בניית אתר נדל"ן

כיום לכל חברת נדל"ן שמכבדת את עצמה, גדולה כקטנה, ותיקה כחדשה, יש אתר אינטרנט מקצועי. אתר זה משלב בין הסגנון של אתר תדמית לסוג של גלריה המקדמת קטלוג של נכסי נדל"ן אותם מציעים החברה לשיווק. בדרך כלל יוצגו באתר פרויקטים מהעבר, ההווה והעתיד של החברה ולטובת גיוס משקיעים או אנשים המעוניינים לרכוש את הנדל"ן למגורים. בניית אתרים מסוג זה של הנדל"ן הינם שונים במבנה ובמהות שלהם, בקהל היעד אליהם הם פונים והם צריכים להציע חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. אם האתר שלכם מיושן או שעדיין אין לכם אתר מסיבה כלשהי אתם משאירים את המשקיעים למתחרים שלכם. השאירו לנו פרטים כאן למטה או צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מעולה לאתר נדל"ן ברמה הגבוהה ביותר.

חיפוש נכסי נדל"ן דרך האינטרנט – מדוע האינטרנט הוא הכלי הטוב ביותר כיום למציאת נכסי נדל"ן?

בניית אתר אינטרנט בתחום הנדל"ן יאפשר לאנשים לאתר נכסים להשקעה דרככם. זו השורה התחתונה של אתר הנדל"ן שלכם. למעשה באינספור מחקרים שבוצעו בתחום זה בשנים האחרונות גילו שמרבית המשקיעים בישראל (ובעולם) קודם כל מחפשים נכסים להשקעה באינטרנט לפני שהם מחפשים אותם בשטח. שלא כמו בעבר שהיית צריך לאתר נכסים בעיתון, בסיבוב ברכב ושלטים על הדירה שעומדת למכירה, הרי שכיום בעידן האינטרנט הרבה יותר קל ופשוט למצוא נכס להשקעה בתקציב שלך ובאזור בו אתה רוצה להשקיע. משקיעים יכולים לבחון את האפשרויות העומדות בפניהם בנחת, מהמחשב הפרטי שלהם בבית או בזמן שהם שותים בבית קפה ולאחר שסימנו לעצמם את הנכסים שהם מתעניינים בהם הם יפנו לחברת הנדל"ן לצורך קביעת פגישה ובדיקת פרטים אודות הנכס. אם אין לכם אתר אינטרנט מקצועי לחברה שלכם המציג את הנכסים שאתם מקדמים – אתם מפסידים לקוחות – שללא ספק יגיעו למתחרים שלכם. 

איתור נכסים באתר החברה שלכם:

אחד הדברים החשובים ביותר לשים עליו דגש באתר שלכם הוא קטלוג הנכסים המוצגים באתר. אתם רוצים להציג את כל הנכסים שאתם משווקים, כולל נכסים שכבר שיווקתם בעבר ונמצאים בתפוסה מלאה ופרויקטים מתוכננים לשיווק בקרוב ונמצאים בתהליכי בניה או קבלת היתרים. אפשרויות החיפוש באתר צריכות להיות נוחות ויעילות כיוון שמשקיעים לא אוהבים לבזבז את הזמן שלכם. לכן אתם רוצים לשים דגש על חוויית משתמש ברמה גבוהה, על טעינת אתר מהירה ועל תפריטי ניווט נוחים ויעילים המאפשרים סינון לפי אזור, סוג נכס, גודל הנכס ומחיר הנכס. כמובן לכל נכס שאתם משווקים חשוב להציג מידע מפורט אודות הנכס/הפרויקט ותמונות.

מערכת ניהול סוכנים ונכסים:

בניית אתרים לעסקים בתחום הנדל"ן לעתים יכללו גם מערכת מתקדמת המאפשרת לכם לנהל סוכנים ונכסים. כך למעשה תוכלו להוסיף/להסיר/לערוך נכסים באתר, להוסיף מידע ופרטים שונים על כל נכס שאתם מעלים ואפילו לתת גישות לסוכנים לעשות את אותו הדבר. כידוע חברות נדל"ן רבות עובדות לא רק עם סוכני הנדל"ן שלה אלא גם עם סוכני משנה ושת"פ עם חברות נוספות או סוכני נדל"ן פרטיים. תוכלו להציע לסוכנים להוסיף את הנכסים שלהם לאתר שלכם והלקוח יצור עמם קשר בנוגע לנכס. 

5 פרמטרים קריטיים לשים עליהם דגש בבניית אתר הנדל"ן שלכם:

  • חוויית משתמש – שימו דגש על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. שביעות הרצון של הגולשים תוביל אותם לרצות לעבוד אתכם. לעומת זאת, עם חוויית משתמש גרועה הם יברחו מהר מאוד מהאתר שלכם. דאגו לתפריטי ניווט נוחים ויעילים, תוסף נגישות, איתור נכסים בקלות באתר, גלישה מהירה באתר ועוד.
  • התאמה רספונסיבית – מעל חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד ולכן אתם רוצים לוודא שהאתר מותאם למובייל. משקיעים רבים מחפשים נכסים גם דרך המחשב הנייח או הנייד שלהם אך גם דרך טאבלט או מכשיר נייד כאשר הם במקומות שונים. 
  • ניהול נכסים – אתם רוצים לוודא שמערכת התוכן שאתם משתמשים בה מאפשרים לכם לנהל את הנכסים שלכם בקטלוג באתר בצורה יעילה ונוחה, לא מסובכת וכזו שיהיה לכם קל ללמוד מה לעשות גם אם אין לכם רקע טכני. 
  • דגש על ויזואליות – משקיעים יבררו לעומק את פרטי הנכס אבל תוכלו לשבות את תשומת ליבם לגבי נכס מסוים באמצעות תמונות מדהימות שלו. כמו כן התמונות, הרקעים והצבעים באתר עשויים להשפיע על התחושות והרגשות של הגולשים בו. אתם רוצים לבסס את פלטת הצבעים של האתר בהתאם למותג שלכם אך גם להשתמש בתמונות מתאימות על מנת לייצר תחושה של פתיחות בנוגע לעבודה משותפת עם החברה.
  • מגוון אפשרויות ליצירת קשר – כאשר מישהו מחפש נכס להשקעה הוא רוצה לדעת שיש אבא ואימא לאתר, שלא מדובר באתר מזויף, ישן או של חברה לא פעילה. כפי שאמרנו, משקיעים לא אוהבים שמבזבזים להם את הזמן. לכן אתם רוצים להציג באתר מגוון אפשרויות שונות ליצירת קשר עם החברה: דרך השארת פרטים באתר, דרך פניה בוואטסאפ, טלפון ישיר שלכם או במשרד ואולי אפילו פניה דרך העמוד העסקי בפייסבוק.

לעבוד עם חברת בניית אתרים המנוסה בבניית אתרי נדל"ן:

אתר נדל"ן מוצלח יכול להיות ההבדל בין חברת נדל"ן מצליחה או כושלת, בין חברה שממקסמת את הרווחים והפוטנציאל העסקי שלה לבין חברה שלא עושה את זה ונשארת בשוליים. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לבנות עבורכם אתר נדל"ן ברמה הגבוהה ביותר, עם חוויית משתמש שתקפיץ את כמות הפניות שלכם באתר ועיצוב אטרקטיבי בשילוב תוכן מצוין שיניע את הגולשים לפעולה. כאשר מדובר על אתר נדל"ן אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם חברה בעלת ניסיון רב בתחום בניית האתרים בכלל ובניית אתרי נדל"ן בפרט. נשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
בניית אתרי נדל״ן
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.