קידום אורגני עורכי דין

ישנם המון עורכי דין בישראל והתחרות על הלקוחות הולכת וגדלה משנה לשנה עם אלפי עורכי דין חדשים שהוסכמו בתחום. ההבדל בין משרד עורכי דין אחד לאחר יכול להיות בניסיון, בתחום העיסוק וכמובן במיתוג. המיתוג משפיע על מה שאנשים אחרים מרגישים, חושבים ויודעים (או חושבים שהם יודעים) על החברה, בהתאם לנתונים השונים שהם נחשפים אליה. כך למשל אתר מקצועי של עורכי דין יכול להשפיע במידה ניכרת על איכות וכמות הפניות שתקבלו באתר. לעיצוב האתר, לתוכן בו ולמסרים בו יהיו השפעה נוספת על כך. אז לאחר שסגרנו את הפינה הזו – נשמח לדבר על נושא חשוב מאוד שכל חברת עורכי דין זקוקה לו כיום והוא קידום אורגני עורכי דין.

מהו קידום אתרים לעורכי דין?

קידום אתרים הוא אחד מערוצי השיווק החשובים והפופולריים ביותר כיום. כל אחד רוצה להופיע ראשון בגוגל כאשר גולש יבצע חיפוש שקשור לשירות שהוא מספק, בוודאי עורכי דין השוחים באוקיינוס אדום של תחרות גבוהה בה הם רוצים להיות דומיננטיים ולשלוט. המשרד ירצה להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל לביטויים רלוונטיים הקשורים לשירותים המסופקים במשרד וכן להשקיע בקידום לוקאלי לביטויים בעלי אופי מקומי באזור בו המשרד מספק את שירותיו לרוב. 

קידום ממומן או אורגני? מה עדיף?

גם קידום ממומן בגוגל יכול לספק לכם תוצאות אך מכיוון שהתחרות בתחום זה גבוהה מאוד העלות לקליק עשויה להגיע לעשרות שקלים ויותר. בנוסף, אף אחד לא מבטיח לנו שהקליק הזה בכלל ישאיר פרטים באתר או יהפוך ללקוח. תוסיפו לכך את העובדה שרבים משתמשים בבוטים למיניהם כדי לגזול תקציב פרסום רב מהמתחרים כשהם לוחצים על הפרסומות שלהם – ותקבלו מתכון לבזבוז התקציב על משהו שככל הנראה לא ישאיר אתכם ברווח. קידום אורגני לעומת זאת יכול לעשות את העבודה. הוא דורש סבלנות, במיוחד בתחום תחרותי שכזה, אולם התוצאות עשויות להיות הרבה יותר מרשימות, רווחיות ומשתלמות עבורכם. 

מחקר מילות מפתח מתקדם – מיוחד לעורכי דין:

תחום המשפטים הינו תחום מורכב ומסועף. כאשר באים לבחור ביטויי מפתח מרכזיים לקדם בהם את האתר בגוגל אי אפשר להתפרס על פני כל הביטויים, גם אם יש לכם תקציב לכך. ככל שעובר הזמן גוגל מייחסת חשיבות גבוהה יותר לאתרים המתמקדים בנושאים ספציפיים יותר, כך היא מאמינה שהתוצאות יהיו יותר טובות ורלוונטיות לגולש. עם זאת, לא מן הנמנע שאתרים גדולים מאוד עם הרבה מאוד קישורים וסמכות כן יוכלו להתקדם על פני קשת רחבה יותר של ביטויים מסוגים שונים. 

כאשר מבצעים מחקר מילות מפתח לצורך קידום אורגני של אתר בתחום המשפטים חברה לקידום אורגני שתעבוד על המחקר תאפיין תחילה עם בעלי המשרד את השירותים המרכזיים בהם יש להתמקד. ישנם משרדים המקדמים את שירותיהם בתחום הפלילים, אחרים בתחום התעבורה, המיסים, הנזיקין, דיני משפחה וגירושין, מקרקעין ועוד. ישנם משרדים המתמחים בהוצאות דרכונים זרים למשל ועוד. במידה ויש לכם שירות ייחודי משלכם או שירות "נדיר" שמעט עורכי דין מתמחים בו, כדאי יהיה להבליט אותו באתר כאחד הביטויים הראשיים. בנוסף כדאי יהיה לאפיין את 2-3 התחומים/השירותים המרכזיים של המשרד בהם יושקע רוב המאמץ בקידום האורגני. יש לזכור כי לכל ביטוי יש גם וריאציות שונות של הביטוי ואף שילובים בעלי מאפייניים לוקאליים. לדוגמה: עורך דין תעבורה במרכז, עורך דין תעבורה, משרד עורכי דין תעבורה, איך לבחור עורך דין תעבורה וכו'.

יצירת קישורים לאתר נדל"ן ורישום לאינדקסים חיצוניים:

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתר בגוגל בכלל ואתרי נדל"ן בפרט היא באמצעות קישורים חיצוניים. זוהי למעשה אחת הפעולות החשובות ביותר של המקדם המסייעות לבניית סמכות ואמינות לאתר. יצירת קישורים חיצוניים לא נעשית באופן טבעי יותר מדי באתרים מסוג זה ולכן צריך ליזום את הקישורים הללו בדרכים שונות. נושא זה מאוד עדין ולכן עליכם לעבוד עם חברת קידום מנוסה ומקצועית, לא כזו שמחפשת קיצורי דרך או טכניקות קידום בעייתיות שיגרמו בבוא הזמן לענישה מגוגל במקום להיטיב עם קידום האתר. כדאי לבחון גם את האופציה לרישום לאינדקסים בתחום המשפטים. ישנם אינדקסים שהפכו לחוות ספאם ונמחקו מהמפה של גוגל – מאלה אתם לא רוצים לקבל קישור או להיות רשומים אליהם. לעומת זאת, ישנם אינדקסים נהדרים, פעילים ואיכותיים שכדאי בהחלט להירשם אליהם ואף לקבל קישור משם לאתר שלכם.

העלאת תכנים חדשים לאתר:

לצד עמודי השירות המרכזיים באתר חשוב יהיה לדאוג לעדכן את האתר מפעם לפעם עם תוכן חדש. בדרך כלל עושים זאת באמצעות מאמר לבלוג באחד הנושאים הקשורים לתחומי העיסוק של המשרד. בכל הקשור לעורכי דין ותחום המשפטים הכתיבה צריכה להיעשות בצורה עדינה, מקצועית ונכונה. לעתים רבות נציג מטעם המשרד יכין את התכנים לאתר או לכל הפחות יעבור על התכנים שהכין כותב התוכן ויוודא שהמידע הנרשם בהם הוא נכון. מצד אחד עורכי דין עסוקים מאוד ואינם יכולים לכתוב בעצמם תכנים באופן שוטף לאתר בדרך כלל ומצד שני אי אפשר לצפות מכותבי תוכן פרילנסרים או כל כותב תוכן מטעם חברת הקידום, להבין בתחום המשפטים כמו עורך דין או אפילו מתמחה. מכאן שחייב להיות שת"פ מלא בין חברת הקידום למשרד עורכי הדין בנושא זה, לגלות סבלנות ולשים לב לתכנים לפני העלאתם לאתר והוצאתם לאור.

הזמן הכי טוב להתחיל היה אתמול – הזמן השני הכי טוב הוא עכשיו:

קידום אורגני דורש זמן כדי לקבל תוצאות, במיוחד כאשר מדובר בתחום תחרותי כמו עורכי דין. מצד שני זו ההשקעה הכי טובה בערוצי השיווק הדיגיטליים עבור עורכי דין. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל. 

4.9/5 - (17 votes)
קידום אורגני לעורכי דין
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.