בניית אתרים בצפון

בניית אתרים הוא השלב הראשון בדרך לשיווק וקידום העסק שלכם אונליין. אם אתם רוצים להביא לקוחות באינטרנט סביר להניח שתצטרכו אתר אינטרנט שיהווה את התשתית הבסיסית והחשובה ביותר של העסק שלכם באונליין. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחה בבניית אתרים מכל סוג ולבתי עסק בכל תחום. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם אתר מקצועי לעסק שלכם ברמת האיכות הגבוהה ביותר תוך שימת דגש לפרטים הקטנים, חוויית משתמש מדהימה והתאמת האתר לקידום אורגני כבר משלבי בניית האתר. לפרטים נוספים על בניית אתרים בצפון והצעת מחיר צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם. 

איזה אתר אתה צריך לעסק שלך?

אז בואו נדבר על איזה סוג אתר אתם צריכים. יש לכם עסק, בין אם מדובר בעסק חדש או ותיק, סביר להניח שהבסיס של האתר שלכם יהיה תדמיתי. כך למעשה אתר תדמית מתאים לרוב סוגי העסקים. במידה ואתם מוכרים מוצרים פיזיים – כמו למשל בגדים, נעליים, תכשיטים, מתנות ואינספור דברים אחרים – תוכלו לבנות אתר חנות אלקטרונית. בניית אתר אינטרנט לצלמים או מעצבים גרפיים, אדריכלים ומעצבי פנים למשל יהיה שונה מעסקים אחרים בשל העובדה שהדגש הרב הוא על הגלריות באתר. מכאן שהאתר המתאים ביותר יכול להיות בכלל אתר גלריה או אתר תדמית המשלב גלריות שונות באתר של שירותי החברה ותיק העבודות שלה.

האם כדאי לך לבנות אתר אצלנו בוואמוס מדיה?

אנו בוואמוס מדיה מספקים שירותי מיתוג, שיווק ופרסום לעסקים במרחב הדיגיטלי. אנו עוסקים בתחום כבר מעל 10 שנים, חיים ונושמים את האינטרנט, הרשתות החברתיות, עולם הפרסום וכמובן את תחום בניית האתרים. אם אתם מחפשים שירות בניית אתרים בצפון תוכלו ליצור עמנו קשר במגוון דרכים באתר או בטלפון, בוואטסאפ או דרך העמוד העסקי שלנו בפייסבוק. נשמח לעמוד לשירותכם. מדוע כדאי לכם לבנות את האתר שלכם אצלנו אתם שואלים? הינה כמה סיבות מספיק טובות:

  • מנהל תיק אישי שילווה אתכם לאורך כל התהליך כולל ייעוץ קפדני על כל פרט באתר שלכם.
  • אתר מעוצב ומסוגנן ברמת האיכות הגבוהה ביותר תוך שימת דגש על חוויית משתמש מדהימה ועיצוב מודרני ואטרקטיבי לגולש.
  • מבנה אתר מבוסס מחקר מילות מפתח והכנה לקידום אורגני בגוגל כבר משלבי בניית האתר.
  • התאמה רספונסיבית של האתר לגלישה במובייל.
  • תוכן ראשוני עם העלאת האתר לאוויר לראשונה – נותנים לכם פוש ראשוני בכל הכוח!
  • ניסיון רב שנים בתחום – אנו יודעים לשים דגש על הפרטים הקטנים ביותר ומה עובד כיום בשונה מבעבר. 

4 פרמטרים שאנו לא מוותרים עליהם בבניית אתרים ללקוחות שלנו:

בניית אתרים לעסקים הוא דבר מורכב ועל אף שכל אחד יכול לבנות אתר אינטרנט כיום הרי שיש הבדל בין אתר פשוט לאתר מקצועי שמייצג את החברה שלכם בצורה הטובה ביותר. אלו כמה מהפרמטרים החשובים ביותר בהליך בניית אתר מקצועי לעסק שאנו לא מוותרים עליהם בשלבי בניית כל אתר עבורנו ועבור לקוחותינו:

  • ניווט נוח ויעיל – חלק חשוב מחוויית המשתמש באתר שלכם הוא האופן שבו הגולשים יוכלו לנווט בקלות ובנוחות באתר, לעבור ביתר קלות בין העמודים השונים בו וכמובן למצוא את התוכן/המוצר שהם צריכים בקלות  ובמהירות. אנו נשים דגש על ניווט נוח ויעיל באתר שלכם עם תפריטים מסודרים, תוסף נגישות שיותקן באתר, תכנים מומלצים בתוך עמודי הפוסטים באתר, הוספת מפת אתר ועוד.
  • שיפור מהירות האתר – על מנת להתקדם בגוגל ולשמור על הגולשים שלכם שבעי רצון ושלא יברחו למתחרים שלכם חשוב יהיה לוודא שהגלישה באתר שלכם הינה מהירה מאוד. בעידן בו האתרים של המתחרים שלכם יהיו מהירים מאוד ואלה ישבו ככל הנראה על אחסון מתקדם ואיכותי, גם אתם צריכים לוודא שאתם יושבים על שרת אחסון טוב ואיכותי שכמובן יספק לכם ולגולשים שלכם גלישה מהירה ונוחה באתר שלכם. 
  • עיצוב מודרני ואטרקטיבי – אנשים קונים כאשר אתם מעוררים אצלם רגש ואחת הדרכים הטובות ביותר לייצר רגש וכמובן גם לשקף את צבעי המותג שלכם הוא באמצעות עיצוב מודרני ואטרקטיבי של האתר שלכם. מיותר לציין כי אתר לא אטרקטיבי וכזה הבנוי בצורה פשוטה ולא מקצועית או שהעיצוב מיושן מדי – לא רק שלא ימשוך את הלקוחות שלכם אלא יכול לפגוע גם בתדמית שלכם. 
  • התאמת האתר לקידום אורגני – לסיים לבנות את האתר שלכם לאחר שהשקעתם בו לא מעט כסף ולהתחיל קידום אורגני עם חברת פרסום רק כדי לגלות שתצטרכו לשלם על החודש הראשון רק כדי לבצע התאמות באתר החדש שלכם – יכול להיות דבר מבאס מאוד. על כן אנו חוסכים ללקוחותינו זמן וכסף, כאב ראש ועוגמת נפש, ומבצעים התאמות שונות לצרכי קידום אורגני כבר משלבי בניית האתר.

איך להגיע לפי 10 לקוחות עם אתר חנות מדהים?

בניית אתר חנות בצפון יכול לעזור לכם להגיע לקהל יעד גדול יותר ולאנשים מכל חלקי הארץ למעשה. אתם לא צריכים להיות מוגבלים בפרסום העסק או קבלת לקוחות לחנות שלכם רק מאנשים העוברים פיזית ליד החנות או מגיעים מפה לאוזן. עם הכוח העצום של השיווק הדיגיטלי ואתר החנות שלכם כתשתית המאפשרת ביצוע רכישה של המוצרים שלכם אונליין עם משלוח עד בית הלקוח – תוכלו להגיע לאינספור לקוחות חדשים, להגדיל מכירות ולהצמיח את העסק כמו שמעולם לא חלמתם.

באילו מקרים נצטרך רק דף נחיתה?

במקרים מסוימים ייתכן ובנייה של דף נחיתה תספק לכם את כל הצרכים שלכם. בניית דף נחיתה מתאימה למי שרוצה לקדם מוצר אחד, לבנות רשימת תפוצה או לקדם אירוע מסוים. כאשר מדובר על קידום עסק באינטרנט בדרך כלל תצטרכו לבנות אתר מלא ולהשתמש בדפי נחיתה לקידום אירועים או מוצרים נקודתיים או כדי לבנות רשימת תפוצה לפרסום העסק. זקוקים לדף נחיתה לעסק שלכם? נשמח לעמוד לשירותכם גם במקרה זה.

5/5 - (15 votes)
בניית אתרים בצפון
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.