איך לשפר את המיתוג העסקי של העסק שלך?

פתיחת עסק היא הצעד הראשון שלכם לחיים טובים, עצמאיים וליכולת שלכם לדאוג לעצמכם ולעתיד שלכם ושל משפחתכם. רבים מהיזמים הפותחים עסקים חולמים על ההצלחה העסקית שלהם עוד הרבה לפני שפתחו את העסק וזה מה שמוביל אותם להחלטה לפתוח עסק בסופו של דבר. הדרך לפיתוח עסק מצליח מתחילה קודם כל בבניית מותג. מיתוג עסקי הוא הליך מורכב שדורש סבלנות ועבודה עם אנשי המקצוע הנכונים עבורכם הן מבחינת הנכונות שלהם להביא אתכם להצלחה, הן מבחינת הניסיון המקצועי שלהם והן ברמת התקשורת בין הצדדים. 

בחירת חברת המיתוג הנכונה עבור העסק שלכם:

בין אם מדובר על חברה לקידום אורגני או חברת פרסום חשוב שזו תתמחה במיתוג העסק. מדובר ביצירת זהות לעסק, כזו שהקהל יזכור כשהוא יראה את הלוגו של החברה או אלמנטים שונים שקשורים אליה כמו ג'ינגל מסוים, סלוגן ועוד. אנו בחברת ואמוס מדיה שואפים להפוך כל לקוח שלנו למותג מוביל בין כבר החל משלב בניית אתר אינטרנט לעסק ועד לשלבי הפרסום ברשת. 

הגדירו תחילה את החזון העסקי שלכם:

בשלב הראשון יהיה עליכם להגדיר את החזון העסק שלכם. כבר מהשלב של בניית המיתוג של העסק שלכם אתם רוצים להיות בטוחים שהוא עובד לפי החזון שלכם. החזון הוא בעצם משאלת הלב שלכם בשילוב המטרות והשאיפות של העסק שלכם. הלוגו, הסלוגן, המסרים השיווקיים ואפילו המוצרים והשירות שתתנו ללקוחות שלכם יהיו מבוססים על החזון העסקי שלכם. בשלב הבא יהיה עליכם להגדיר את הערכים שעל פיהם אתם פועלים ואת היתרונות הייחודיים של המותג שלכם על פני המתחרים שלכם.

ארגנו אלמנטים טקסטואליים וויזואליים:

זהו השלב שבו אתם מתכנסים עם חברת הפרסום שלכם העובדת על בניית אתר תדמית לעסק שלכם ולייצר כמה אלמנטים טקסטואליים וויזואליים שישרתו אתכם במיתוג העסק שלכם, החל מלוגו העסק, באנרים פרסומיים, מסרים שיווקיים, סלוגן ועוד. 

בנו תשתיות גם במדיה החברתית:

הרשתות החברתיות הן דרך נפלאה להגדיל את החשיפה למותג שלכם וכמובן גם לבנות אמון עם הקהל שלכם. בנו את התשתיות שלכם ברשתות החברתיות ודאגו להפעיל אותן באופן שוטף ככל שניתן. דאגו להיות עקביים הן באלמנטים הוויזואליים שלכם, הן בשפה האחידה ובמסרים שלכם והן בדברים שאתם מנסים לקדם. 

פעלו כל הזמן על פי אסטרטגיית המותג שלכם:

עניין העקביות הוא חיוני מאוד אך גם חשוב שייעשה בצורה נכונה, החל משימוש בצבעים המזוהים עם המותג שלכם ועד ליצירת מסרים שיווקיים שיתאימו למותג ולתוכנית המיתוג שלכם. שימו לב שאתם לא מעתיקים מהמתחרים שלכם אך בהחלט יכולים לשאוב השראה מהם. יש גבול דק מאוד בין השראה לבין העתקה ולכן חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה ייחודית משלכם עם מסרים ייחודיים משלכם ולנסות לייצר בידול שיבדיל אתכם מהמתחרים שלכם.

אנא דרגו את המידע
איך לשפר את המיתוג העסקי
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.