קידום אורגני תל אביב

בכל הנוגע לשירותי פרסום באינטרנט ישנם מגוון ערוצי שיווק אפקטיביים שבהם ניתן לקדם את העסק ולייצר חשיפה לעסק שלכם. קידום אורגני הוא ללא ספק אחד מהם אם לא המוביל שבהם. כיום מרבית האנשים המחפשים מוצר, שירות, איש מקצוע, בית עסק וכל פרט מידע אחר – עושים זאת באמצעות גוגל ולכן אתם רוצים להופיע ראשונים (או בין הראשונים) בתוצאות החיפוש לביטויים רלוונטיים בתחום שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה מתגאים בכך שהקידום האורגני הוא שירות הדגל של החברה ומספקים שירות זה באהבה למגוון רחב של עסקים בכל רחבי הארץ ובמגוון תחומים. קידום אורגני בתל אביב מתאים לעסקים המספקים את השירות שלהם בתל אביב (לאו דווקא בהכרח יושבים בעיר) ואם יש לכם עסק המספק שירותים באזור זה כדאי להמשיך לקרוא. 

מה זה קידום אורגני ומדוע אתם רוצים להשקיע בזה?

קידום אורגני הוא מונח המתייחס לקידום אתרים במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, האתר הפופולרי ביותר ומיליוני אנשים בישראל עושים שימוש בגוגל מדי יום למגוון צרכים. נניח לצורך העניין שאתם מספקים שירות בתחום ההדברות – כאשר מישהו מחפש מדביר באזור שלכם או שירות הדברה מסוים באזור שלכם – אתם ללא ספק רוצים להופיע שם בתוצאות הראשונות בגוגל. ככל שתתברגו גבוה יותר בתוצאות החיפוש כך תזכו לתנועת גולשים רבה יותר וללקוחות רבים יותר למעשה. 

העידן הדיגיטלי הולך ותופס תאוצה ועל אף ההתקדמות שחשבתם שראיתם בשנים האחרונות הרי שבשנים הבאות נושא השימוש באינטרנט לצרכים שונים רק ילך ויתגבר, יותר אנשים יזמינו שירותים ואנשי מקצוע דרך האינטרנט, יעברו ללמוד דברים אונליין ולרכוש מוצרים דרך האינטרנט. לשמור לכם חתיכה מהעוגה?

יש לכם עסק במיקום טוב בתל אביב – אבל האם אתם במיקום טוב בגוגל ביחס למתחרים שלכם?

אז יש לכם עסק בתל אביב ואולי אפילו במיקום טוב. משהו שהיה קריטי בעבר על מנת שהעסק יצליח. אותם עסקים שהתבססו על מיקום טוב וקיוו להיות ברחובות פעילים או במרכזים מסחריים וקניונים שוקקי אדם רק כדי שהחנות שלהם תקבל חשיפה רבה יותר והם ימכרו יותר. אנו יכולים לגלות לכם כי חנויות באינטרנט מוכרות הרבה יותר מחנויות פיזיות עם הרבה פחות הוצאות. למעשה, במקום להוציא סכומי עתק על שכירות, ארנונה, מיסים, ביטוחים ואינספור דברים אחרים – אפשר להשתמש בתקציב הזה לפרסום, חשיפה והבאת לקוחות בפועל דרך האינטרנט. יתרון משמעותי נוסף הוא שהפרסום באינטרנט מדיד! אפשר לאסוף מידע, לנתח אותו ולשפר ביצועים היכן שצריך. קידום אתרים לעסקים קטנים בתל אביב יכול להתאים להם מאוד ולקבל חשיפה אדירה לעסק אם יצליחו להגיע למקומות הראשונים – בשביל זה אנחנו כאן!

7 דברים שאנו עושים בהליך קידום אורגני תל אביב ללקוחות שלנו:

קידום אתרים הוא הליך סיזיפי הכולל אינספור פעולות שצריך לבצע ופרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון, לעקוב אחריהם ולשפר אותם. על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר בנינו לעצמנו לאורך השנים אסטרטגיית קידום אתרים מתקדמת, כזו שמביאה תוצאות ודוגלת בעבודה לפרטים הקטנים ביותר, אולי אפילו כאלה שחברות קידום רבות אחרות אינן מבצעות מספיק ברצינות. להלן 7 דברים שאנו עושים בהליך קידום אורגני בתל אביב ללקוחות שלנו:

  • מחקר מילות מפתח מתקדם – אנו בוואמוס מדיה פשוט אוהבים לחקור, לבנות אסטרטגיות מנצחות ללקוחות שלנו ולהשקיע! איננו מסתפקים במחקר מילות מפתח בסיסי בלבד או בכלי מילות המפתח של גוגל בלבד. אנו עושים שימוש בכלים מתקדמים נוספים, בוחנים את מידת הפופולריות והתחרות של מילות המפתח. 
  • שיפור חוויית משתמש UX – מונח זה מתייחס לחוויית השימוש באתר מהרגע שהגולש נכנס אליו ועד הרגע שהוא יוצא ממנו. חוויית משתמש טובה יותר תשמור על קהל הגולשים יותר זמן באתר, תספר ביצועים טובים יותר ביחסי ההמרה באתר, תפחית את אחוז הנטישה מהאתר ועל ידי כך תסייע בקידום פרמטרים שונים המסייעים גם לקידום האורגני. 
  • אופטימיזציה – בין אם האתר שלכם חדש ובין אם מדובר באתר קיים סביר להניח שהוא צריך אופטימיזציה לתכנים ולמבנה שלו. נדאג להתקין לכם באתר את התוספים הנדרשים המסייעים לביצוע התאמות שונות לתוכן, לבצע את השינויים והעריכות הנדרשים באתר, נתאים את התכנים למבנה ההיררכי הנדרש של התוכן על פי מחקר מילות המפתח שנבצע עבורכם ועוד. היקף שעות ההשקעה החודשיות באופטימיזציה באתר שלכם תלוי כמות בהיקף חבילת הקידום.
  • נשמור על האתר שלכם מעודכן – במסגרת עבודת הקידום חשוב לשמור על האתר מעודכן ופעיל ולכן נדאג להעלות תכנים חדשים לאתר שלכם בהתאם לאסטרטגיית התוכן שנבנה עבורכם.
  • בניית קישורים – קישורים הם המפתח להצלחה בהליך הקידום האורגני. הם לא הפרמטר היחיד שחשוב אולם יש להם משקל גדול בהליך הקידום של האתר. חשוב לבנות פרופיל קישורים איכותי, טבעי ככל האפשר ולקבל קישורים מאתרים שונים ברחבי הרשת כדי לייצר סמכות ואמינות לאתר שלכם בעיני גוגל.
  • סיגנלים חברתיים – חלק חשוב מהקידום האורגני המודרני הוא לעודד יותר פעילות של גולשים באתר, יותר שיתופים של תכנים, יותר קישורים מרשתות חברתיות ועוד. 
  • איסוף מידע ואנליטיקס – נתקין תוספי אנליטיקס מתקדמים לאיסוף מידע אודות פעילות הגולשים באתר, דירוג מילות המפתח של האתר שלכם בגוגל, איתור עמודים טובים ובעייתיים באתר ועוד. 

האם כל תחום בקידום האורגני בתל אביב הוא תחרותי יותר?

רבים נוטים לחשוב כי התחרות בתל אביב בכלל ובאזור המרכז בפרט הינה גבוהה אז זה אומר שבהכרח יש יותר תחרות לבית העסק גם בקידום האורגני לביטויים הכוללים אזור זה. בהחלט יש תחרות גבוהה יותר לערי המרכז בהן יש יותר תושבים ויותר בתי עסק מערים אחרות, אולם אין זה אומר שיותר קשה להתקדם בתוצאות החיפוש בביטויים אלו שכן עם מחקר מילות מפתח מתקדם, אסטרטגיית קידום מנצחת והניסיון הרב שצברנו לאורך השנים מאפשרים לנו לבצע את העבודה בראש שקט שכן לא רחוק היום שבו תהיו במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ותקבלו לקוחות דרך האתר שלכם.

4.9/5 - (13 votes)
קידום אורגני בתל אביב
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.