איך להביא יותר לידים ומכירות באתר שלכם?

אחד האתגרים היותר גדולים העומדים בפני בעל עסק, במיוחד כאשר מדובר בעסק חדש הוא כמובן להביא יותר לידים ומכירות מהאתר העסק. השלב הראשון יהיה לבנות תשתית מקצועית, כלומר אתר אינטרנט מודרני ומקצועי, עם חוויית משתמש ברמה גבוהה, שישמש כבסיס מוצק לפרסום העסק שלכם וקידומו אונליין. לאחר שיש תשתית מוצקה לבנות עליה צריך לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה עבור העסק שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעשות לכם סדר בנושא עם מדריך זה. 

בניית תקציב נכון לפרסום דיגיטלי:

בשלב הראשון יהיה עליכם לבנות תקציב נכון לפרסום דיגיטלי. בעבר אנשים היו צריכים להשקיע עשרות או מאות אלפי שקלים בחודש עבור פרסום חוצות או פרסומות בטלוויזיה שאולי היו מגיעים לקהל ההמוני אך לאו דווקא לקהל היעד הממוקד שלכם ומבלי היכולת לעקוב אחר המידע ולשפר ביצועים. באמצעות הפרסום הדיגיטלי ניתן להתחיל גם מתקציבים צנועים יותר שיאפשר לכם לקבל תוצאות נהדרות ולהמשיך לצמוח ולהתפתח. אם כן, השלב הבסיסי בקבלת יותר לידים ומכירות הוא בחירת התקציב הנכון עבורכם שכן תקציב נמוך מדי עשוי שלא להספיק לאיסוף המידע הנדרש לשיפור ביצועים.

הגדרת קהל היעד בצורה מקצועית ונכונה ומבלי לעגל פינות:

כדי להשיג יותר לידים ומכירות מהמבקרים באתר שלכם תצטרכו להגדיר את קהל היעד בצורה נכונה ומדויקת יותר. השלב הזה נקרא בניית פרסונה. כלומר, בונים את האווטאר המשקף בצורה הטובה ביותר את קהל היעד שלנו. מכאן כשאנו יודעים איך נראה, נשמע ומרגיש קהל היעד שלנו, נוכל לבסס את אסטרטגיית הפרסום שלנו עבורו, לבנות את המסרים השיווקיים בצורה המדויקת ביותר ולבחור את ערוצי השיווק בצורה הטובה ביותר. רבים מבעלי העסקים נוטים להזניח את החלק הזה בשלב המיתוג והפרסום של העסק ולזלזל בו. הם אינם חושבים לעומק על קהל היעד שלהם, היכן הוא נמצא באינטרנט או מהם הכאבים והצרכים שלו. מכאן שבמקרים כאלה אותו בעל עסק מבזבז כסף רב על פרסום בערוצי שיווק שבהם קהל היעד שלו לא נמצא, כלומר משקיע בקמפיינים ללא ממוקדים. בנוסף לכך גם המסרים השיווקיים במודעות הפרסום לא ממוקדים ולכן גם הקהל שמגיע לאתר העסק פחות איכותי ומוביל להמרה נמוכה יותר.

בחירת ערוצי השיווק הנכונים עבורכם:

לאחר שאפיינתם את קהל היעד שלכם בצורה הטובה ביותר תוכלו לבדוק היכן הוא נמצא באינטרנט ומהי הדרך הטובה ביותר להגיע אליו. כל ערוץ שיווק עשוי לעלות לכם לא מעט כסף ולהצריך זמן, סבלנות, התמדה ומשאבים כלכליים ואחרים. על כך בדרך כלל מומלץ למקד את הפרסום לערוץ שיווק אחד או שניים בהתאם לגובה התקציב של בעל העסק לצרכי הפרסום ובהתאם לתוצאות להמשיך ולהתקדם. ערוצי שיווק שונים יכולים להיות קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות השונות, שיווק בווידיאו ביוטיוב ועוד. הצוות המקצועי שלנו בוואמוס מדיה ישמח לסייע לכם לבחור את ערוצי השיווק הנכונים והטובים ביותר לעסק שלכם.

מקדמים אתר בגוגל? שימו דגש על ביטויי מפתח רלוונטיים:

בבואכם לבחון את ערוצי השיווק השונים סביר להניח שתתקלו בקידום בגוגל. קידום אורגני בגוגל הוא למעשה עבודה המתבצעת על האתר שלכם ומחוצה לו במטרה לקדם אותו במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. עבודה זו סיזיפית ומקיפה המשלבת בנייה של אסטרטגיה תוכן נכונה, ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם, יצירת קישורים נכנסים לאתר וקישורים פנימיים בין עמודי האתר ועוד. על מנת למקד בצורה נכונה את הליך הקידום ולהשקיע את המשאבים בביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר לקידום חשוב לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי ומקיף הכולל את הביטויים הרלוונטיים לקידום.

כאמור ישנם ביטויים שנשמעים טוב ואתם בוודאי תרצו לקדם את העסק שלכם בהם אך אלה לא בהכרח בעלי פוטנציאל מסחרי גבוה ולכן יכולים להביא לכם קהל המחפש מידע או משהו אחר ולאו דווקא את המוצר או השירות שלכם. כלומר, לאו דווקא יהיה מדובר בקהל הבשל לתשלום. זו הסיבה מדוע אנו בוואמוס מדיה משקיעים פי 2 זמן ממרבית חברות הקידום בכל הנוגע למחקר מילות המפתח ומבצעים צעדים מחושבים בנוגע לבניית היררכיית התוכן באתר הלקוח.

שפרו את חוויית המשתמש באתר שלכם:

חוויית המשתמש מתייחס לזמן בו הגולש מבלה זמן באתר שלכם, עובר בין עמודי האתר ועושה בו שימוש. אם יש לכם אפשרות להירשם ולהתחבר לאתר – הרי שחוויית המשתמש מתקשרת גם לחלק זה. בין אם אתם מביאים את התנועה לאתר שלכם באמצעות קידום ממומן, קידום אורגני או כל ערוץ שיווק אחר, הרי שברגע שהגולשים מגיעים לאתר שלכם, אם חוויית השימוש באתר לא תהיה נוחה ונעימה עבורם הם עשויים לברוח מהאתר ואתם כמובן תמירו פחות גולשים ללקוחות. מגוון פעולות שתוכלו לבצע לשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם:

  • עיצוב מודרני ונעים לגלישה.
  • שפרו את מהירות הגלישה והטעינה של האתר שלכם באמצעות מעבר לאחסון איכותי וגדול יותר.
  • דאגו למקד את התכנים והכותרות של התכנים באתר שלכם שיהיו רלוונטיים לתוכן שמוצג בכל עמוד.
  • השתמשו בהנעה לפעולה כדי להוביל את הגולשים בצורה נוחה ונעימה בין העמודים ובין התכנים השונים באתר.
  • דאגו להתקין תוסף נגישות באתר.
  • דאגו לייצר ניווט ונוח יעיל בין העמודים והקטגוריות השונות באתר, בין אם מדובר באתר חנות המציג מוצרים למכירה ובין אם מדובר באתר שמציג בעיקר עמודי תוכן.

עבדו עם חברת הפרסום הנכונה עבורכם:

לבסוף תצטרכו לעבוד עם החברה הנכונה שתספק לכם תוצאות. בין אם מדובר על חברת פרסום, חברה לקידום אורגני או חברה המתמחה בשירותי שיווק אחרים. בחרו את החברה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם לעבוד עמה. בדקו את ההמלצות אודות החברה, תיק העבודות שלה וכמובן דאגו לשוחח עם נציג החברה שיטפל בכם ולבדוק את היקף השירות שאתם אמורים לקבל בעבודה המשותפת.

5/5 - (20 votes)
איך להביא יותר לידים ומכירות באתר שלכם
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.