איזה סוגי תכנים אפשר לכתוב לרשת האינטרנט?

התוכן הוא המלך אומרים כולם ולא בהכרח טועים. ראשית, כדאי להכיר שישנם סוגים שונים של תכנים ואנחנו לא רק מתכוונים לזה שטקסט, תמונה ווידיאו את שלושה סוגי תכנים שונים אלא גם סוגי התכנים העולים לרשת האינטרנט הינם שונים. כלומר, יש הבדל בין פוסט לפייסבוק, לסרטון ביוטיוב, למאמר באתר העסק. בעוד רבים משקיעים בשירות בניית אתרים מקצועי ואיכותי, רק מעטים מבינים שצריך גם למלא את האתר בתכנים וצריך לייצר תכנים נוספים לקמפיין פרסום רחב אופקים וערוצי שיווק. אז בואו נצלול ונכיר את סוגי התכנים השונים.

תכנים לאתר הלקוח:

אחד התכנים הנפוצים והחשובים ביותר הוא כמובן התוכן שעולה לאתר הלקוח. יש כמה סוגי תכנים שעולים לאתר הלקוח כמו עמודי שירות, תוכן שיווקי, תוכן לעמוד מוצר ועוד. אך התוכן הפופולרי ביותר הוא מאמרים לאתר הלקוח. אותם מאמרים שבדרך כלל עולים לבלוג/אזור מאמרים באתר המוקדש לאותם מאמרים ונועד כדי לעדכן את האתר באופן תדיר בתוכן חדש ובעל ערך לגולשים. מאמרים אלה יהיו לרוב איכותיים יותר ממאמרי SEO רגילים.

מהם מאמרי SEO? ולאן הם הולכים?

מאמרי SEO אלו מאמרי קידום וקוראים להם כך כי עושים בהם שימוש לצרכי קידום אורגני בגוגל. בדרך כלל יהיה מדובר על מאמרים פשוטים יותר באיכותם שנועדו לפיזור ברחבי הרשת ולייצר קישורים לאתר המקודם. מאמרים אלה יהיו גם קצרים יותר ועל אף שחשוב שהם יכללו איזשהו ערך לגולשים ולא יכתבו בצורה "רובוטית" רק מנועי החיפוש, חשוב יהיה לכלול בהם את הביטויים המקודמים כדי שמנוע החיפוש ידע לזהות היטב את נושא המאמר ולקשר אותו לעמוד או לאתר שאתם מקשרים אליו. 

תכנים לרשתות החברתיות – מגוון סוגי תכנים שצריך לייצר:

עם העלייה של הרשתות החברתיות בשנים האחרונות אין זה פלא מדוע מרבית בעלי עסקים מפרסמים ללא ערף ברשתות החברתיות, מתחזקים עמודים עסקיים באלפי שקלים בחודש ואף משקיעים בפרסום ממומן. פרסום ממומן באינסטגרם או בפייסבוק יכול לעזור לכם לייצר אמון עם הקהל שלכם, חשיפה גדולה יותר ואפילו לבנות קהילה נאמנה סביב המותג שלכם. ישנם כמה סוגי תכנים לרשתות החברתיות: מפוסטים כתובים, דרך סטורי, סרטונים, פוסט תמונה ועוד. 

ניהול קמפיין ממומן בגוגל וכתיבת מודעות שיווקיות:

תוכן שיווקי הוא לא רק לדפי נחיתה אלא גם לקמפיין הממומן עצמו. קידום ממומן בגוגל היא אחת הדרכים הטובות ביותר להביא לקוחות לעסק שלכם ולייצר חשיפה מיידית למותג שלכם. לצורך קידום קמפיין הפרסום שלכם במערכת הפרסום הממומן של גוגל תצטרכו לכתוב גם מודעות שיווקיות, לשפר ביצועים תוך כדי תנועה ולבצע תיקונים וניסוחים שונים כדי לבחון איזו מודעה עובדת טוב יותר. 

לסיכום; תוכן הוא חלק בלתי נפרד מכל קמפיין פרסום. אנו בחברת ואמוס מדיה מספקים את התכנים בכתיבה אנושית מקצועית ללקוחותינו לכל סוג קמפיין ובכל תקציב. צרו קשר לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
איזה סוגי תכנים אפשר לכתוב לרשת האינטרנט?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.