בקמפיין הפרסום. לדוגמה: העלינו קמפיין קידום ממומן בגוגל, קישור לעמוד מסוים באתר שלנו (או לדף הבית לצורך העניין) וכעת אנו בוחנים כמה אנשים השאירו פרטים או ביצעו רכישה דרך האתר. הנתון שאנו מודדים תלוי בסוג האתר ובמטרות של אותו אתר. לדוגמה: אתר חנות אונליין שנועד כדי למכור מוצרים אונליין ולקבל הזמנות ישירות דרך האתר ללא מענה אנושי – הרי שאחוז ההמרה שנבדוק הוא בדרך כלל בין כמות הגולשים לכמות המכירות באתר. לעומת זאת כאשר מדובר למשל על בניית אתר תדמית קלאסי הרי שמה שנבחן יהיה לרוב את כמות האנשים שהשאירו פרטים באתר כדי שנחזור אליהם. 

אז איך ניתן לשפר את ההמרות באתר שלנו?

  • שיפור חוויית המשתמש באתר – בצעו פעולות שונות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש באתר. פעולות אלה יסייעו לגלישה נוחה ונעימה יותר, יאריכו את משך הזמן הממוצע של הגולשים באתר שלכם ויתרמו בסופו של דבר גם להגדלת אחוזי ההמרה באתר שלכם.
  • שפרו את מהירות הטעינה של האתר שלכם – אם צריך שפרו את חשבון האחסון שלכם או עברו לאחסון איכותי ומהיר יותר. שיפור מהירות הטעינות תעלה משמעותית את חוויית השימוש באתר וגם את אחוז ההמרה בו.
  • שפרו את הטקסטים – התכנים באתר שלכם הם אלה שיהיו בעלי המשקל הכבד ביותר בכל הנוגע להמרות באתר שלכם. שיפור וחידוד הטקסטים באתר שלכם ואפילו שכירת קופירייטר או כותב תוכן מנוסה ומקצועי שיסייע לכם בנושא זה יוכלו להיטיב משמעותית עם אחוז ההמרה באתר שלכם. לדוגמה: שפרו כותרות גם ראשיות וגם משניות למאמרים שלכם, דאגו לכתוב טקסטים בעלי ערך אמיתי לגולשים שייתנו להם מענה למה שכתוב בכותרות (ובעיקר בכותרת הראשית של העמוד).
  • הוסיפו הנעה לפעולה בכל עמוד – אמרו לאנשים מה אתם רוצים שהם יעשו: להשאיר פרטים באתר, להתקשר אליכם, לרכוש מוצר, להוריד ספר אלקטרוני ועוד. אנשים צריכים שיגידו להם מה לעשות וסטטיסטית זה הוכח אינספור פעמים כי הוספה של הנעה לפעולה פשוט מגדילה משמעותית את אחוז ההמרות באתר שלכם, בין אם מדובר על רכישות, השארת פרטים או כל דבר אחר.
אנא דרגו את המידע
המרות באתר
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.