האם כדאי לקחת חברה שמתמחה בשירות אחד או בכמה שירותים?

שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר כיום אך גם החשובים שבהם. בסופו של דבר כל עסק הרוצה לנצל את האינטרנט ולייצר חשיפה גדולה יותר לעסק יצטרך להשקיע בשיווק דיגיטלי, קידום ממומן בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות ואולי גם בקידום אורגני. היכן נשקיע את תקציב הפרסום שלנו וכמה נשקיע אלו שאלות שהתשובות להן תלויות במגוון גורמים שונים, אולם מה שבטוח, בדרך כלל יהיה כדאי לכם לעבוד עם חברה אחת המספקת כמה שירותים במקום אחד. אבל גם את זה צריך לעשות בצורה נכונה ולבחור נכון את החברה המתאימה.

היתרונות של חברה המתמחה במגוון שירותים:

ראשית לא כל חברה המספקת כמה שירותים בהכרח מתמחה בכל השירותים הללו. כדי שחברת פרסום תתמחה גם בפרסום ממומן, קידום אתרים וגם בבניית אתרים למשל היא צריכה להעסיק עובדים שונים המתמחים בשירותים השונים. כך למעשה היא תוכל להעניק מגוון רחב יותר של שירותים לבעל העסק תחת מטריה אחת. הלקוח מצידו יוכל ליהנות מיתרונות כמו מחיר שירות חסכוני יותר, סנכרון מלא וחסר אגו בין הנתונים בקמפיינים השונים ובפעילות השונה של העסק ומעטפת רחבה יותר לעסק מול גוף אחד ללא צורך במרדף אחר גופים שונים. 

על מה חשוב לשים דגש בבחירת חברת פרסום שכזו?

  • סוגי שירותים – בדקו אילו סוגי שירותים מציעה אותה חברת פרסום. האם היא מציעה קידום ממומן בפייסבוק או גם טיפוח עמוד עסקי? האם היא מספקת רק בניית דפי נחיתה או גם אתרים מלאים? האם רק אתרי תדמית או גם אתרי חנות עם חיבור לסליקה וכל הדרוש בכך?
  • התמחויות – אתם רוצים לבדוק גם באיזה שירות או שניים החברה מתמחה בעיקר והאם זה מתכתב עם הצרכים שלכם. לדוגמה האם החברה מתמחה בשיווק בפייסבוק, קידום ממומן באינסטגרם או דווקא בקידום אורגני? היכן נמצא קהל היעד שלכם? היכן כדאי לפרסם? 
  • תיק עבודות –  אתם רוצים לבדוק את תיק העבודות של החברה בהקשר של השירותים שאתם מחפשים. בדקו אילו בתי עסק אתם רוצים לקדם ואיך תיק העבודות עוזר לכם להתרשם מעבודות החברה באותו נושא.
  • המלצות – בסופו של דבר חברה טובה תהיה גם עם שם טוב ולכן אתם רוצים לבדוק היטב את המוניטין של החברה דרך ההמלצות עליה. אם יש המלצות טובות סביר להניח שהיא עושה עבודה טובה. 

לסיכום; כאשר תרצו לחפש אחר חברת פרסום ללכת איתה יד ביד במסע הפרסום שלכם באינטרנט תרצו ודאי לעבוד עם חברה המתמחה בכמה שירותים. זה נכון שיש חברות המתמחות בשירות אחד אותו הן יודעות לעשות בצורה הטובה ביותר כיוון שעושות רק אותו כל היום, אולם רוב בעלי העסקים יעדיפו לעבוד על כל מה שצריך במקום אחד וכמובן לחסוך בעלויות הכלליות על השירות כיוון שרוכשים כמה שירותים במקום אחד.

אנא דרגו את המידע
האם כדאי לקחת חברה שמתמחה בשירות אחד או בכמה שירותים?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.