איך לבחור חברת אחסון אתרים?

האחסון של האתר שלכם ישפיע במידה רבה על חוויית השימוש של הגולשים באתר שלכם אך גם על חוויית ניהול האתר שלכם. בניית אתר וורדפרס היא ללא ספק אחד הצעדים הראשונים של כל בעל עסק המעוניין לשווק את העסק שלו באינטרנט ולהגיע אל הקהל הרחב. כדי לבנות ולקיים אתר אינטרנט באוויר ולפתוח אותו לציבור צריך אחסון איכותי ולצורך גם צריך גם לבחור חברת אחסון אתרים איכותית. מהם הפרמטרים לפיהם נבחר חברה שכזו? כיצד האחסון משפיע על הקידום האורגני שלנו בגוגל ועוד בכתבה זו.

ראשית – האם אנחנו עובדים עם חברת פרסום?

בדרך כלל כאשר תעבדו עם חברת פרסום או חברה לקידום אורגני ותבנו אצלה אתר היא תציע לכם גם לאחסן אצלה את האתר. האחסון הוא לא בדיוק אצל אותה חברת פרסום או קידום אלא שיש לה חשבון אחסון נרחב בשרת משותף (או בשרתים נפרדים שהיא שוכרת) ויכולה להלביש על השרת כמה אתרים סטנדרטיים מבחינת תעבורה ושטח אחסון. האם זה משתלם יותר או פחות לבעל העסק? זה תלוי במחיר החודשי שהיא גובה ממנו עבור האחסון ומה הוא כולל? (האם הוא כולל גם שירות ותמיכה מהחברה? גיבוי אוטומטי בשרת? שחזור האתר במקרה של פריצה/נפילה ללא עלות נוספת מצד הלקוח? וכו'). 

במידה ואתם מתכוונים לשכור חברת אחסון אתרים עצמאית הינה כמה פרמטרים שכדאי לשים אליהם לב:

  • רמת אבטחה – אתם רוצים לבדוק אילו מנגנוני אבטחה מוקמים על השרת והאתר שלכם והאם אותו שרת בעל מוניטין חיובי כשרת מאובטח. מחקר קטן בגוגל יעזור לכם ללמוד אודות שירותי האחסון המומלצים ביותר בעניין זה.
  • שירותי תמיכה – בעוד השירות של אחסון אתרים עשוי להיות דומה בין חברות שונות מה שעשוי להבדיל ביניהן הוא נושא התמיכה. בעל עסק ממוצע לא מבין בניהול אתר או באחסון שלו ולכן שירות לקוחות אמין וזמין עשוי לעשות את ההבדל באיכות השירות ובמי לבחור.
  • מהירות השרת – מהירות הטעינה של האתר שלכם היא קריטית הן עבור הקידום האורגני שלכם והן עבור חוויית המשתמש ואחוז ההמרה באתר שלכם. לכן בכל שירות בניית אתרים אחד הדברים החשובים ששמים עליו דגש בבחירת האחסון לאתר אלו הפרמטרים שישפיעו בסופו של דבר על מהירות הטעינה והגלישה באתר.
  • עמידות השרת – אתם רוצים לבדוק את רמת השרידות של השרת אונליין. שרתים צריך לתחזק כמו שצריך וגם לאבטח. כשלא עושים זאת כמו שצריך האתרים שלכם עשויים ליפול מהאוויר לעתים קרובות, להפסיד לכם כסף בסופו של דבר וגם לפגוע במוניטין שלכם. חשוב לעבוד עם חברת אחסון שרמת השירות שלה 99.99% לפחות.

לסיכום; לא משנה אם המטרה של בניית האתר שלכם היא קידום ממומן או קידום אורגני, אולי סתם להיות באוויר לכשתרצו לשלוח לשם אנשים – בחירת האחסון תשפיע על רמת השרידות והאבטחה של האתר, על חוויית השימוש בו ועוד. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בנושא.

5/5 - (21 votes)
אחסון אתרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.